Nainen, 30-45 miksi et pariudu?
Kommentit (76)
1. Oon aina töissä ni en tapaa miehiä missään :( Toiseksi (2.) oon ihan superujo miesten kanssa, kolmanneksi (3.), sytyn hitaammin vaikka jonkun kanssa jutut kolahtaisikin (ks. kohta 2). Nyt jollakin ihmeen kaupalla netistä löytynyt kivaa tapailuseuraa, mut katotaan vaan niin sössin tänkin tässä jossain kohtaa :D Enjoying it while it lasts... N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ei kiinnosta s eksiorjuus
2. Miehet eivät tuo elämääni lisäarvoa
3. Kaikki tarpeeni ovat tyydytetyt
4. Elämäni on tasaista ja hyvää, toisin kuin miesten "osallistuessa" siihen
Eli kysymys on ennemminkin, miksi pariutuisin?
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kok
Miksi kopsaat tämän saman tekstin jokaikiseen ketjuun?
Olen lesbo. Ihan sama monta miestä on vapaana.
Nykynaisia ei miehet kiinnosta vaan he mieluummin viettää iltaa tyttöjen kesken jossain trendikaupunginosassa joka on sisustettu valkoiseksi ja seinät mietelauseita täynnä.
Missä ne hyvät miehet on? Tinderiä selatessa tulee tykättyä ehkä yhdestä kerran päiväsä, muut on moskaa
Vierailija kirjoitti:
Nykynaisia ei miehet kiinnosta vaan he mieluummin viettää iltaa tyttöjen kesken jossain trendikaupunginosassa joka on sisustettu valkoiseksi ja seinät mietelauseita täynnä.
Aikuinen ihminen ilman lapsia on itse lapsi ja laumalle hyödyksi vain sisarustensa lapsien hoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tarjota parempaa? Osaatko käyttää pesukonetta? Käykö äiti imuroimassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko hyviä naisia vapaana? (Muita kuin sinä siis. Ymmärrän, ettet halua pariutua itsesi kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ilman lapsia on itse lapsi ja laumalle hyödyksi vain sisarustensa lapsien hoitajana.
Mille laumalle? Mikset vain sano että haluat lisää ns kantasuomalaisia lapsia vai mikä lieneekään ideologisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne hyvät miehet on? Tinderiä selatessa tulee tykättyä ehkä yhdestä kerran päiväsä, muut on moskaa
Et ole itse tarpeeksi tasokas etkä saavuta mitään koska et tiedä omaa tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Toikin kuulostaa ihan kivalta kyllä. Ikävä kyllä mulla ei ole ketään trendikaupunginosassa asuvaa kaveria. :(
Eiköhän ole yh-roskaa tai sitten on liian kovat kuvitelmat omista tekemisistänsä. No onneksi rummot eivät voi enää lapsia saada :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyviä naisia vapaana? (Muita kuin sinä siis. Ymmärrän, ettet halua pariutua itsesi kanssa.)
On. Tapailen tällä hetkellä 22 vuotiasta Espanjalaista opiskelijaa.
Itse olen 30 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainoatakaan sen arvoista.
Kokemus on molemminpuolinen.
Sulle tuntuu olevan ongelma, etten mä ota miestä. Mulle ei ole minkäänlainen ongelma elää ilman miestä. Jos mies olisi jotenkin tarpeellinen tai toisi jotain hyvää elämääni, voisin harkita, mutta eihän teistä mihinkään muuhun ole kuin sohvalla makaamaan ja pieremään ja sen osaan itsekin :D
Vierailija kirjoitti:
2. Kyllä tuo. Et vaan tiedä.
Kun sinulla on oma nyytti sylissä ensimmäistä kertaa, niin sinusta tulee aikuinen ja vanhempi lapsellesi.
Sitä ennen olet lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Kyllä tuo. Et vaan tiedä.
Kun sinulla on oma nyytti sylissä ensimmäistä kertaa, niin sinusta tulee aikuinen ja vanhempi lapsellesi.
Sitä ennen olet lapsi.
Onko sinulla jonkinlainen synnytys fetissi?
Vierailija kirjoitti:
Sulle tuntuu olevan ongelma, etten mä ota miestä. Mulle ei ole minkäänlainen ongelma elää ilman miestä. Jos mies olisi jotenkin tarpeellinen tai toisi jotain hyvää elämääni, voisin harkita, mutta eihän teistä mihinkään muuhun ole kuin sohvalla makaamaan ja pieremään ja sen osaan itsekin :D
Kun mies menee naisen kanssa huonekalukauppaan, mies maksaa huonekalut, kantaa huonekalut autoon, ajaa auton kotiin ja kasaa huonekalut kotona. Nainen päättää mihin mies nostaa huonekalut.
Miten nainen pärjää ilman miestä. Ei mitenkään.
Minulta vain ylläoleva.👋