Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä ratkeaa tavalla, jota en olisi halunnut.
Lopputulos voi silti olla mieluinen ja myönteinen. Väsyttää, nuku hyvin.
Ikään kuin huomenta ketju, kun nyt vasta tulin. Emilylle terveiset ja pusu huulille, pusuhuulille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunneks vihaa joka päivä?
En, rakkautta ja kaipuuta vain.
Joo sama. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Ehkä ihmeellisintä tuossa olisi molemminpuolinen kaipausketjuun ajautuminen. Gn.
No niinpä. Tämä(kin) kyllä sopi kaivattuun, mutta todennäköisyys siihen että olisi täällä.. no.. On pieni.
No mikä päivä siis nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Tee ;)
Kotka ilman teetä ois koka, joten tee on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Ehkä ihmeellisintä tuossa olisi molemminpuolinen kaipausketjuun ajautuminen. Gn.
Älä muuta viserrä. Sivukulkija
Vierailija kirjoitti:
No mikä päivä siis nähdään?
Keskiviikkona?
Vierailija kirjoitti:
Tee ;)
Omit tai et, mä omin.
Vierailija kirjoitti:
Oispa rakkautta.
Totuus on, ettei kaikkia huomata rakkauden arvoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ellu soita
En soita
enkä sua koita
on mulla muut elkeet
melkein valmiit ja selkeet
en näistä nyt hevin kuovu
kun ei kukaan oo tuonu
mitään muutakaan eteen
enkä syöksy syvään veteen
suinpäin.
Näin sen näin.
Mun pakasteherneiden seassa oli sipulia. Reklamaatio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan meillä joskus kenties kaikki edellämainitut? Sivusta pohdiskelen ja miehelle
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km ja kuntarajain taa mieheltä mitättömältäonnen ihantolaan toivottomasta toukohousulasta. Huomiseen.
Keskiviikko on ok. En menetä mitään eksymällä paikalle. Mutta kellonaika jäi vielä..