Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Tulenko vai enkö tule? Kas, siinä pulma. En haluaisi lisää kierroksia myllyyn, mutta haluaisin nähdä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlat juhlisteltu. Nyt joutaa taas kaipaamaan. 😊
Oli häät? 😆
Omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlat juhlisteltu. Nyt joutaa taas kaipaamaan. 😊
Oli häät? 😆
Ei, perhejuhlat kyllä.
Naisenmieli on ailahtelevainen ja tuntee halua mieheen, joka häntä hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat minussa eniten ja ylipäänsä ovat niitä, joita et kestä?
Enemmän olen keskittynyt siihen, mikä sinussa kiehtoo, mutta on mulla pari asiaa, mitkä välillä mietityttää😅 Ne ei kuitenkaan muuta mun ajatuksia susta,
Mitkä ne mietityttävät asiat on? -sivu-utelias
Ne kuuluu vain kahdenkeskisiin keskusteluihin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat minussa eniten ja ylipäänsä ovat niitä, joita et kestä?
Enemmän olen keskittynyt siihen, mikä sinussa kiehtoo, mutta on mulla pari asiaa, mitkä välillä mietityttää😅 Ne ei kuitenkaan muuta mun ajatuksia susta,
Mitkä ne mietityttävät asiat on? -sivu-utelias
Ne kuuluu vain kahdenkeskisiin keskusteluihin ;)
Olet varmaan nainen kun kuulostat viisaalta. Eri
Menomestoille katsastamaan, sattuisiko kaivattu eteen kapsahtamaan ja veisikö tiemme yksissä tuumin kohti auringonlaskua ratsastamaan. Iloa lauantai-iltaan. 😉
Nate! Mun ikioma sokeripala ja pörröinen pehmoeläin. Koko päivä on mennyt sua miettiessä. Hani, kiitos vielä kaikesta. Ootan meidän yhteistä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Tulenko vai enkö tule? Kas, siinä pulma. En haluaisi lisää kierroksia myllyyn, mutta haluaisin nähdä sinut.
Sitten et tule. Perheestä tuollainen soutaminen ja huopaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tahon erään miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahon erään miehen
Kannattaa valita vakaumuksellinen kristitty. Kukaan ei rakasta naista yhtä terveellä ja kunnioittavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaikkea sinussa. Järjetön ikävä!
Sama omalle kaivatulleni.
Oletkohan tänään pelännyt samaa kuin minä? Jos olet, niin se ei liittynyt minuun. Minulla taas ei oikein olisi oikeutta pelätä sitä, päinvastoin, mutta silti se tuntuisi, jos se olisi niin. Mutta kai minä aavistaisin sen.
Tulisitpa luokseni ja ottaisit syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahon erään miehen
Kannattaa valita vakaumuksellinen kristitty. Kukaan ei rakasta naista yhtä terveellä ja kunnioittavalla tavalla.
Nope
Vierailija kirjoitti:
Facebookiin tarinoita?
Jos reagoisit niihin, niin voisi olla enemmän mielenkiintoa tehdä. Vielä parempi jos laitat yksityisviestin.
Terassisedältä pusu kaunottarelle.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa luokseni ja ottaisit syliin.
Olisi hienoa, harmi kun eräs asuu eri paikkakunnalla
Oli häät? 😆