Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Aurinkoiseen aamuun hyväntuulisia ajatuksia mun kaivatulleni. 👍
Vierailija kirjoitti:
Olit mun unessa
Me oltiin jossain juhlissa yhdessä, sit myöhemmin kahdestaan ja oli paljon halailua ja kaikkea ja käytiin jossain ym
Mammoille huomenta. Nyt ulos ja lenkille.
Teen tilauksen. Tilaan sinulta WA:iini kirjallisen vahvistuksen, että kaipaat ja haluaisit tehdä lähempää tuttavuutta.
Lähempää tuttavuutta voidaan tehdä huomisesta alkaen. Tänään ei, koska välimatkaa on satoja kilometrejä.
Vierailija kirjoitti:
Teen tilauksen. Tilaan sinulta WA:iini kirjallisen vahvistuksen, että kaipaat ja haluaisit tehdä lähempää tuttavuutta.
Tilaan sinulta nron omaan wa:iini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun sanot, mikä numero on numerossasi kolme kertaa (ilman operaattorinroa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun sanot, mikä numero on numerossasi kolme kertaa (ilman operaattorinroa).
2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2
Ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi itse olet hurjan söpö ja tekisikin mieli paijailla sinua aina arkena ja sunnuntaina. Muina päivinä keräisin voimia. 🙃
Oon mä kyl. Ja todellakin ansaitsen oman paijailijan
Hänellä on kyllä oma paijailija. Niin suloisella miehellä on.
Et koskaan tartu tarjoukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan tartu tarjoukseeni.
Mihin tarjoukseen?
Vierailija kirjoitti:
Montaako sä kaipaat? T. Melkein loukattu sydän
Yhtä ainoaa. Sydämeni on hänen.
Kyl mä niin kun ymmärrän jos oot ihastunut tai rakastunut miljoonaan muuhunkin, enhän mä voi sitä kieltää ja maailma on täynnä ihania ihmisiä, yritän vaan tässä miettiä mikä mun asema on.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä niin kun ymmärrän jos oot ihastunut tai rakastunut miljoonaan muuhunkin, enhän mä voi sitä kieltää ja maailma on täynnä ihania ihmisiä, yritän vaan tässä miettiä mikä mun asema on.
En todellakaan muihin. Sinuun vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
7
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä mun ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka