Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä sanottu on kevyttä viihdettä. Jännän kevyesti kerrotte rakastavanne.
Kun ei sitä ole päässyt hänelle itselleenkään sanomaan. Sinä et ole yhtään mikään arvioimaan miten kukin kokee omat tunteensa. Minulle esimerkiksi tämä on kaukana mistään viihteestä, vaan joku väylä ilmaista tunteitani. Jos minä kirjoitan sen tänne, tarkoitan sitä ihan yhtä paljon häntä kohtaan, kuin sanoisin sen ääneen. Se, että sen kirjoittaa, ei tee siitä viihdettä. Tajua se. täysin sivusta
Niin minäkin. Mutta moni sanoi edellä viihdyttävänsä itseään tässä ketjussa. Tuntuu vain xxxxxlta, että kun itse kirjoittaa sydän verellä, joku suhtautuu siihen viihteenä. Omaa tyhmyyttä toki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä sanottu on kevyttä viihdettä. Jännän kevyesti kerrotte rakastavanne.
Niin onkin mutta sekin on rakkautta kun ei siinä ole mitään pahaa. Voin antaa itsestäni ja toisten vastuulla on suhtautua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun on se oikea elämä ja oikeat ihmissuhteet ja rakkaus. Tämä täällä on vain kepoista hassuttelua toisten tunteilla.
Nimenomaan sinulla ei ole sitä elämää ja ihmissuhteita. Jos sinulla olisi, et jauhaisi kirjoittamaasi paskaa päivästä toiseen. Jos huomaat, logiikkasi ontuu pahasti. Mitä muutakaan voi odottaa ihmiseltä joka luulee opettajansa toisia anonyymipalstalla. Katsos katsos. täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun on se oikea elämä ja oikeat ihmissuhteet ja rakkaus. Tämä täällä on vain kepoista hassuttelua toisten tunteilla.
Rakkaus on minulle elämistä ja elämästä nauttimista. Ei siitä pidä kenenkään loukkaantua henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, miksi luoda sellainen totaliteetti, ettei asioita voi korjata eikä antaa sellaiselle mahdollisuutta? Mieluummin annetaan asioiden jäädä silleen. Jos ihminen tekee virheen, pitääkö siitä rankaista loppuiän?
Pitää.
-estetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista huilu ja tuu vaihtaa tää kumi
Haista vaan kuule itte, ole jumalauta kerrankin oman elämäsi macgyver äläkä pane ja odota toisia tekemään asioita jotka ovat itsesi vastuulla
Onnekseni minulla on omassa elämässä ihminen ja ihmisiä, jotka oikeasti välittävät. Apu on tulossa.
Sama nainen, eri mies nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
lol, juu, sitä vartenhan tämä on, että julistetaan RAKKAUTTA anonyymisti. Haloo hei :D
Ketjun vakkariväelle minkäänlaisen mielihyvän antaminen olisi helmiä sioille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä ole päässyt hänelle itselleenkään sanomaan. Sinä et ole yhtään mikään arvioimaan miten kukin kokee omat tunteensa. Minulle esimerkiksi tämä on kaukana mistään viihteestä, vaan joku väylä ilmaista tunteitani. Jos minä kirjoitan sen tänne, tarkoitan sitä ihan yhtä paljon häntä kohtaan, kuin sanoisin sen ääneen. Se, että sen kirjoittaa, ei tee siitä viihdettä. Tajua se. täysin sivusta
Niin minäkin. Mutta moni sanoi edellä viihdyttävänsä itseään tässä ketjussa. Tuntuu vain xxxxxlta, että kun itse kirjoittaa sydän verellä, joku suhtautuu siihen viihteenä. Omaa tyhmyyttä toki.
Kuule, ei se ole sinun tyhmyyttä. Se on ihan jonkun muiden tyhmyyttä. Niiden jotka voivat huonosti, niiden joita on kiusattu pienenä, ja jotka nyt pääsevät leikkimään sen kävyn kanssa, joka lapsuudessa tipahti patterin väliin. täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
900 painanut varmasti jo tunnistaa kun löytää oikeanlaisen. On sopivasti vertailukohteita.
Mä haluun tuon, sillä on kokemusta😘
Tuskin on. Luultavasti joku mielensä ja kikkelinsä paskonut panokone jolta varsinaiset rakastajan taidot uupuu eikä enää edes kykene ihastumaan oikeasti kehenkään. Myöskään tuollainen vertailu ei herätä luottamusta, vertailun kannalta parempi mitä vähemmän vertailtavaa..
Onko oikeasti näin, että parempi, mitä vähemmän vertailtavaa? Jos ei ole vertailun kohteita, voiko olla tyytyväinen siihen, mitä on? Eikö koskaan tule mieleen, että haluaisi kokeilla jotain muuta? Toki voidaan parisuhteessa se kokeilu sallia esim. avaamalla suhde, mutta mitä se tekee itse parisuhteelle? Mua on alkanut harmitta
En mene muiden puolesta sanomaan mitään, mutta itselläni on noin, etten näe mitään arvoa niillä vertailukohteilla itseni kohdalla enkä myöskään hypoteettisen kumppanin kohdalla. Sinänsä ihan sama paljon toisella on ollut partnereita, mutta nimenomaan tuo VERTAILU-aspekti on sellainen, että mitä vähemmän sen parempi! En missään nimessä halua tulla verratuksi johonkin kaikenmaailman minuun liittymättömiin tyyppeihin. En ylipäätään ole kiinnostunut liittymään mihinkään päänahkojen rinkiin vertailtavaksi, enkä tekemässä seksillä vaikutusta kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä sanoin aiot avata keskustelun kaivattusi kanssa?
En millään tavalla.
-estetty
Hyvää yötä ja lomaa Jannelle 🤗
Eipä taideta enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nähdään, ei ketään ritarimiestä koko kylällä.
Niitä arjen ritareitakin on. Mun naapurinmies kävi "salaa" vaihtamassa mun terassin lampun. Kun ihmettelin rapinaa ja avasin oven, sanoi, että et sä olis sitä kuitenkaan itse vaihtanut. Melkein 80 vee herra. Ihmisyyttä, ihanuutta, kiitollisuutta. Sori ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sinulla ei ole sitä elämää ja ihmissuhteita. Jos sinulla olisi, et jauhaisi kirjoittamaasi paskaa päivästä toiseen. Jos huomaat, logiikkasi ontuu pahasti. Mitä muutakaan voi odottaa ihmiseltä joka luulee opettajansa toisia anonyymipalstalla. Katsos katsos. täysin sivusta
Mikä perk..e sinä ole sanomaan ja arvostelemaan yhtään ketään.Parempi kun häipyisit.Tuollaista ankeuttajaa ei kaivata.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastua voi ensisilmäyksellä.
Ehdottomasti totta. Ja ihan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä perk..e sinä ole sanomaan ja arvostelemaan yhtään ketään.Parempi kun häipyisit.Tuollaista ankeuttajaa ei kaivata.
sivusta
Jaahas. Brains out. Onhan se ikävää kun joku pistää neulalla rellestäjää. Niih. täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista huilu ja tuu vaihtaa tää kumi
Haista vaan kuule itte, ole jumalauta kerrankin oman elämäsi macgyver äläkä pane ja odota toisia tekemään asioita jotka ovat itsesi vastuulla
Onnekseni minulla on omassa elämässä ihminen ja ihmisiä, jotka oikeasti välittävät. Apu on tulossa.
Onneksi minä taas osaan paikata ja vaihtaa kumin itsekin. Ja jos en osaisi teettäisin sen muilla. En odottaisi ja anelisi, että joku tekisi sen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja lomaa Jannelle 🤗
Eipä taideta enää nähdä.
Miksi ette näkisi enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastua voi ensisilmäyksellä.
Ehdottomasti totta. Ja ihan sivusta.
En minä enää tähän taida uskoa, joskus niin kuvittelin. Nykyisin ainakin vaatii pidemmän tutustumisen.
Mukavaa iltaa päiväunelleni