Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun naisena ei voi kulkea ilman paitaa.
No toisaalta nykyään on pienen pieniä bikinien yläosia ja mukavia urheilutoppeja.
Vierailija kirjoitti:
Tarkeneeko?
Olisi kiva, jos länsimaissa naisten vaatetuksen yläosattomuus normalisoitaisiin, eikä paljaita tissejä pidettäisi mitenkään eroottisena tai seksistisenä asiana. Joissain alkuasukkaiden yhteisöissä tällaista vielä esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun naisena ei voi kulkea ilman paitaa.
No toisaalta nykyään on pienen pieniä bikinien yläosia ja mukavia urheilutoppeja.
No en oo niin hyvässä kunnossa että kehtaisin käyttää.
Söpön komee mies tuli vastaan jalankulkuväylällä. Ja taas kerran ajatukset kimpoutuivat sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nainen purkautua sisällesi pitkän, hellän ja hitaan aktin jälkeen.
Huhhuh😊 Pitkän kuivan kauden päätteeksi sopisi oikein nätisti tuollainen.
Varmasti kun tämä poika ei osaa päättää viekö akti jalat alta vai onko se hidas oma purkautuminen
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani taitaa sitten kuitenkin olla omistushaluisuus.
Havitteletko sä tavaroita vai rahaa? Vai jotain muuta?
Mun kiinteässä muodossa oleva meikkivoide on sulanut pehmeäksi. Olen säilyttänyt sitä pimeässä kaapissa sisätiloissa auringonvalolta suojattuna. Kertoo jotakin näistä helteistä ja lämpötiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noli cedere ilmeisesti ilmestyi 26.10.18. Oltiin tunnettu siinä vaiheessa etäisesti n. puoli vuotta. Ekat kunnon keskustelut käytiin pari kuukautta aiemmin, elokuussa. Olin ihastunut sinuun kesäkuussa. Nyt ymmärrän, että olet osa minua ikuisesti. Rakastan sinua.
A-naiselle varmaankin?
Niin.
Kiitos tuntemattomalle hienosta viestistä, toivon sinulle ja kaivatullesi onnea! Kirjoitin joskus tänne kyseisestä aiheesta, ja jos viestisi sattuisi jotenkin liittymään siihen niin olen vaikuttunut sen saamasta huomiosta. Valitettavasti en ole A eivätkä ajankohdatkaan täsmää, ollaan tunnettu kauemmin. Olen aikoinaan kertonut hänelle ihastumisestani kasvotusten eli hän itse tietää ja se varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Pystytään aiheessa.
Mä kirjoitan tänne, koska ajattelen edelleen mun kaivattua. Kirjoitukseni tosin eivät aina ole otsakkeen mukaisia. Osoitan sanattomasti ohihöpinäni hänelle. En kuitenkaan haasta täällä mitään riiitaa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani taitaa sitten kuitenkin olla omistushaluisuus.
Havitteletko sä tavaroita vai rahaa? Vai jotain muuta?
Havittelen rakkautta joka ei petä eikä huijaa. Haaveilen miehestä jolle minä olisin havittelemisen arvoinen.
Nippa nappa