Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
27981/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palsta on vaikuttanut vahvasti asenteeseeni. Nyt olen vakuuttunut, että naisia voi käydä panemassa, mutta suhteeseen ei kannata alkaa.

Mulla on ollut miehien suhteen aina toi asenne. Hyvin harvaa tosin haluaa edes panna. Parhaimmillaan ihmiset on pelkällä fantasiatasolla.

Joo ehkä 0,5% seksikkäitä ja näistä seksikkäistä varmaan sit taas se jotain 0,5% elämänkumppaniksi soveltuvia? Jos edes sitä. 

Ei siinä, että itse olisin sen ihmeellisempi, mutta noin se menee. Eikä mulla tuon helpompaa olisi lesbona/bi-seksuaalinakaan, eli ei oikeastaan liity sukupuoleen..

Eri 

Vierailija
27982/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas! Rakas! Tänään oli vaisumpi päivän mun osalta siis. Rakastan sua siltikin aivan yhtä paljon. Haluan olla Nate vain sun. Ihana joku aamu herätä viereltäsi ja nauttia nuotiokahveista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27983/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tavata? 

Tietty siitä on jo aikaa - joskus kumminkin tulee mieleen että mitä voisi tapahtua jos tapaisimme kuumana ja pimeänä elokuun myöhäisiltana - kahdestaan...

Fantasioista ei mulla maha täyty.

Vierailija
27984/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tavata? 

Tietty siitä on jo aikaa - joskus kumminkin tulee mieleen että mitä voisi tapahtua jos tapaisimme kuumana ja pimeänä elokuun myöhäisiltana - kahdestaan...

Voisin mä antaa tilaisuuden tällaiselle, miksikäs ei.

Vierailija
27985/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tavata? 

Kyllä! Oi kyllä!

Vierailija
27986/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palsta on vaikuttanut vahvasti asenteeseeni. Nyt olen vakuuttunut, että naisia voi käydä panemassa, mutta suhteeseen ei kannata alkaa.

Mulla on ollut miehien suhteen aina toi asenne. Hyvin harvaa tosin haluaa edes panna. Parhaimmillaan ihmiset on pelkällä fantasiatasolla.

Mitä ajattelet, mikä on mennyt pieleen? Minulla tökkii se, että samaan aikaan, kun pitäisi olla vastuussa aloitteista, liidata ja järjestää korkea elintaso (keskimääräistäen koko palstan perusteella näin), pitäisi suhtautua naisiin kuin he olisivat samalla tasolla. Kuunnella, kuinka kaikki pikkuasiat saavat mielen mustaksi ja olla kaiken aikaa tukemassa, varoa kaiken aikaa, että taaskohan tuo keksi syyn loukkaantua jostakin turhasta ja väärin perustein jne. 

Ovatko odotukset jääneet kauas taakse siitä, missä todellisuus menee? 

Vierailija
27987/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kans aika vahva tunne siitä, että nykymiesten kanssa en suhteeseen enää ala, eikä perustu pelkkään vauvapalstaan, jos nyt ollenkaan.

Jos sit joskus tulee pakottava tarve olla yhdessä jonkun kanssa, niin ihan sama ottaa vaikka exä takaisin, better the devil you know -tyyliin. 

Vierailija
27988/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoilu onkin aina ollu selkeesti sun juttu.

Sinä typerys voisit jättää kirjoittamisen väliin, kun et ole kykenevä mihinkään järkevään. Varmasti häpeät itseäsi suuresti, mutta muista, että et ole päässyt ominaisuuksiasi valitsemaan. Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. On varmasti raskasta olla noin tyhmä.

Olen sua älykkäämpi. Kuuntelisit mun neuvoja, niin elät onnellisempana. Kun naiset ei oo sun juttu, myönnä homoutesi ja kanna se ylpeydellä. Miehen kanssa sinä ehkä löydät onnesi.

Vierailija
27989/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlausta..

Vierailija
27990/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on tapana tehdä helpoista asioista vaikeita analysoimalla niitä liikaa. 

Mulla on tapana tehdä vaikeista asioista helppoja, koska miksi ei.

Vierailija
27991/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä typerys voisit jättää kirjoittamisen väliin, kun et ole kykenevä mihinkään järkevään. Varmasti häpeät itseäsi suuresti, mutta muista, että et ole päässyt ominaisuuksiasi valitsemaan. Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. On varmasti raskasta olla noin tyhmä.

Sinut tunnistaa siitä, että heität jonkun mielestäsi hauskan viisauden, ja kun joku vastaa sinulle epämiellyttävältä tavalla, olet hyökkäämässä ja menet henkilökohtaisuuksiin. Se on hieman keskivertoa heikomman ihmisen merkki, niin palstoilla, kuin irl. Eiks ni ;) Sivusta

Vierailija
27992/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva. 

Vierailija
27993/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sua älykkäämpi. Kuuntelisit mun neuvoja, niin elät onnellisempana. Kun naiset ei oo sun juttu, myönnä homoutesi ja kanna se ylpeydellä. Miehen kanssa sinä ehkä löydät onnesi.

Kaukana siitä. Näkeehän sen jo siitä, ettet ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
27994/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä kastellaan.

Onko ruoho lainkaan vihreää, jos sitä ei katsella?

Vierailija
27995/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se naisia panemassa käy niin harvemmin sitä homoiluksi kutsutaan mun mielestä. Olipas tyhmä heitto sulta.

Vierailija
27996/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas sukujuhlat. Olisipa ollut kiva, jos kaivattu ollut siellä minun kanssani. Useissa hetkissä huomaan, että jotain puuttuu. Huokaus!

Vierailija
27997/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskaivatulleni,

On hieman viileämpää.Nyt olisi jo mukavampaa olla lähekkäin.Tunnen ettei hetki ole vielä oikea mutta tulen vielä eteesi ja kerron mistä kana pissii....rakkaudesta... no joo ...tiedäthän😁😊

Vierailija
27998/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään ollut ahkera ja mietin että mitähän tässä sitten seuraavaksi keksisi. Jotenkin hyvin tylsistynyt olotila.

Vierailija
27999/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin on se rajoite, muuten elämäni rajoittuisi liikaa kiinnostuneiden ihmisten vuoksi. Näin saan olla rauhassa vapaa ihminen.

Vierailija
28000/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala mihinkään, jos en näe höpönassustani 😞

Ketju on lukittu.