Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka olisivat valmiit lähtemään kaivatun matkaan, jos kaivattu niin haluaisi? Vai kaipaatteko vaan ketjussa / kaukaa?
Valmis!Täällä!
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka olisivat valmiit lähtemään kaivatun matkaan, jos kaivattu niin haluaisi? Vai kaipaatteko vaan ketjussa / kaukaa?
En lähtisi. Kaipaan ketjussa ja ihailen irl.
Viime yö oli miellyttävä. Oli ihana olla kanssasi pieni hetki.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aikaisemmin ollut tämän jutun tapaisia kaukorakkauksia tai -ihastuksia?
Olen kertonut jo aiemmin, että en oo koskaan ennen kaivannut ketään täällä. Tämä on kerran elämässä -juttu mulle. Olosuhteiden pakosta ajauduin tänne. Uskon perinteisiin kohtaamisiin, en ruudun takana haikailuun. Mutta tässä mä vaan oon, yhden erityisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään täällä, tunnisteitakin hiukan laittelin. Kuvittelen vielä tähän loppuun, että näkisimme ja aistisin susta halun halata ja sitten kietoutuisimme toisiimme eikä kumpikaan haluaisi päästää irti. Ja kun vihdoin irtautuisimme, katseltaisiin toisiamme silmiin ja sitten painettaisiin huulet yhteen pusun muodossa. Tän kuvitteleminen saa alavatsan alueen kiristymään. Nuku hyvin, mäkin yritän
Mietin samaa. En vain tiedä missä voisimme nähdä sopimatta asiasta.
Töissä nähdään. Viimenäkemästä on silti vierähtänyt viitisen viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaukaa täältä.
Vierailija kirjoitti:
Kulta nuku välillä. Podit huonoa omatuntoa unistasi. Aivan suotta! Nate rakas tarviit välillä lepoa. Olen unien aikaankin mahdottoman ylpeä mun miehestä. *suukko* *rapsutus* *näykkäisy*
Huh, onneks nää nate spämmit olikin naiselta miehelle. Olin jo aivan paniikissa, että kaipaamani mies on ihan heilahtanut.
No niin. Yritän kohdata asiat enkä vältellä niitä. Siinä loppuvuoden tavoite.
Sulan näihin kesäiltaakin polttavampana hohkaaviin kuumiin ajatuksiin sinusta, meistä. Ihania unia. 🥴🤭
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on alussa hankalaa. Kun tunteet ovat voimakkaat ja ei välttämättä ole varma toisen tunteista, eikä välttämättä vielä tunnekaan koko ihmistä. Helposti tulee väärinymmärryksiä.
Entä alun jälkeen, kun selviää että toinen on varattu? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä moottori käynnissä, jos suunta joskus näyttää vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä moottori käynnissä, jos suunta joskus näyttää vihreää.
Onko V8 alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on alussa hankalaa. Kun tunteet ovat voimakkaat ja ei välttämättä ole varma toisen tunteista, eikä välttämättä vielä tunnekaan koko ihmistä. Helposti tulee väärinymmärryksiä.
Entä alun jälkeen, kun selviää että toinen on varattu? 🥺
No sitten se on tod. näk. haastavaa, jos jää yksipuoliseksi. Jos taas molemmat tunteineen mukana, niin luulisin, et hankalaa, kunnes olisi päätös tehty, että jatketaanko erillään vai mennäänkö yhteen.
Kaikille kauniisti kaipaaville hyvää yötä ja viileitä lakanoita.
Rakastan sua ja tiedät sen, jos ymmärrät sisällön. Oot mun unelmain.
Rakastan , kaipaan, haluan. Ikävä kaikkea sinussa.
Haluaisin sellaisia juttuja, joita meillä on ollut kaksin.