Miksi kaikilla teinipojilla on nykyään sellainen karmea parsakaalitukka?
Kommentit (82)
Koska ne ovat individualisteja, uskaltavat kulkea omia polkujaan, eivätkä orjallisesti seuraa lauman mukana.
Itsehän olit jo teininä niin täynnä itseluottamusta ettet käyttänyt mitään silloisen muodin mukaisia vaatteita, hiustyyli oli mallia potta päähän jne? 🙂
Mutta kun ei ole. Mistä tynnyrin reijästä sinä katselet?
Siksi, koska jostakin syystä omanikäiset tytöt taitavat pitää sellaista söpönä?
Alistumista valloittajan kulttuuriin ja ulkonäköön. Ikiaikainen surkimusten tapa yrittää pelastaa surkea nahkansa valloittajalta.
Säälittävää, tosin kaikki eivät heistä tätä varmasti kokemattomuutaan ymmärrä.
1978 soitti ja haluaa permanenttinsa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat individualisteja, uskaltavat kulkea omia polkujaan, eivätkä orjallisesti seuraa lauman mukana.
Ei se kyllä ole mitään individualismia jos kaikilla pojilla on nykyään tuollainen. Nuorison muoti-ilmiöitä on vanhemman väestön usein vaikea ymmärtää. Onkohan heillä joku julkkis-esikuva jolla olisi ollut tuollainen, tai joku tubettaja tms.
Siksi että se suututtaa median miesvihatätiä, joka ei saa seksiä Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole mitään individualismia jos kaikilla pojilla on nykyään tuollainen. Nuorison muoti-ilmiöitä on vanhemman väestön usein vaikea ymmärtää. Onkohan heillä joku julkkis-esikuva jolla olisi ollut tuollainen, tai joku tubettaja tms.
Tuo taisi olla edelliseltä ihan sarkasmia.
Paljon parempi se on kuin 3 millin siili tai kasarin takatukka, vaikka. Mutta minusta jokainen saa pitää just sellaista tukkaa kuin itse haluaa, ei se ole mun persettä kutita.
Vierailija kirjoitti:
Tätä he juuri eivät ole vaan maailmanlaajuisen manipulaation uhreja ja pelokkaita laumasieluja. Metkumestareiden uhreja.
Oletteko jo unohtaneet ananas-tukan?
Muoti. Ihan kuin hyppyritukat 2000-luvulla ja myöhemmin ananastukat.
Pitäkööt millaisena haluavat, katoava luonnonvara monelle.
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi se on kuin 3 millin siili tai kasarin takatukka, vaikka. Mutta minusta jokainen saa pitää just sellaista tukkaa kuin itse haluaa, ei se ole mun persettä kutita.
Jokaisella aikakaudella oli omansa, tämä kauhistelu nauratuttaa mua, mun teini-iäissä oli ananastukat
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo unohtaneet ananas-tukan?
Jos on luonnonkihara tukka niin ananas-malli on sama kuin broccoli.
Eipä kyllä meillä pojan päässä moista oo eikä kaikilla tuolla maailmalla. Monenlaisia hiuksia näkyy.
Mikä on seuraava muoti-ilmiö tukissa?
Vierailija kirjoitti:
LOL! Kuunteleppas nykymusaa. Oksennus tulee.
Äo laskee jatkuvasti ja gyntterilook on näille hienoa