Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Osaisikohan käyttää mekkoa, sellanen pitkä väljä pellavamekko ois kaikista viilein asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunaiset sortsit oli söpöt. Olisit söpö, vaikka pukisit säkin päällesi.
Ehdotin yks päivä sellasta asua, noin yleensä, että pussilakanaan leikkaa aukon päätä varten ja käsiä ja sitten lyhentää vähän helmaa ja sitoo vyölle jotain. Mun mielestä loistoidea mut nää ei ollenkaan arvosta mun neroutta.😀
Kokeilitko itse? Teitkö prototyypin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunaiset sortsit oli söpöt. Olisit söpö, vaikka pukisit säkin päällesi.
Ehdotin yks päivä sellasta asua, noin yleensä, että pussilakanaan leikkaa aukon päätä varten ja käsiä ja sitten lyhentää vähän helmaa ja sitoo vyölle jotain. Mun mielestä loistoidea mut nää ei ollenkaan arvosta mun neroutta.😀
Kokeilitko itse? Teitkö prototyypin?
En vielä.😌
Sain selville, että hänellä on poikaystävä. Se siitä sitten. Se oli kylläkin noin vuoden vanha somepäivitys, mutta tuskinpa se on päättynyt.
Ihan tiedoksi, että kaipaan sua valtavasti. Haluaisin olla siellä, missä sinäkin. Sinun kanssasi.
Lähden nyt uittamaan ja uimaan itsekin. Halaus ja suukko sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.
nm, mn, nn, mm?
Tämmöistä pasgaa wi tarvista sietää kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vaikuttaa ujolta. Hän on kuitenkin vastannut reippaasti silloin kun olen mennyt juttusille ja kysynyt jotain. Luulen, että hän kyllä rohkaistuu ja puhuu enemmän, jos häneen tutustuu kahden kesken enemmän.
😲😍😲 Kerranki ujo, eikä narsisti.
Joo, ujon ja narsistin välillähän ei ole mitään. Taas sitä joko tai, on off ajattelua, mitä ketjulta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt sinua, miehelle. Uudelleen ja uudelleen. 🤍
Miksi? Ethän sinä aio nähdä, tavata tai muutenkaan tehdä mitään. Vain hiljaisuus suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suurin syy, ettet ota yhteyttä etkä anna mun ottaa? Kerrot haluavasi oikeaa yhteyttä jollakin tasolla, mutta mikä mielessäsi estää sen?
Tiedät parhaiten itse miksi ei ta yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan masentua tän jutun takia
Keksitään ratkaisu. Edes sellainen, että päästään juttelemaan.
Tuo on aika yksinkertaista lopulta jos haluaa
Tämä. Mutta miten se voikin samalla olla niin vaikeeta.
Mulle oli helppoa ottaa yhteyttä kun tultiin juttuun niin hyvin. Kuvittelin katseista ja käytöksestä kaikenlaista.
Tämä siis ennen varattuuden selviämistä.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tarjota viilentävää puikkoa?
Löytyy Lipsi- ja Twister mehujäitä
💋
sekavaa settiä taas täällä?Terveiset kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit on kätevät vain yhteen suuntaan.
Ne peittää meiltä ulkopuolisilta kurkkivan katseen.
Hoitajaporukka, lupaattehan suojata korviani kaikkein pahimmilta jutuilta?
m-n
Et sä joudut varmaa työntää.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajaporukka, lupaattehan suojata korviani kaikkein pahimmilta jutuilta?
m-n
Kaiken kuulet
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi, että kaipaan sua valtavasti. Haluaisin olla siellä, missä sinäkin. Sinun kanssasi.
Sitten vain viestiä tai soittoa missä kerrot asian.