Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos tv:n lätkäkommentaattoreiden kevätjuhlien suosikkiasu pojilla oli taas kerran tumma puku ja valkoiset tennarit!

Vierailija
01.06.2025 |

Oih, tuota tyyliä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tällaisista asioista valittavat ovat yleensä niitä, jotka ovat jämähtäneet sinne ysärille tyyleineen. On se niin kertakaikkisen fantastista esittää jotain etikettipoliisia. Olette tunkkaisia out of fashion. 

Kadehtien olen katsonut nykynuorten kenkämuotia.

Itse olen 90-luvun alkupuolen ylioppilas ja muistan vieläkin kuinka lakkiaisia varten piti opetella kävelemään korkkareilla. Niissä oli silloin vielä oikein terävät kannat. Olisin ilomielin vaihtanut korkkarit tennareihin. 

Vierailija
22/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä peräti järkevää käyttää mukavia/rentoja  jalkineita ja ihan turhaa ostaa jotain juhlakenkiä jos ei niille ole muuta käyttöä. Terveisin muumionainen vuosimallia 1971.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotikin muuttuu. Sopeudu tai kuole. Ja sun huolenaiheiden pienuus osoittaa, että sulla on asiat ehkä liiankin hyvin, pikku lumihiutale ap.

Vierailija
24/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu mikset siis sinäkin?

ja muotikin muuttuu!

Aikoinaan olin lähdössä hiihtohousuissa kouluun ja isä oli saada paskahalvauksen!

Vierailija
25/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä peräti järkevää käyttää mukavia/rentoja  jalkineita ja ihan turhaa ostaa jotain juhlakenkiä jos ei niille ole muuta käyttöä. Terveisin muumionainen vuosimallia 1971.

Uudet hinkkaavat juhlakengät sekä tytöillä että pojilla pilaavat juhlat, kun jalkeilla pitää olla koko päivän. Siispä kenkävalinta kannattaa tehdä rauhassa ja ajoissa kokeillen. 

Vierailija
26/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muutu vaikka punikit kuinka yrittävät muokata kansaa.  Tässä yritetään nyt vaan myydä läpi ajatusta että olisi olemassa tennarit jotka käy etikettiin ja näyttää hyvältä puvun kanssa, osta osta 500€+.  Ei käy eikä näytä mutta näin saadaan kansalta piilotettua se fakta ettei enää ole varaa nahkakenkiin.

Vierailija
27/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teinipojille kannata mitään juhlakenkiä ostaa. Jalka kasvaa sellaista vauhtia, että niitä ehtii käyttää ne yhdet juhlat. Parempi käyttää niitä tennareita, joilla on käyttöä muutenkin kuin yksissä juhlissa. 

Vierailija
28/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä lateksitoppi, kiitos Sanna Marin!

Vierailija
29/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tällaisista asioista valittavat ovat yleensä niitä, jotka ovat jämähtäneet sinne ysärille tyyleineen. On se niin kertakaikkisen fantastista esittää jotain etikettipoliisia. Olette tunkkaisia out of fashion. 

Kadehtien olen katsonut nykynuorten kenkämuotia.

Itse olen 90-luvun alkupuolen ylioppilas ja muistan vieläkin kuinka lakkiaisia varten piti opetella kävelemään korkkareilla. Niissä oli silloin vielä oikein terävät kannat. Olisin ilomielin vaihtanut korkkarit tennareihin. 

Miksi piti? Mikset hankkinut matalakantaisempia juhlakenkiä?

Vierailija
30/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mikä vika siinä on? Jokainen pukeutukoon miten itse haluaa. Sopii mielestäni aivan mainosti ne tennarit puvun kanssa. Onneksi nuoret eivät ole niin tiukkapipoisia.

Vierailija
31/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista pientä kapinallisuutta näkyi jo 80-luvulla. Kumma juttu, että kapinallisuus kohdistuu aina vain kenkiin, ja siisti puku säilyy peruselementtinä vuosikymmenestä toiseen. 

