Hymyilyttää, kissa aukaisi pojan huoneen oven ja meni herättämään
Kommentit (17)
Onpa söpöä. Kissa kaipaa kaveria aamulla. :) Poika haluaa varmaan nukkua.
Tai kissa menee pojan päälle tai viereen nukkumaan?
Kissa voi tulla makaamaan rinnan päälle ja katsella nukkuvaa ihmistä kaikessa rauhassa siihen saakka, että ihminen herää.
Varmasti poika sai hellän herätyksen kun kisuli pehmeästi tassulla meni töpsyttämään poskea.
Meillä menee mäyräkoirat tasan klo 07 kouluaamuna. Itsellä oli myös aiemmin kissoja.
Mistä lie "isi" ostanu ylppärilahjaksi "kissan"...
On tytttökissa. Poika kantoi sen huoneesta pois ja nyt kisuli tuli kehräämään mun tietokoneen eteen. Nyt silittelen sitä. Äsken otin suloisesta tassusta kiinni niin katsoi murhaavasti mua :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kissa voi tulla makaamaan rinnan päälle ja katsella nukkuvaa ihmistä kaikessa rauhassa siihen saakka, että ihminen herää.
Totuin aikoinaan heräämään outoon tunteeseen että joku katselee minua. Siihen ja painoon rinnan päällä.
Kun avasin silmäni, koko näkökentän täytti kissa joka oli maannut kärsivällisesti kuono millimetrin päässä nenästäni odottamassa että herään.
Jos tuli nukuttua ruokinta-ajan yli se kyllä alkoi taputella tassulla nenää ja ilmoittaa "miau".
Vierailija kirjoitti:
On tytttökissa. Poika kantoi sen huoneesta pois ja nyt kisuli tuli kehräämään mun tietokoneen eteen. Nyt silittelen sitä. Äsken otin suloisesta tassusta kiinni niin katsoi murhaavasti mua :D
Ap
Kissa siis ilmeisesti keskeytti pojan aamuonanoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee mäyräkoirat tasan klo 07 kouluaamuna. Itsellä oli myös aiemmin kissoja.
Meillä isäntä tulee töistä mäyräkoirat molemmissa käsissä iltapäivällä klo 16.15
Meidän kissa halusi ulos koko yön, mankui eteisessä ja kynsi ovea. Saimme nukutuksi parituntia. Viimein puoli kuuden aikaan lähdimme kävelylle, sateen jälkeen oli luonto niin märkää, että kissa palasi kotiin ja ryhtyi nukkumaan. On nukkunut tyytyväisenä siitä asti, paitsi että kuului naksuja rouskuttavan hetki sitten, palasi kuitenkin sohvalle ja makaa selällään tassut pystyssä ja kuorsaa tai kehrää kivaa pientä röhinää.
Kaikesta huolimatta on maailman paras ja ihanin kissa. Kerrankos kesän tulo valvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä isäntä tulee töistä mäyräkoirat molemmissa käsissä iltapäivällä klo 16.15
Joka työpäivä? Vaikka joisitte ne yhdessä, niin liika on liikaa. Raitistukaa, please.
Meillä koira tuli aina herättämään 🤗
Aamu ei voi alkaa huonosti jos oma karvanaama tulee herättämään. Ihania muistoja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurin miehiä, ihan selvästi.
Ihana kitu😊😊😊😊😊😊😊