Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
28061/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yrittää moni rengastaa, mutten antaudu helpolla.

Vierailija
28062/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on erittäin lyhyt vaatimuslista:

1) kaivattuni

Mulla sama mutta toivomuslistana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28063/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin sut hermoromahduksen partaalle roikkuen koko ajan sussa kiinni lepertelemässä ja kähmimässä. 

Vierailija
28064/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lakkaa ihmettelemästä pareja, jotka vielä vuosikymmenienkin jälkeen ovat toisissaan kiinni kuin perskärpäset. Onnittelen.

Ovat oppineet rakastumaan toisiinsa aina uudelleen.

Vierailija
28065/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle.

Kalle

Vierailija
28066/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lakkaa ihmettelemästä pareja, jotka vielä vuosikymmenienkin jälkeen ovat toisissaan kiinni kuin perskärpäset. Onnittelen.

Ovat oppineet rakastumaan toisiinsa aina uudelleen.

Tai se rakastuneisuus ei ole ylipäätään koskaan loppunutkaan. Arjesta huolimatta tai just sen arjen takia. Sen arjen joka on oikeen kanssa paskinpinakin aikoina just sitä ettei ketään muuta siihen viereen valkkais. Semmosta kun sydän soi ja laulaa sille toiselle joka päivä.

Vierailija
28067/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaisin sut hermoromahduksen partaalle roikkuen koko ajan sussa kiinni lepertelemässä ja kähmimässä. 

Saisitkin kähmiä kaikkien näiden vuosien edestä. 

Vierailija
28068/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍 Se olisi toivottavaa/ suotavaa. Saisit samalla mitalla takaisin vapaasta halusta, tahdosta ja himosta. Rakkaudesta.🤗

Vierailija
28069/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla minkälaisia haaveita? 

Mulla on projekteja ja pieniä suuria haaveita: mökkiä, maailmaa, romaania, opiskelua, uusi työ ja ehkä joku, joka saa sanomaan: sutsurellaa. 

Vierailija
28070/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa

Vierailija
28071/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L***u <3

Muiden naisten vuoksi aikanaan ketjusta tietoiseksi tulleena ja nykyiselläni harvakseltaan huvikseni lukevana voin tuosta inspuroituneena kirjoittaa rehdisti, että Leenu <3.

En ole ihastunut, saati rakastunut, mutta eräs Leenuksi kutsuttu nainen on mielestäni hyvin kaunis ja muutenkin mukavan oloinen. Jos olosuhteet olisivat erilaiset, olisin varmasti kysellyt joskus häneltä mahdollisuutta ottaa asioista selvää. 

Vierailija
28072/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
28073/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laskeutuu kuin harsoinen teräs, yö, odota tulen peräs, jaksa enää valvoa en, otathan jo huomaas, ja katso, kompuroiden luokses tulen.

Vierailija
28074/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä on aidosti kolahtanut aikoinaan, ja kemiaa riittää niin fyysisellä kuin henkiselläkin tasolla.

Lisäksi tarvii toki molemminpuolisen kunnioituksen ja tilan antaa olla. Tämä tuntuu olevan monille eroaville hankala rasti. 

Ymmärrän tuon oman tilan tarpeen, mutta haluaisin silti suhteen, jossa toinen ois vierellä joka ilta ja sais painautua syliin yhteiseen vuoteeseen. Osa haluaa tilaa siten, että esim. matkustaa jonnekin. Musta ois välttämätöntä, et kotona ois joku soppi molemmille, jonne vois piiloutua, kun tekee mieli erakoitua.

Mä luulen että ollaan kaivatun kanssa samanlaisia tässä asiassa. Kumpikin kaipaa omaa tilaa paljon. 

Vierailija
28075/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä on aidosti kolahtanut aikoinaan, ja kemiaa riittää niin fyysisellä kuin henkiselläkin tasolla.

Lisäksi tarvii toki molemminpuolisen kunnioituksen ja tilan antaa olla. Tämä tuntuu olevan monille eroaville hankala rasti. 

Ymmärrän tuon oman tilan tarpeen, mutta haluaisin silti suhteen, jossa toinen ois vierellä joka ilta ja sais painautua syliin yhteiseen vuoteeseen. Osa haluaa tilaa siten, että esim. matkustaa jonnekin. Musta ois välttämätöntä, et kotona ois joku soppi molemmille, jonne vois piiloutua, kun tekee mieli erakoitua.

Tarkoitin tilalla antaa olla sitä, että antaa toiselle

Ja minä tarkoitin tuolla, että nukutaan samassa vuoteessa eikä siten, et toinen on majoittautunut toiselle puolelle asuntoa yöksikin, koska tarvii tilaa. Ja kyllä haluaisin nukkua lähekkäin ja halia ennen nukkumaanmenoa joka päivä, kun saman katon alla ollaan. -tuo edellinen

Vierailija
28076/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Vierailija
28077/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, prinssi paikalla.

Vierailija
28078/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilylle kivaa iltaa. Päätä särkee. En halua palata töihin. 

Vierailija
28079/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Vierailija
28080/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin oltais kuin perskärpäset, niin ma luulen. Terkut Jii 8)

Et varmaan oo mun kaivattu, mutta olisin mielelläni sun perkärpänen, Jii.

Ketju on lukittu.