Ehkä kyse ei ole useimmille kapina? Istuva tumma puku on päällä mukava alusta asti, mutta perinteiset juhlakengät eivät.

Ja minusta tumma puku näyttää aina hyvältä, miesten juhlakengille oma silmäni asettaa vain sen vaatimuksen, että ne ovat puhtaat ja umpinaiset. 

Vierailija
32/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista pientä kapinallisuutta näkyi jo 80-luvulla. Kumma juttu, että kapinallisuus kohdistuu aina vain kenkiin, ja siisti puku säilyy peruselementtinä vuosikymmenestä toiseen. 

Ehkä kyse ei ole useimmille kapina? Istuva tumma puku on päällä mukava alusta asti, mutta perinteiset juhlakengät eivät.

Ja minusta tumma puku näyttää aina hyvältä, miesten juhlakengille oma silmäni asettaa vain sen vaatimuksen, että ne ovat puhtaat ja umpinaiset. 

Ei pidä hankkia epämukavia perinteisiä juhlakenkiä, vaan mukavat perinteiset juhlakengät. Lähinnä siis oikean kokoiset. 

No, muutaman vuoden kuluttua tummassa puvussa ja valkoisissa lenkkareissa juhlineet ylioppilaat menevät ihan kiltisti vihille tummassa puvussa ja mustissa pukukengissä. Ja mitä painavampi työtehtävä, sitä muodollisempi puku. Ylioppilaat ovat vielä lasten ja aikuisten maailmojen rajavyöhykkeellä. 

Vierailija
33/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö miesten alkaa määrittelemään miten nainen saa pukeutua kun naiset on aina määrittelemässä miten mies saa pukeutua. Vai onko tämäkin yksi niistä miljoonista asioista missä naiset ei hyväksy tasa-arvoa?

Vierailija
34/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö miesten alkaa määrittelemään miten nainen saa pukeutua kun naiset on aina määrittelemässä miten mies saa pukeutua. Vai onko tämäkin yksi niistä miljoonista asioista missä naiset ei hyväksy tasa-arvoa?

Missä kommenteissa näkyy kommentoijan sukupuoli?

Vierailija
35/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset tennarit kyllä sopii just hyvin kevätjuhliin ja koulun päättäjäisiin. Kunhan vain on puhtaat. 

Vierailija
36/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset tennarit kyllä sopii just hyvin kevätjuhliin ja koulun päättäjäisiin. Kunhan vain on puhtaat. 

Niin sopivat. Ylppäreihin sitten isojen poikien jalkineet.

Vierailija
37/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttuisin? Tumma puku ja tummat kengät edelleenkin siisti yhdistelmä. Tarvitseeko joka kohdassa tuoda ilmi joku sanoma? Kommentaattoreiden tehtävä oli tuollakin kommentoida peliä. Muotinäytös sitten erikseen toisaalla.

Te palstan muumionaiset ikijankkauksienne kanssa olette oikeasti todella vammaisia 

Erikoinen tapa suhtautua ihmisiin, jotka ovat muoti-ilmiöstä eri mieltä.

Erikoista että puhut "muodista",

vaikka teidän muumioiden mielestä miehen pitää pukeutua joka ikiseen juhlaan mustaan pukuun 😂

Vierailija
38/38 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttuisin? Tumma puku ja tummat kengät edelleenkin siisti yhdistelmä. Tarvitseeko joka kohdassa tuoda ilmi joku sanoma? Kommentaattoreiden tehtävä oli tuollakin kommentoida peliä. Muotinäytös sitten erikseen toisaalla.

Te palstan muumionaiset ikijankkauksienne kanssa olette oikeasti todella vammaisia 

Erikoinen tapa suhtautua ihmisiin, jotka ovat muoti-ilmiöstä eri mieltä.

Erikoista että puhut "muodista",

vaikka teidän muumioiden mielestä miehen pitää pukeutua joka ikiseen juhlaan mustaan pukuun 😂

Äläs nyt!  Tokihan muoti vaikuttaa pukuunkin, esim nyt muotia ovat leveämmät lahkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi