Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Nyt yksi toive 🙏
Mikä?
Keskiviikkona Rantaraitilla.
Ajattelen sinua, kyllä, yhä vieläkin. Nuku hyvin ja näe onnellisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja kuntarajain taa mieheltä mitättömältäonnen ihantolaan toivottomasta toukohousulasta. Huomiseen.
Vaikee just nyt keksiä yhtään asiaa sussa, mikä olis mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä päivä siis nähdään?
No pitää rukkailla ja rakkailla tuli perseen alla, mitää muuta en oo ajatellutkaan. Kuin kiireitä, mutta oon siis ainakin syksyn sit kattelen vähän tossa noin ja lähen sinne missä tarjotaan, niiku töitä. Vakituista tuloo. En mä oikee välitä mistään suruista sen enempää ku oon välittäny iloistakaan, niiku vissiin huomannu.
Urpo
nähää vaa
Vierailija kirjoitti:
Ja missäs siellä ja mihin aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Bonne nuit💖
Dors bien💝
Vierailija kirjoitti:
👍🏻
Mangusti kirjoitti:
Suudelmia ja syleilyitä hyviin uniin rakas. Mun mieli meinaa alkaa säätää epäilyksiä siitä, että ethän sä musta, tietenkään. Että kun silloinkin ja sitä ja tätä. Yritän pitää sen kurissa. Apua mä varmana sulta tarvin. Kun vaan tietäsin ees jotain sun ajatuksista. Nuku hyvin.
Olit Manku tänään telkussa
Bongasin sut superpesisottelusta. Tuntomerkit varmat: selässä luki isolla Mangusti
Ryhtyisitkö kanssani salasuhteeseen? Vain sen verran, että pääsisin irti nykyisestä. Tyydyn siihen, koska tiedän sinun vaalivan omaa suhdettasi.
Iltaa mammoille. Mammoja ei olla unohdettu. Pusu ja hali.
Voitin just. 2+1 oikein eurojackpotissa. Eli on ihan mahdollista, että kaivattunikin osuisi ketjuun.
Kun joskus tulet kainalooni, laitan väliin pikaliimaa ja päällemme peiton kevyen.. öitä.
kanssasi tahtoisin kaiken kauniin
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä muiden pitäisi tehdä. Käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä sinä voisit tehdä.
Noudatatko tätä neuvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missäs siellä ja mihin aikaan?
Sivusta huutelet.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisitkö kanssani salasuhteeseen? Vain sen verran, että pääsisin irti nykyisestä. Tyydyn siihen, koska tiedän sinun vaalivan omaa suhdettasi.
Haluaisin nähdä ja jutella.
Näe omatuntosi mukaisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Kun joskus tulet kainalooni, laitan väliin pikaliimaa ja päällemme peiton kevyen.. öitä.
Pysyisin ilman liimaakin.
Viestit vielä lukematta.