Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Olet ollut jotenkin tavallista etäämpänä pari päivää. Ehket ole kirjoitellut vai kuinka?
Janne 🥰 harmi et oot unohtanut mut
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut jotenkin tavallista etäämpänä pari päivää. Ehket ole kirjoitellut vai kuinka?
En, on muuta tekemistä. Eikös täällä pyöri noin kymmenkunta vakiohahmoa joka ilta. Sivu
Onko sulla aikaisemmin ollut tämän jutun tapaisia kaukorakkauksia tai -ihastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aikaisemmin ollut tämän jutun tapaisia kaukorakkauksia tai -ihastuksia?
On. Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on alussa hankalaa. Kun tunteet ovat voimakkaat ja ei välttämättä ole varma toisen tunteista, eikä välttämättä vielä tunnekaan koko ihmistä. Helposti tulee väärinymmärryksiä.
Joo mut ei silti pidä vähän väliä estää toista tai käskeä olla soittamatta kun itse saa jonkun täysin järjettömän mustasukkaisuuskohtauksen.
Se on pelottavaa ja kuluttavaa kun kävelisi munankuorten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meistä seksuaalista unta ja siitä tuli huono omatunto ja paha mieli.
Ihmiset ihastuvat usein vääriin/epäsopiviin henkilöihin.
Sanomattakin selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miksi kysyt?
Mietin vain, onko tämä tavallaan vain jatkumoa, johon mieli on tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: ensitapaamisenne päivämäärä?
2020. Ja reilut neljä vuotta myöhemmin syntyivät elämäni syvimmät tunteet.
Ohhoh, täällä täysin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miksi kysyt?
Se on jatkumoa sille, että löysit "sun ihmisen".
Oon löytänyt "mun ihmisen" jo monta kertaa. Harmi vain, että ne eivät ole ikinä löytäneet minusta "heidän ihmistään".
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Vuosia sitten torjuit minut, mutta en ole lakannut välittämästä sinusta. Tähän päivään mennessä et ole muuttanut mielipidettäsi, enkä tiedä, teetkö sitä koskaan. Ehkä torjunta on voimassa loppuun asti.
Eikö sulla ole yhtään omanarvontuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miksi kysyt?
Se on jatkumoa sille, että löysit "sun ihmisen".
Mutta jos on koko ajan mielessä ollut joku muu, jota ei kuitenkaan omakseen halua, miksi haluaisi nytkään? Ja entäs sitten, jos haluaisikin, tulisiko sittenkin taas uusia ihastuksia rinnalle? Pohdin vain. Mulla on ollut yksi voimakas ihastuminen, mutta se oli yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu jotenkin tosi herkillä viime aikoina.
Miten ja miksi?
Ehkä oon tullu vähän kuin risteykseen elämässäni. Pitäisi päättää mihin mennä.
Mitkä sun vaihtoehdot on?
Ikävä. Näin viime yönä unta, että olin raskaana sinulle. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Vuosia sitten torjuit minut, mutta en ole lakannut välittämästä sinusta. Tähän päivään mennessä et ole muuttanut mielipidettäsi, enkä tiedä, teetkö sitä koskaan. Ehkä torjunta on voimassa loppuun asti.
Eikö sulla ole yhtään omanarvontuntoa?
Oletat, että jos kaipaa torjujaansa, se tarkoittaa, ettei ole omanarvontuntoa. Se on sinun näkemyksesi. Tunteet eivät kysele, käykö vai ei. Omanarvontuntoa on juuri sopivasti.
Et ensinkään rakasta ihmistä jota et tunne.