Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Oon vähän melankolinen, kun kaksi viimeisintä kind of ihastusta on osoittautunut varatuiksi tämän kesän aikana. Toinen menee ensi kuussa naimisiin, ja toisellakin on poju-yde. Miksi ei ikinä voi löytää sellaista, että olis molemminpuoliset tunteet?
Välillä jotain pilkahduksia täällä, mutta miten voitaisiin varmistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Vuosia sitten torjuit minut, mutta en ole lakannut välittämästä sinusta. Tähän päivään mennessä et ole muuttanut mielipidettäsi, enkä tiedä, teetkö sitä koskaan. Ehkä torjunta on voimassa loppuun asti.
Eikö sulla ole yhtään omanarvontuntoa?
Eikö sulla ole yhtään tunneälyä tai empatiakykyä?
sivu
Mietin elämän kulkua. Kun tuntuu, että kaikki niin itsevarmoina, tarkoitusperäisinä rakentavat elämäänsä. Ihmissuhdekin hankitaan omien tarpeiden mukaan. Käydään ihmisiä läpi, ja puntaroidaan kenen kanssa mikäkin asia suoritetaan ja missä ajassa.
Itse en jotenkin pysty niin rationaaliseen toimintaan. Oon vähän tämmöinen lastu lainehilla ihminen. Ja pakenen jotenkin päätöksiä. Pakenen elämää ja itseäni. Pakenen ahdistusta haaveiluun, vaikken ole mikään teini enää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä jotain pilkahduksia täällä, mutta miten voitaisiin varmistua?
Onko nuo pilkahdukset sitten olleet jotenkin epävarmoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu jotenkin tosi herkillä viime aikoina.
Miten ja miksi?
Ehkä oon tullu vähän kuin risteykseen elämässäni. Pitäisi päättää mihin mennä.
Mitkä sun vaihtoehdot on?
Jähmettyä ahdistuneena risteykseen. Tai sitten pistää silmät kiinni ja valita suunta umpimähkään.
Olipas valaisevaa.
En uskalla suunnitella asioita. Sitten nurkkaan ajettuna hätäpäissäni teen jotain.
Mikset uskalla suunnitella? Mikä siinä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Vuosia sitten torjuit minut, mutta en ole lakannut välittämästä sinusta. Tähän päivään mennessä et ole muuttanut mielipidettäsi, enkä tiedä, teetkö sitä koskaan. Ehkä torjunta on voimassa loppuun asti.
Eikö sulla ole yhtään omanarvontuntoa?
Oletat, että jos kaipaa torjujaansa, se tarkoittaa, ettei ole omanarvontuntoa. Se on sinun näkemyksesi. Tunteet eivät kysele, käykö vai ei. Omanarvontuntoa on juuri sopivasti.
Kyllä normaalilla ihmisellä toisen tunteettomuuden pitäisi jollain tavalla alkaa sammuttaa tai ainakin muuttaa tunteita, jos puhutaan vastavuoroisen rakkauden tarpeesta eikä esim. jostain palvovasta fanituksesta.
Onko täällä muita, jotka olisivat valmiit lähtemään kaivatun matkaan, jos kaivattu niin haluaisi? Vai kaipaatteko vaan ketjussa / kaukaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
On vain yksi paikka, jossa unelmansa voi tuoda toteen.Unimaailmassa kaikki on mahdollista.Kun suljen silmäni,näen jo sinut vilkuttamassa hymyiillen ...olen tulossa luoksesi.
Kauniita unia olkoon yösi viileä.😊😁
Kuka tämmöstä haluaa?
Minä, joka sen kirjoitin.Kuuluuko asia jotenkin sulle? vai pitääkö vaan päästä kertomaan mielipide joka viestistä jotka ei ole sulle?
E, hyvää yötä. Tänne on luvattu huomiselle ukkosta. Toivottavasti ei tule mitään megatsunami ukkosta joka repii joka ainoan puun alas ja sähköt poikki viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka olisivat valmiit lähtemään kaivatun matkaan, jos kaivattu niin haluaisi? Vai kaipaatteko vaan ketjussa / kaukaa?
Lähtisin kyllä.
Kalle
HYJKU<3