Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku biologinen juttu. Munasarjat huutavat että viimeisiä viedään, vielä voi tulla raskaaksi. Pms on maailmanloppu; himo ja hullutauti.
Hei, ei tämä ole minun vikani. Tämä on fyysistä.
Joskus ennenvanhaan naisia suljettin jopa mielisairaalaan vaikka kyse ei ollut että päässä viitaisi vaan hormonitoiminnan vaihteluista.
En minä muita osaa kaivata. Olen tottumuksen orja. Hyvää yötä tottumukselleni. Ikuisesti sinun, vaikket sitä tiedäkään.
💙
Vierailija kirjoitti:
Tääl o mitä herkintä jengiä.
Mitä sitten? Herkkyys on todellista voimaa, moni ei ymmärrä herkkiä ihmisiä koska aina on kiire tai jokin muu tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku biologinen juttu. Munasarjat huutavat että viimeisiä viedään, vielä voi tulla raskaaksi. Pms on maailmanloppu; himo ja hullutauti.
Hei, ei tämä ole minun vikani. Tämä on fyysistä.
Jos sulla ei vielä ole jälkikasvua, niin nyt kannattaa alkaa panemaan paljaalla kaikkia satunnaisia vastaantulijoita. En ymmärrä ollenkaan niitä tyhmyreitä, jotka sanovat maailman olevan niin paha, ettei siihen kannata tehdä lapsia. Asia on aivan päinvastoin: maailma tarvitsee lisää hyviä ihmisiä, ja jos hyvät eivät niitä tee, silloin pahat ihmiset täyttävät maan, voittavat ja tuhoavat kaiken, mikä on hyvää, totta ja kestävää. Naikaa ihmiset, naikaa! Naikaa henkemme edestä!
Joo todellakin, kuka haluaa olla yksin koko elämänsä, siis ilman jälkikasvua ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli ailahtelee, vain mies voi korjata häiriötilanteen.
Miehet, ne on niin tasaisia. Jeps.
Miehen täytyy pitää nainen kontrollin alla.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii.
Öitä. Paa paa.
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-Anneli
Sinulle myös 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yö halit..-Anneli
Sinulle myös 🤗
Oot ihana..
Nuku hyvin rakas. Tänään mä silittelisin sut uneen.
Vielä on aikaa jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä, vielä voi löytää ystävän, vielä tilaisuuden saa
Miehet, ne on niin tasaisia. Jeps.