Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Laitan vielä vinkin myös tietosuojavaltuutetulle
Vierailija kirjoitti:
Illalla nähdään
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei todella ole elämää, kun käyttävät tällaisen päivän ohi aiheen jankkaamiseen :D
Tähän ne vakio copiumit "kirjoitan ulkoa! Olin juuri 7 tuntia ulkona ja ihan äsken saavuin jankkaamaan!" jne.
Jos sä tiedät ketä täällä kirjoittaa niin olet töissä Sanomalla ja käytät tietojasi väärin provoamiseen.
Tai laittomasti seuraa tietoliikennettä. Eli rikos. Muuten näistä ei tiedä.
Poliisillakin pitää olla pätevä syy seurata tietoliikennettä.
Riitelynne keskeltä asiaa.Otsikon mukaisesti kaipaan sua.
Unohdin jäätelön kaupan kassahihnalle. Harmittaa.
Noli cedere ilmeisesti ilmestyi 26.10.18. Oltiin tunnettu siinä vaiheessa etäisesti n. puoli vuotta. Ekat kunnon keskustelut käytiin pari kuukautta aiemmin, elokuussa. Olin ihastunut sinuun kesäkuussa. Nyt ymmärrän, että olet osa minua ikuisesti. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Noli cedere ilmeisesti ilmestyi 26.10.18. Oltiin tunnettu siinä vaiheessa etäisesti n. puoli vuotta. Ekat kunnon keskustelut käytiin pari kuukautta aiemmin, elokuussa. Olin ihastunut sinuun kesäkuussa. Nyt ymmärrän, että olet osa minua ikuisesti. Rakastan sinua.
A-naiselle varmaankin?
Onko täällä ollut tänään kivaa?
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään palstalla kaipaajaa.
Suhtaudutko sä myös itseesi yhtä suurella happamuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-naiselle varmaankin?
Niin.
Haluaisin niin nainen purkautua sisällesi pitkän, hellän ja hitaan aktin jälkeen.
Joku kyseli lukemisesta yks päivä. Voin suositella Kesä kalastajan kainalossa sekä Kunnolla koukussa. Jälkimmäinen vielä kesken mut voin suositella ihan kaikille. Tosin varoituksen sana: sisältää ihan toimintaa, että jos s*ksi ei kiinnosta niin sit kannattaa ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nainen purkautua sisällesi pitkän, hellän ja hitaan aktin jälkeen.
Huhhuh😊 Pitkän kuivan kauden päätteeksi sopisi oikein nätisti tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkeneeko?
Kulkisin tuolla ulkona mieluummin alasti. En viitsi, koska joku voi pahastua mun vatsamakkaroista ja littanasta roikkupyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkeneeko?
Kulkisin tuolla ulkona mieluummin alasti. En viitsi, koska joku voi pahastua mun vatsamakkaroista ja littanasta roikkupyllystä.
Kotona alasti.
Oliskin tosi kiva jos mua on puijattu koko ajan. Ei olisi pitänyt pitää tätä päiväkirjana.
Häiriköistä ja ylläpidosta laitettu ilmoitus poliisillE