Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ammennatta mielenkiintonne? Tuntuu että työ vie kaikki mehut ja ei jaksa kuin levätä.
Hyvin yleistä ja surullista. Hyvin nukutusta yöstä, liikunnasta ja terveellisestä ruuasta.
Sinä, jolle kommentoin tarinoihin "söpö", laitahan lisää sisältöä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tukka auki ja kiharat. Yleensä ponnari. Joskus nuttura.
Kaunista 😚
Pinkki huulipuna kuvassa?
Jepp!
Oletko tapio?
No en ole!
Ulkoilin tänään monta tuntia, jalat maitohapoilla ja nenänpää paloi auringossa. Jostain syystä ensimmäinen ajatus oli: toivottavasti sä et näe mua nyt, kun nenä helottaa punaisena. Hullu ajatus. Ei me ennenkään törmätty sattumalta, miksi nytkään?n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tukka auki ja kiharat. Yleensä ponnari. Joskus nuttura.
Kaunista 😚
Pinkki huulipuna kuvassa?
Jepp!
Oletko tapio?
No en ole!
Tarkistin, ettei tule väärinkäsityksiä. "Johanna"
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin sanoa, kertoisin kuinka arvostan ja rakastan sinua.
Otan avioeron. Tanssitaanko juhsnnuspolkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin sanoa, kertoisin kuinka arvostan ja rakastan sinua.
Mikäs sen estää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ammennatta mielenkiintonne? Tuntuu että työ vie kaikki mehut ja ei jaksa kuin levätä.
No esim. just siitä työstä. Mulla on supermielenkiintoinen työ, josta olen aivan innoissani ja saan potkua vapaa-ajalle asti. Lisäksi mulla on ihana koti ja ihanat lemmikit, on aina kiva tulla kotiin. Lisäksi vielä paljon mielekkäitä harrastuksia.
Enemmänkin alkaa vuorokaudessa tunnit loppumaan kaikelta siltä kivalta, mitä haluaisin tehdä. Nytkin suunnittelen reissua syksylle, mutta en meinaa saada päätettyä kohdetta enkä ajankohtaa.
Keski-ikäinen hellä mies :) 3v mua vanhempi. Haluaisin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei saa mitä haluaa
En kaikkea haluakaan. Haluaisin vain elää tässä hetkessä.
Hyvä, että sulla on kaikki, mitä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei saa mitä haluaa
En kaikkea haluakaan. Haluaisin vain elää tässä hetkessä.
No mikset elä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan itseasiassa tehdä ihan uuden käyttäjän pelkästään sua varten. Voidaan keskustella kuin oltaisi kaksi täysin toisille tuntematonta ihmistä. Jotenkin kiinnostaa se ulottuvuus. Ei tulla koskaan läheisiksi, kun esität mulle ettet tunne mua, mutta sitten jutellaan perus niitänäitä joka päivä kuitenkin. Ompas hupsu idea.
Kuin hänelle. Pölyn laskeuduttua, miten olisit reagoinut, jos kuitenkin olisin jälkeenpäin tullut soittamaan ovikelloasi?
Tehdäänkö niin , että minä tulen soittamaan sinun ovikelloa ? Ensin sinun tietysti täytyy laittaa koordinaatit kohdalleen. Sopisiko tälläinen menettely ?
Taidan olla rakastunut. Edes kirjan lukemisesta ei tule mitään, ajattelen vain sinua. Kun laitan silmäni kiinni, suutelen sinua.
Ei kai. Pakko poistua, kun ei ketään näy eikä kuulu.
Jos kumpikin rakastaa toisiaan olisi se syytä kertoa