Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pelkään, että katajasta tulee komeampi kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikein karmii kuinka epäonnistunut olen ihmisenä.
Niinpä. Joistakin ihmisistä tuli vuohipaimenia. Musta ei edes sitäkään. Pelkkä Vauva-palstalla ruikuttaja.
On parasta olla oma itsensä ja saada muutkin uskomaan itseensä.
You never know dear, how much i love You!
Mistä pelot kumpuavat? Voivatko turhat pelot olla huono asia elämämme kannalta ja mitä voisivat olla turhat pelot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä ymmärrä miks just meillä oli telepaattinen yhteys
Pskaa kenelläkään ole mutään telepaattista yhteyttä
Hullun horinaa.
Rajoitamme itseämme joskus yllättävänkin paljon ihan itse. Mitä sinä ajattelet eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joistakin ihmisistä tuli vuohipaimenia. Musta ei edes sitäkään. Pelkkä Vauva-palstalla ruikuttaja.
Aloitat taas kiusaamaan Eetä psyk-paatti, joka olet ihmisenä rotta ja täysi nolla. Tulet aina herjaamaan kateellisena perässä.
Mihin keskityt? Ärsyttääkö sinua joskus se mihin keskityt? Tai se mihin joku toinen keskittyy? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mun lapsi kertoi pienempänä hyvin tarkkaan mitä olin ajatellut. Useamman kerran. Ei olleet edes perusasioita. Sivusta.
Mietitkö joskus omaa tekemistäsi? Havahdutko joskus siihen että hukkaat aikaasi tai jotakin muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä paimentaa meitä vauvalaisia.
Salo. Taas tapetilla. Kaksi miestä. Esitelleet kukkoaan.
Soft- ICE- jädekioskilla oli tuntien jono.
just just
Minulla sentään turvallinen nettikontakti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mun lapsi kertoi pienempänä hyvin tarkkaan mitä olin ajatellut. Useamman kerran. Ei olleet edes perusasioita. Sivusta.
Aistiko hän sinusta asioita? Se ei ole telepatiaa mutta äärimäisen tärkeää kyllä ja hieno asia.
Supertähti mikä supertähti, persoona one in a hundred million nainen!
Vierailija kirjoitti:
Huh ei mulle. Kaivattuni ollut koulussa paikalla ja osaa kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistiko hän sinusta asioita? Se ei ole telepatiaa mutta äärimäisen tärkeää kyllä ja hieno asia.
Ajattelin mm. Erästä tulipaloa, jota ei ollut tapahtunut, mutta siinä oli savusauna otollisella paikalla ja mietin josko se syttyy tuleen kuten niillä on joskus tapana niin miten tuo metsä roihuaa ja minne asti se tuli yltääkään. Lapseni osoitti tuota metsää ja sanoo valtava tulipalo koko metsä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro!
Ei enempää tällä kertaa.
Kyllä onkin. Kaikkea ei välttämättä haluaisi edes kuulla, edes tavalliset asiat eivät mene ymmärrykseen tai ole yleisesti hyväksyttyjä. Meillä ihmisillä on paljon ongelmia itsemme kanssa.