Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kesä sama ahdistus

Vierailija
01.06.2025 |

Kadehdin ihmisiä, joille on selkeää mitä kesällä tehdään. Olen vuosi toisensa jälkeen samassa tilanteessa eli mietin miten kesästä voisi nauttia ihminen, joka

1) elää vedestä, eli tavalla tai toisella täytyy päästä veden äärelle, mutta esim. oma purjevene tuntuu vaivalloiselle ja epäkäytännölliselle, ja sen kokoiset jotka menisivät budjettiin ovat ahtaita;

2) tarvitsee vaihtelua eikä halua sitoutua kesämökkielämään eikä innostu toisten mökkien vuokraamisesta ylihintaiseen sesonkiin. 

Onko muita levottomia ihmisiä linjoilla, jotka pohtisivat samanlaisia aj ennen kaikkea, miten olette ratkaisseet asian?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nyt muitakin veneitä kuin purjevene. Vuokraa vaikka joku matkavene tai matkailuauto. 

Vierailija
22/24 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla koskaan innostuttu mökistä, vene oli kuitenkin muutamia vuosia. Parasta on matkailuauto millä pääsee paikasta toiseen kun siltä tuntuu ja kyytiin mahtuu sekä sup lauta että kajakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkarilla oon ratkaissut asian omalta osaltani, ja se on kyllä meille täydellinen ratkaisu ollut.

Toinen hyvä vaihtoehto on saunalautta. Siinä saa sopivasti oman mökin ja terassin, mutta tarvittaessa pääsee liikkumaan pitkällekin. Kun ei jaksa liikkua, voi hengailla kotisatamassa muiden saunalauttailijoiden seurassa. 

Vierailija
24/24 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkkarilla oon ratkaissut asian omalta osaltani, ja se on kyllä meille täydellinen ratkaisu ollut.

Toinen hyvä vaihtoehto on saunalautta. Siinä saa sopivasti oman mökin ja terassin, mutta tarvittaessa pääsee liikkumaan pitkällekin. Kun ei jaksa liikkua, voi hengailla kotisatamassa muiden saunalauttailijoiden seurassa. 

Hei kiva että nostit saunalautan! Olen miettinyt että olisiko siinä ideaa, olettanut vain ettei sillä voi lähteä kovin kauas. Aina parempi jos on mahdollista. Saunalautassa on sekin ilo, että voisi kutsua helposti ystäviä "kylään". Ei huvita hautautua oman perheen kesken jonnekin korpeen hyttysten keskelle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi