Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö teilläkin projektit kesken? Suunnilleen 90% valmis ja sitten loppuu mielenkiinto ja/tai into?

Vierailija
02.06.2025 |

Sitten alkaa värkkäämään kovalla tohinalla jotain toista juttua ja edellinen unohtuu täysin. Meillä on wc-remontti oikeastaan silikoneja, viimeistelymaalausta  ja sisustusta vaille valmis ollut talvesta saakka, mökillä kaksi huonetta on odottaneet listoja pari kolme vuotta, pari ovea joista rapsuteltu vanhat maalit pois pitäisi maalata jnejne paljon on tuollaisia. 

Sitten kun ne hommat jää vaiheeseen on niihin tosi vaikeaa enää  tarttua uudestaan. Muita samanlaisia? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ostin sähköskeban ja mun visiona oli tulla seuraavaks Van Haleniks. Nyt en oo koskenukaan skebaan tänä vuonna vaan se roikkuu seinällä pölyttymässä.

Vierailija
2/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä minulla projektit lopahtavat tasan 50% kohdalla.

"Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ne jäävät yleensä korkeintaan 10% valmiiksi. Lopulta ne ovat lisätaakkana mielessä koko ajan ja jatkuvien itsesyytösten aihe, miksi en ole tuotakaan saanut tehtyä.

Vierailija
4/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ostin sähköskeban ja mun visiona oli tulla seuraavaks Van Haleniks. Nyt en oo koskenukaan skebaan tänä vuonna vaan se roikkuu seinällä pölyttymässä.

Hyvät että jaksoit sentään puurtaa 90% projektista.

Joskus voi tulla vielä niin tylsä sunnuntai-iltapäivä että suoritat puuttuvan 10% siivunkin.

Vierailija
5/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on sen jo tehdyn korjaaminen, ihan kamalaa.  

Vierailija
6/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tossa ole paljonkaan tekemistä enää kun skebakin jo hommattu

Vierailija
7/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin hankkia lapsen, mutta viime hetkillä vetäisin ulos.

Vierailija
8/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörii päässä vaikka mitä suunnitelmia ja perin harvoin päätyvät toteutusasteelle.  Eli siinä mielessä ei kovin paljon vahinkoa tule. Ne jutut, joita oikeasti aloitan kyllä enimmäkseen myös pääsevät loppuun asti. Se loppu ei kyllä aina ihan vastaa alkuperäistä suunnitelmaa mutta enimmäkseen ok.

Vierailija
9/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, teen aina valmiiksi mitä aloitan. En siedä keskeneräisyyttä pitkään. Potkin jatkuvasti miestäkin tekemään aloittamansa projektit loppuun

Vierailija
10/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on sen jo tehdyn korjaaminen, ihan kamalaa.  

Kahteen kolmeen kertaan joutuu monesti tekemään uusiksi ennen kuin kelpaa mutta yleensä sillä konstin tulee lopulta valmista, jotta ehkä aloittajalla onkin se ongelma että keskeneräiseksi jäänyt ei täysin miellytä. 

Vierailija
11/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pärjäätte töissä?? Miten saitte opiskelut valmiiksi?

Vierailija
12/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ADD ja jää asiat just tolleen roikkumaan. Niihin on hiton vaikeeta palata, kun jättäny joskus kesken.

Vierailija
13/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin "luonnostani" tuollainen, mutta se johti työelämässä ongelmiin, joten oli pakko alkaa tietoisesti kehittää itseään, opetella kurinalaisuutta ja sinnikkyyttä. Nyt nelikymppisenä en ole enää tuollainen, hoidan hommat loppuun sisulla, huvitti tai ei. Enkä aloita uusia ennen kuin aiemmat on tehty, ellei ole jostain syystä aivan pakko. Eli mun kohdalla kyseessä oli opeteltavissa oleva taito, eikä vaan joku luonteenpiirre jolle ei voi mitään.

Vierailija
14/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain pitää tulla ulkoinen paine ne loppuun saamiseen. Mulla  on kyllä lääkityskin siihen sit tarvittaessa.

Toi edellinen ADD

Vierailija
15/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se henkinen selkäranka! Minä saan valmiiksi kun lupaan itselleni jonkin palkinnon tai kaveri tulee mukaan projektiin. Minä vastaavasti autan häntä jossain kesken jääneessä työssä.

Vierailija
16/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oman työn jälki ei tyydytä niin projektit tahtoo jäädä sitten kesken ja jos väkisin punnertaakin ne valmiiksi, tyydytyksen sijasta onkin vain v1tutus että minkä takia tämänkin piti olla niin ärsyttävän hankalaa.

Vierailija
17/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kuulostaa juuri joltain ADHD ynnä muiden vastaavien jutuilta. Se on ominaisuus jolle ei voi mitään, että kaikki jää kesken.

Vierailija
18/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kuulostaa juuri joltain ADHD ynnä muiden vastaavien jutuilta. Se on ominaisuus jolle ei voi mitään, että kaikki jää kesken.

Voipas. Ei se helppoa ole mutta valmiiksi on työt saatava.

Vierailija
19/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ulotu muualle kuin käsillä tehtäviin omiin harrastusluonteisiin projekteihin missä tietynlainen taiteellinen luomisulottuvuus, se keskeneräisyys mahdollistaa korjailun, ja sitä sietää paremmin kuin epäonnistuneen valmiin tekeleen. 

Vierailija
20/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin "luonnostani" tuollainen, mutta se johti työelämässä ongelmiin, joten oli pakko alkaa tietoisesti kehittää itseään, opetella kurinalaisuutta ja sinnikkyyttä. Nyt nelikymppisenä en ole enää tuollainen, hoidan hommat loppuun sisulla, huvitti tai ei. Enkä aloita uusia ennen kuin aiemmat on tehty, ellei ole jostain syystä aivan pakko. Eli mun kohdalla kyseessä oli opeteltavissa oleva taito, eikä vaan joku luonteenpiirre jolle ei voi mitään.

Annat minulle toivoa, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi