Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki epäsopu tulee ketjusta.
Tiiäks, kyllä se syyllinen löytyy ihan peilistä jos pitää internetissä riidellä tai edes luulla riitelevänsä oman ikävän kohteen kanssa. Ja on myös täysin epätervettä. Järkevä ihminen myös ymmärtää olla omimatta niiden tekstejä, jotka voivat henkisesti huonosti. Joka tapauksessa asiat selviää lopulta kasvotusten.
Si vus ta
Joo taidan lomailla syödä Kultaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin jäätelön.Tikussa oli asiaa: "Estääkö jokin pyrkimästä unelmiisi?"
Mulla luki sama ja ajattelin, että eipäs ole oikein ajateltu taas. Mitäs kun joku sairas saa kyseisen kysymyksen.
Ajatuksesi kertoo ainoastaan sinusta ja niistä, jotka ovat tätä peukuttaneet.
Väsyttää jo, pian painutaan pehkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin jäätelön.Tikussa oli asiaa: "Estääkö jokin pyrkimästä unelmiisi?"
Mulla luki sama ja ajattelin, että eipäs ole oikein ajateltu taas. Mitäs kun joku sairas saa kyseisen kysymyksen.
Ajatuksesi kertoo ainoastaan sinusta ja niistä, jotka ovat tätä peukuttaneet.
Näinhän se todellakin on. Joillain on tapana kääntää jokainen ajatus negatiiviseksi, se on taito sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina nähnyt susta paljon unia. Nähnyt unia missä rakastellaan. Nähnyt unta viimeisestä näkemisestämme, kun sanoin sinulle jos emme enää tapaa. Olet ajatuksissani paljon ja toivon sinulle kaikkia hyvää. Näin sussa valtavasti potentiaalia. Harmi että välillä täytyy pettyä.
Ghostasit ja ymmärsin yskän. Näin myös meissä potentiaalia, haaveilin elämästä yhdessä. Yhä, minä päivänä tahansa, valitsisin sinut. Mietin paljon, teinkö jotain väärin. Haluaisin mahdollisuuden pyytää anteeksi mikäli tein.
Et ole kaivattuni, tai jos olisit, niin minusta tuntuu että olet ymmärtänyt minua alusta saakka aivan väärin. Että olisi toisia, että pelasin jotain peliä.. Tahdoin vain tuntea jotain kaiken jälkeen. Tapa jolla sitä täytin ei ollut oikea, ymmärsin sen ja siksi lähdin. Vaikkakin lähelle jäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, kyllä se syyllinen löytyy ihan peilistä jos pitää internetissä riidellä tai edes luulla riitelevänsä oman ikävän kohteen kanssa. Ja on myös täysin epätervettä. Järkevä ihminen myös ymmärtää olla omimatta niiden tekstejä, jotka voivat henkisesti huonosti. Joka tapauksessa asiat selviää lopulta kasvotusten.
Si vus ta
Etkö päässyt aikoinaan OKL:ään?
Vieläkin taidan rakastaa...
Kopio persoonasta jota olen radiosta kuunnellut. Ei teille peukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on vain parasta että menen.
Ei ole.
On se varmasti. Kaikilla on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun pitäisi muuttua.
Älä muutu, hyvä just noin.
Ei ole ikinä tarpeeksi hyvä. Aina on vialla joku :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Si vus ta
Etkö päässyt aikoinaan OKL:ään?
Hauska heittosi ei muuta asiaa miksikään.
Sivusta ha ha ha
Samanaikaisesti joku riiaa jatkuvasti jonkin apin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on vain parasta että menen.
Ei ole.
On se varmasti. Kaikilla on helpompaa.
Ei minulla ainakaan. Mutta kuten tahdot. 😢
Parista miehestä, olit minulle se paras. Olen kaivannut sinua koko tämän ajan. Tämä vuotta vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä pyrkimästä, mutta toinen asia on, löytyykö keinoja ja kolmas on se, että voiko unelman ylipäänsä saavuttaa.
Millaisesta unelmasta su n kyse?
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Oot niin söpö siinä vanhassa kuvassa, missä sulla on ratsastuskypärä päässä. Milloin se on otettu ?
Neuvoa nyt kaipaan totaalisesti kaaokseen. Luulin että kun kevät tulee Muumilaakson herää
Yhtäkuin olen jo vartin istunut tässä mutta L käski kääntää pään.