Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa ihmisen, jolla on voimakas aura?

Vierailija
01.06.2025 |

Kertokaa jotka tiedätte. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä täytyy olla tehokas traktori.

Vierailija
42/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni "aura" on niin iso, että suuni maistuu aivan spermalta yhdynnän jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskonko koko aurahömpötykseen, mutta mulke on tehty kerran sellainen kartoitus, missä sanottiin että mulla on todella kirkas aura. Ja laaja.

Mulla se vois ehkä näkyä siten, että lapset ja eläimet tuijottaa mua aina. Usein myös ohikulkijat kadulla katsovat silmiin, jos sinne päin satun vilkaisemaan. Vedän ihmisiä puoleeni. Usein mulle halutaan jutella, tuntemattomatkin ja kaikki aina sanovat, että mun seurassa on hyvä ja levollinen olla. Huonekasvit kukoistavat mun kotona, vaikka en jaksa niitä mitenkään erityisesti hoitaa.

Voi toki olla, että kaikki tuo johtuu ihan vaan siitä, että olen mukava, empaattinen ja huumorintajuinen tyyppi. Hymyilen ja nauran usein. Ehkä se sitten on jotenkin ulospäinkin aistittavissa, vaikka en just sillä hetkellä hymyilisikään.

Vierailija
44/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt kostuu

Vierailija
45/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa aloittaja puhuu henkisistä asioista!

Mä en tiedä. En ole nähnyt auraa. Sen sijaan mulle sanoneet selvänäkijät joko IRL tai puhelimessa, että mulla on kirkas energia.

Rukoilen paljon, vietän aikaa yksin, olen takavuosina prosessoinut asioita paljon. Olen perheellinen, mutta lataan akkuja yksin usein. Elämässäni on tällä hetkellä rauha, harmonia ja tyytyväisyyden, kiitollisuuden tunne. Elämässä on ollut myös stressiä ja huolta. Tälläkin hetkellä yksi ihminen aiheuttaa harmia, mutta jätän hänet karman käsiteltäväksi, minun ei tarvitse kostaa. Vain antaa anteeksi.

Selvännäkijä? 🤭 tottakai se sanoo kun se nyppii sulta rahat pois. Jos joku sinussa loistaa niin tyhmyys. Tässä taas yksi todiste lisää miksi uskovaiset ovat tyhmempiä

Vierailija
46/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat karismaattinen ?

Vierailija
47/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa ison neliveto traktorin, yleensä myös avolava maasturin.  Pikkuvehkeillä ei möhkö auroja vedellä.

Vierailija
48/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen aura?

Kysy googlelta

Vierailija
49/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa aloittaja puhuu henkisistä asioista!

Mä en tiedä. En ole nähnyt auraa. Sen sijaan mulle sanoneet selvänäkijät joko IRL tai puhelimessa, että mulla on kirkas energia.

Rukoilen paljon, vietän aikaa yksin, olen takavuosina prosessoinut asioita paljon. Olen perheellinen, mutta lataan akkuja yksin usein. Elämässäni on tällä hetkellä rauha, harmonia ja tyytyväisyyden, kiitollisuuden tunne. Elämässä on ollut myös stressiä ja huolta. Tälläkin hetkellä yksi ihminen aiheuttaa harmia, mutta jätän hänet karman käsiteltäväksi, minun ei tarvitse kostaa. Vain antaa anteeksi.

Selvännäkijä? 🤭 tottakai se sanoo kun se nyppii sulta rahat pois. Jos joku sinussa loistaa niin tyhmyys. Tässä taas yksi todiste lisää miksi uskovaiset ovat tyhmempiä

Ei jokainen selvänäkijä.

Vierailija
50/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran vahvuus muodostuu ihmisen mielen ja terveydentilasta. Siitä, että hän kohtelee itseään ja muita hyvin! 

Vierailija
51/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen aura?

Aura voi edustaa psyykkistä säteilyä: se, mitä ihminen huokuu olemuksellaan esim. karisma, raskas energia, lempeä läsnäolo.

Moni kokee herkästi toisten ihmisten vibat, vaikka ei puhuisi aurasta.

Vierailija
53/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se tulee huoneeseen, nekin kääntyy katsomaan sitä, jotka olivat selin.

Joitakin sellaisia on tullut vastaan. Ovat jotenkin 💯 elossa, enemmän kuin muut.

Minä arvelen aurani olevan jotenkin mädäntynyt ja varoitusväreillä kyllästetty. :(

Vierailija
54/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoista sen tunnistaa. Minä tapasin kerran ihmisen joka auttoi minua. Hänellä oli hyvä sydän. Ei tarvitse olla välttämättä edes uskovainen ihminen.

Vierailija
55/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin sellaisia on tullut vastaan. Ovat jotenkin 💯 elossa, enemmän kuin muut.

Eli huomaako heidän ulkonäkönsä, vai mikä siinä on?

Ei ulkonäkö, vaan tunne, että sitä pitää katsoa, kun se on niin täynnä energiaa.

Mutta entä jos se ihminen on hiljainen eikä sosiaalinen?

Ei ole merkitystä tällä. Sinä voit jutella hänelle jos hiljaisuus vaivaa sinua.

Tarkoittaako voimakas aura sitä että kaikki pitävät? Että

Ei. Vaan tarkoittaa sitä, että ihmiset, joilla ei ole voimakas aura, usein pelkäävät voimakkaan auran ihmisiä, kadehtivat, puhuvat pahaa, juoruilevat (tämä johtuu siitä, että heidän energia tuntuu hyvin läpitunkevalta ja paljastavalta. Siis vaikka ne heikomman (ei kannata tulkita arvopohjaisesti tyyliin: heikompi huonompi, voimakas parempi!) auran ihmiset eivät tiedostaisi näitä asioita. He vain kokevat, että joku noissa vahvan auran ihmisisissä hiertää heitä. (ja kaikki ihmiset, joihin suhtaudutaan nuivasti ei välttämättä ole voimakkaan auran ihmisiä) He joutuvat usein silmätikuksi. Jos löytää toisen/toisia, joilla on yhtä voimakas aura, niin silloin asiat etenevät hyvin ja koetaan toisen energia ja läsnäolo voimistavaksi ja eheyttäväksi (kuten normaalistikin: samanlaisten kanssa on yleensä mukavin olla). Voimakkaan auran omaavat ihmiset voivat toki oppia käyttämään sitä ja "himmailemaan" ns. heikompien energiakenttien omaavien ihmisten kanssa.

Vierailija
56/69 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun katsoo perheen pellolle.

Riittää kun katsoo sen Valtran perään. Jos on kunnolla voimakas aura, on Valtrassa keula pystyssä.

Vierailija
57/69 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli huomaako heidän ulkonäkönsä, vai mikä siinä on?

Ei ulkonäkö, vaan tunne, että sitä pitää katsoa, kun se on niin täynnä energiaa.

Mutta entä jos se ihminen on hiljainen eikä sosiaalinen?

Ei ole merkitystä tällä. Sinä voit jutella hänelle jos hiljaisuus vaivaa sinua.

Tarkoittaak

Vierailija
58/69 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen aura?

Työkone jolla aurataan talvisin katuja.

Vierailija
59/69 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset