Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Pitääkö kaivattusi ruikutusta viehättävänä ? Mitä luulet ?
En tiedä miksi edes vastaan tähän, mutta ruikutus ei ole mun kaivatun juttu ;)
Helteisen kuumat terkut Rukan viereen. Mun vieressä ei kukaan läähätä eikä näy kukkuloita.
Vierailija kirjoitti:
Oon seksiseuraa vailla, mutta haluaisin sitä vain tietyltä henkilöltä ja tositarkoituksella. Saatteko kiinni ajatuksesta? -epätoivoinen n.
Yhdyn ajatukseesi. Mulla vain tarpeet lähtevät rakkauspuutoksen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Oon seksiseuraa vailla, mutta haluaisin sitä vain tietyltä henkilöltä ja tositarkoituksella. Saatteko kiinni ajatuksesta? -epätoivoinen n.
Joo. Suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kukapa ei haluaisi just tota.
Olen pahoillani, jos olen valloittanut ajatuksesi ja muita mahdollisia kehonosiasi. Ei ollut tarkoitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä rasittava, että sinua ei saa mielestä hetkeksikään. Kaiken lisäksi vaikutat muuallakin kuin mielessä.
Kerro lisää, privana😘
Tyydyn kaipaukseen, kun enempää ei ole luvassa.
Kahden kauppojahan nää
Kultamuru 🔥 💪🏻:
Basta una sola canzone
Per far confusione fuori e dentro di te
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olen valloittanut ajatuksesi ja muita mahdollisia kehonosiasi. Ei ollut tarkoitukseni.
Eipä vissiin! 😘
Hyvää yötä sinä, tiedät kyllä kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siitä rasittava, että sinua ei saa mielestä hetkeksikään. Kaiken lisäksi vaikutat muuallakin kuin mielessä.
Kerro lisää, privana😘
Tyydyn kaipaukseen, kun enempää ei ole luvassa.
Kahden kauppojahan nää
Juuri niin. Yksin ei voi, kun toinen ei halua.
Tulin lenkiltä kaupan kautta kämpille puolisen toista tuntia sitten, söin iltapalaa ja kuuntelin / kuuntelen ratiota, kahta, ite asiassa kahta laitetta ja kahta kanavata. Nyt puutarhakaupungin murhat ja puhetta kirsikkakompotista, oisitpa täällä kanssain kuuntelemassa ja juomassa iltakaakaota. Lisähuomiona mainittakoon, jotta vaikka yritän syyä mahollisimman paljon, oon laihtuna 4kg toukokuun 25.päivän jälkeen ja 22kg tammikuun '24 jälkeen. Hyvää yötä ihanalle kaunottarelle lounaaseen tai jonnekin muuanne mieheltä koillisesta tai jostakin muualta, kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miestä voi pukea burkaan, jos hän aiheuttaa naisessa vastustamatonta halua?
Mammat, on tutkittu että mustan burkhan sisällä on kylmempää kuin tavallisisa vaatteissa. Kyllä ne beduiinit tietää..
Mammoille tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kukapa ei haluaisi just tota.
Mun kaivattu. Hänellä taitaa olla jo nainen, tai sit Vesa ei vaan tajuumun vihjeitä -Ap
En ennen uskonut telepatiaan, mutta pakko kai se on, kun kaivattu saa kovaksi satojen kilometrien päästä milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vissiin! 😘
Toivon, että vapaudut näistä haasteista mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen helikopteria.
Setä voi näyttää mallia.
? Kuka