Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mieskaivatulleni,
Kaipaan niin paljon sinua tuohon viereen nauramaan kanssani hulluille asioille.Tuomaan lämpöä ja hellyyttä kuten vain sinä osaat.Antamaan energiaa ja rakkautta ja minä antamaan samaa sinulle.``Kahden hullun matka.``
Kauniita unia,herää levänneenä ja nauti huomisesta.Elämä on nyt.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Mummo meni mustikkaan ja tarviis nyt ritaria tai muuta apua. Soitanko hälyä kyläpolliisille?
Lauleskellen pikku- Matin autosta on kumi puhjennut.
Jätä ne kumit rauhaan jo.
Terv. Matti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 🧡
tuure vai
Ennen tää on ollut Toni / Tomi? Jota kaipaa L?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä silmiin katsominen todellakin voi sytyttää rakkauden. Siinä välittyy parhaimmillaan paljon, sellaistakin, mitä sanoin ei voi koskaan ilmaista.
Se on täydellinen tapa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
900 painanut varmasti jo tunnistaa kun löytää oikeanlaisen. On sopivasti vertailukohteita.
Mä haluun tuon, sillä on kokemusta😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä silmiin katsominen todellakin voi sytyttää rakkauden. Siinä välittyy parhaimmillaan paljon, sellaistakin, mitä sanoin ei voi koskaan ilmaista.
Se on täydellinen tapa kommunikoida.
Ja täydellisen hyvä tapa päätellä täydellisen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
900 painanut varmasti jo tunnistaa kun löytää oikeanlaisen. On sopivasti vertailukohteita.
Saa olla kokenut ja hyvä niin että seikkailut seikkailtu ennen tapaamistani. Tuo on kuitenkin jo aivan liikaa. Tuon tyyppinen ihminen jatkaa samaa rataa ja kaipaa aina jotain muutakin virikettä. Ei enää tyydy yhteen kumppaniin. Ihmiset näkee tyydytyksen välineinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Luultavasti joku mielensä ja kikkelinsä paskonut panokone jolta varsinaiset rakastajan taidot uupuu eikä enää edes kykene ihastumaan oikeasti kehenkään. Myöskään tuollainen vertailu ei herätä luottamusta, vertailun kannalta parempi mitä vähemmän vertailtavaa..
Vierailija kirjoitti:
,rakas. Rakastan sinua.
Kuka oot? Anna vihje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,rakas. Rakastan sinua.
Kuka oot? Anna vihje.
Olit työpaikallani tekemässä remonttia.
Kiva lisä ja mauste arkeen, suola ja pippuri. 😉
Vierailija kirjoitti:
Kiva lisä ja mauste arkeen, suola ja pippuri. 😉
Tylsämausteet
Haista huilu ja tuu vaihtaa tää kumi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,rakas. Rakastan sinua.
Kuka oot? Anna vihje.
😆😆😆😆 Hyvin meni se remontti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä sanottu on kevyttä viihdettä. Jännän kevyesti kerrotte rakastavanne.
Kun ei sitä ole päässyt hänelle itselleenkään sanomaan. Sinä et ole yhtään mikään arvioimaan miten kukin kokee omat tunteensa. Minulle esimerkiksi tämä on kaukana mistään viihteestä, vaan joku väylä ilmaista tunteitani. Jos minä kirjoitan sen tänne, tarkoitan sitä ihan yhtä paljon häntä kohtaan, kuin sanoisin sen ääneen. Se, että sen kirjoittaa, ei tee siitä viihdettä. Tajua se. täysin sivusta
Tässä se nähdään, ei ketään ritarimiestä koko kylällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,rakas. Rakastan sinua.
Kuka oot? Anna vihje.
😆😆😆😆 Hyvin meni se remontti.
Joo. Vaihdettiin muutama sana ja sanoit jotain sun lapsista🙂
Vierailija kirjoitti:
Miten näistä selvittelijöistä tulee tunne, että heidät on estetty jostain pätevästä syystä ja nyt vedotaan selvittämiseen, että saataisiin taas yhteys ja töllöily jatkuisi. Ketään ei estetä tai suljeta pois elämästä ilman pätevää syytä eikä eston jälkeen ole mitään selvitettävää.
Kannattaa elää niin selkeästi, ettei selvitettävää ole.
Jep.
-estetty
tuure vai