Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et ole suuttunut. Helle tekee äkäiseksi, joten kannattaa viilentää aivoja järvessä.
En tietenkään ole.
Jos joskus kaivattu päättäis sanoa mulle heipat, niin en pääsis yli varmaan koskaan. Ku oon tykännyt hänestä paljon enempi kuin esim. siitä, johon sitouduin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Samanaikaisesti joku riiaa jatkuvasti jonkin apin kautta.
V-u wau😍 illan pelastus kohta ilmestyy tuohon ruutuun !👀 Kiitos!!
Kiitos Jäätelöä.
Miten mut kaapataan
Hallittuun satamaan
Kun väri sininen liikaa punainen Maija mua piinaa.
Kävelty tuhat metriä tää menee aina tähän kun käy exällä. En voi olla mikään Korvike tai selite. Tahdon jalat kuntoon.
Päivän tehtävä käydä kaupassa kun adidashautajaiset meni.
Mitä keksin kioskilta? Olen täynnä exien ruokaa
Kehenkään ei voi oikeesti luottaa.
Varsinkin kun joutuu valvoo kotiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä pyrkimästä, mutta toinen asia on, löytyykö keinoja ja kolmas on se, että voiko unelman ylipäänsä saavuttaa.
Millaisesta unelmasta su n kyse?
Kaivatusta tietysti
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kaivattu päättäis sanoa mulle heipat, niin en pääsis yli varmaan koskaan. Ku oon tykännyt hänestä paljon enempi kuin esim. siitä, johon sitouduin aikoinaan.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näette toisianne?
Muistatko kun syötiin jäätelöä ja juotiin kahvia? Sinulla oli mustavalkoraitainen kesämekko.
Kaipaan sinua💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näette toisianne?
No miten sen nyt haluaa ajatella. Ainakin haaveissa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun syötiin jäätelöä ja juotiin kahvia? Sinulla oli mustavalkoraitainen kesämekko.
Kaipaan sinua💞
Mul tuli tästäkin kaksmieliset ajatukset mieleen! 😃 -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kurkin kaivatun kuvia liian usein. Kaipuu kasvaa koko ajan. Huokaus!
Mistä katsot?
Kävin vanhan talon kyttäyskeikalla. Siellä asuttiin me, ihana Tyyne kissa🥰🥰 samalla muistin sen yhden venäläisnaisen kuolleen. Siinä toisessa päädyssä. Käykää retkeileen vanhoissa maisemissa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä katsot?
Jallun vuosikerrasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun pitäisi muuttua.
Älä muutu, hyvä just noin.
Ei ole ikinä tarpeeksi hyvä. Aina on vialla joku :(
Niin meillä kaikilla. Se on katsojan silmissä. Omat silmät huomaa vaan virheet. Hyvä oot!
Sattuu vieläkin lauseesi kun kerroit meneväni treffeille toisen naisen kanssa, ja kuinka olen liian erilainen. Oi miksi ikävöin sinua silti.
E, toivottavasti sulla ja perheellä on ollut mukava kesä. Tää helle sais jo loppua. Ootan sua innolla.