Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö teilläkin projektit kesken? Suunnilleen 90% valmis ja sitten loppuu mielenkiinto ja/tai into?

Vierailija
02.06.2025 |

Sitten alkaa värkkäämään kovalla tohinalla jotain toista juttua ja edellinen unohtuu täysin. Meillä on wc-remontti oikeastaan silikoneja, viimeistelymaalausta  ja sisustusta vaille valmis ollut talvesta saakka, mökillä kaksi huonetta on odottaneet listoja pari kolme vuotta, pari ovea joista rapsuteltu vanhat maalit pois pitäisi maalata jnejne paljon on tuollaisia. 

Sitten kun ne hommat jää vaiheeseen on niihin tosi vaikeaa enää  tarttua uudestaan. Muita samanlaisia? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oman työn jälki ei tyydytä niin projektit tahtoo jäädä sitten kesken ja jos väkisin punnertaakin ne valmiiksi, tyydytyksen sijasta onkin vain v1tutus että minkä takia tämänkin piti olla niin ärsyttävän hankalaa.

On normaalia että ison projektin jälkeen tulee itseasiassa masennus. 

Vierailija
22/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ns. promotyyppi. Työelämässäkin tarvitaan niitä. Ne on niitä, jotka lähtee liikkeelle, intoilee, potkii homman käyntiin. Hitaammin syttyvät ovat usein sitten niitä, jotka päästyään käyntiin puurtavat asiat loppuun. Ilman ensimmäisiä mikään ei käynnistyisi ja ilman toisia mikään ei valmistuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin hankkia lapsen, mutta viime hetkillä vetäisin ulos.

Sait siis 0.000000001 % valmiiksi.

Vierailija
24/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nurkassa keskeneräisten käsitöiden näyttely, ikkunat pitäisi pestä, lakanat mankeloida ja lattiat imuroida. Jospa keittäisin ensi töikseni mukillisen kahvia ja lukisin vauvapalstaa... pitäisi varmaan lähteä salille... ja ruokakauppaan... Ikkunoita ei kannata vielä pestä, kun on siitepölyaika, lakanat ovat rutikuivia ja imurointia ei kannata tehdä ennen ikkunoiden pesua, käsityöt ovat työläitä ja lopputulos sinne päin...

Ai niin, muutama kilokin pitäisi pudottaa.

Vierailija
25/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Vierailija
26/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on aivan painajaismainen kumppani!

Vierailija
27/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kävin vanhassa tarjoustalossa ensin ostamassa lankoja ja puikot, sitten ruukkuja ja siemeniä, sen jälkeen kalastustarvikkeet. Tuttu myyjä kysyi seuraavalla kerralla, eikö mitään uutta harrastusta ja vastasin hommanneeni miehen. Kaikki jäi kesken ja jätin myös ukon.

Vierailija
28/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus mulla aina tössää...

Vierailija
29/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kymmeniä harrastuksia, joihin sitten yksinkertaisesti kyllästyn. Toisaalta mihin tarvitaan satoja huonoja maalauksia, kymmenittäin vinksvonks saviruukkuja, muotopuolia neuleita, vaatteita joita ei kehtaa edes yksinään käyttää jne.

Mihinkään remonttiurakkaan en edes ryhdy tietäen malttamattomuuteni ja sen, että jonkun muun pitäisi loppujen lopuksi korjata virheet ja viedä hanke loppuun.

Liikunnalliset harrasteet kiehtovat parin kuukauden ajan. Sitten tuntuvat pian pakkopullalta. Kalliit kuntosalit ymmärrän jo kiertää kaukaa ja viskelyyn riittävät frisbee ja tikat. Turha kuvitella alkavansa golfin harrastajaksi.

Töissä teen kaiken loppuun ja huolella. Saamattomuus ja kesken jättäminen liittyvät vapaa-aikaan.

Vierailija
30/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Olen niin laiska etten edes ala mihinkään projekteihin. Joku remontti olisi mulle painajainen.

Vierailija
31/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä mitään kesken. Teen hommaa vaikka keskellä yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä