Nainen, 30-45 miksi et pariudu?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ei kiinnosta s eksiorjuus
2. Miehet eivät tuo elämääni lisäarvoa
3. Kaikki tarpeeni ovat tyydytetyt
4. Elämäni on tasaista ja hyvää, toisin kuin miesten "osallistuessa" siihen
Eli kysymys on ennemminkin, miksi pariutuisin?
2. Kyllä tuo. Et vaan tiedä.
Kun sinulla on oma nyytti sylissä ensimmäistä kertaa, niin sinusta tulee aikuinen ja vanhempi lapsellesi.
Sitä ennen olet lapsi.
Olet aikuinen vasta kun sinulle on lapsi josta otat vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kok
Oletko sinäkin yksi niistä vanhuksista, jotka yksin turhaan odottavat yhteydenottoa lapsiltaan ja yleinen edunvalvoja on merkitty lähiomaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinulla on oma nyytti sylissä ensimmäistä kertaa, niin sinusta tulee aikuinen ja vanhempi lapsellesi.
Sitä ennen olet lapsi.
Puhut miehen siemenestä, tässä puhutaan miehestä. Miksi ostaa lehmä, kun voi ostaa maitoa, vai miten se vanha sanonta menikään? Testattu sperma maksaa pari tonnia, 1kk palkka.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan kiinnostanut.
Sinun täytyy mennä lääkäriin ja tutkituttaa hormonitasot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen olet lapsi.
Höpön pöpön. Aikuinen voi elää elämänsä aikuisena ihan siitä huolimatta, huoltaako ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kun katsoo luontoa niin on erittäin yleistä, ettei naaraita voisi vähempää kiinnostaa koiraiden touhut, vaan he kirjaimelliessti juoksevat näitä karkuun. Koiraslauma epätoivoisesti seuraa naaraita sitten.
Elikkäs ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus
En ole. Onko tämä sinun paras.... hahaaa hahaa...
Hupaisaa tuo gaslightaaminen muutenkin, että jos et ole kiinnostunut ölisevistä, rumista ja haisevista apinamiehistä, niin olet "viallinen". Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen olet lapsi.
Siis oma miesnyytti sylissä? Tässä puhuttiin miehistä, ei lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne hyvät miehet on? Tinderiä selatessa tulee tykättyä ehkä yhdestä kerran päiväsä, muut on moskaa
Eikö yksi sitten riitä? Ai niin, ne hyvät miehet etsivät hyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen olet lapsi.
Olet aikuinen vasta kun osaat olla arvottamatta ihmisiä vanhemmuuden perusteella. Silloin ymmärrät, että on myös vanhempia jotka eivät aikuisuudesta vielä ymmärrä yhtään mitään. Opit myös kunnioittamaan erilaisia elämänvalintoja vasta kun olet aikuinen. Sinä et ole aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kun katsoo luontoa niin on erittäin yleistä, ettei naaraita voisi vähempää kiinnostaa koiraiden touhut, vaan he kirjaimelliessti juoksevat näitä karkuun. Koiraslauma epätoivoisesti seuraa naaraita sitten.
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen olet lapsi.
Onko sinulla jonkinlainen synnytys fetissi?
Onhan elon muskillakin se ajatus, että maksimaalinen siittäminen on elämän tarkoitus. Jotain ihan legioonaa yrittää siittää. Niin joo ja narkkaaminen tietysti...
Miehet ovat tuollaisia. Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tuntuu olevan ongelma, etten mä ota miestä. Mulle ei ole minkäänlainen ongelma elää ilman miestä. Jos mies olisi jotenkin tarpeellinen tai toisi jotain hyvää elämääni, voisin harkita, mutta eihän teistä mihinkään muuhun ole kuin sohvalla makaamaan ja pieremään ja sen osaan itsekin :D
Kun mies menee naisen kanssa huonekalukauppaan, mies maksaa huonekalut, kantaa huonekalut autoon, ajaa auton kotiin ja kasaa huonekalut kotona. Nainen päättää mihin mies nostaa huonekalut.
Miten nainen pärjää ilman miestä. Ei mitenkään.
Kummallisesti mä olen saanut huonekalut siirtymään huonekalukaupasta paikoilleen kotona ilman miehen apua. (Tai siis miesmyyjä kyllä otti niistä rahat vastaan, ja se oli ihan hyvä, koska en mä osaa käyttää kassakonetta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen olet lapsi.
Siis oma miesnyytti sylissä? Tässä puhuttiin miehistä, ei lapsista.
Jep ja miesvauva saa raivarit jos naisella on kuin onkin lapsinyytti. Pitää olla lapseton nainen jotta mies voi olla naisen nyytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo. Ihan sama monta miestä on vapaana.
Onko hyviä naisia vapaana? (Muita kuin sinä siis. Ymmärrän, ettet halua pariutua itsesi kanssa.)
On. Tapailen tällä hetkellä 22 vuotiasta Espanjalaista opiskelijaa.
Itse olen 30 vuotias.
Kumpi teistä siis on vapaana? Ja onko kumpikaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Pitää kyllä. Ja jotkut naaraat jopa syövät ne miesnyytit, kun yrittävät siittää itseä. Sitä kannattaa miettiä.
Tapaan harvoin sinkkumiehiä arjessani. En tiedä tohdinko Tinderiin ammattini vuoksi. En haluaisi törmätä siellä asiakkaisiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tuntuu olevan ongelma, etten mä ota miestä. Mulle ei ole minkäänlainen ongelma elää ilman miestä. Jos mies olisi jotenkin tarpeellinen tai toisi jotain hyvää elämääni, voisin harkita, mutta eihän teistä mihinkään muuhun ole kuin sohvalla makaamaan ja pieremään ja sen osaan itsekin :D
Kun mies menee naisen kanssa huonekalukauppaan, mies maksaa huonekalut, kantaa huonekalut autoon, ajaa auton kotiin ja kasaa huonekalut kotona. Nainen päättää mihin mies nostaa huonekalut.
Miten nainen pärjää ilman miestä. Ei mitenkään.
Kotiinkuljetus toimii. Olen myös rakentanut talon (olen nainen) joten odottelen edelleen sitä syytä, miksi ottaisin miesnyytin tai kokonaisen lehmän maitoa varten.
Tiedän +30v miehiä joiden äidit käy niiden luona imuroimassa joka ikinen viikonloppu ja nämä on yleensä niitä ketkä valittavat koska naiset ei ole kiinnostuneita. Johan tuosta jokainen tietää mitä varten etsivät naista... kodinkone joka p1llu4.