Mainitse julkisuuden henkilö, joka näyttää ns. tavalliselta mieheltä
Ja joka on myös olemukseltaan ja käytökseltään ns. tavallinen mies.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman minuutin miettinyt kysymystä toiseen suuntaan eli julkisuuden henkilö joka näyttäisi tavallisesta poikkeavalta. En oikeastaan keksi juuri ketään, paitsi jotkut artistit jotka pukeutuvat räikeämmin.
Mietitäänpä.
Persoonallisesti pukeutuvia taiteilijoita ym. on paljon julkisuudessa.
Sitten.
Urheilijat, joilla on poikkeuksellinen vartalo?
Kehonmuokkaajat, fitness-ihmiset, kauneusleikkauksissa käyneet? Rikkaat, jotka käyttävät luksusvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Hannu-Pekka Björkman
Totta, tällaisia on suurinosa suomalaisista miehistä.
Brad Pitt. Suomalaiset miehet ovat sikaniskaisia mongoloideja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman minuutin miettinyt kysymystä toiseen suuntaan eli julkisuuden henkilö joka näyttäisi tavallisesta poikkeavalta. En oikeastaan keksi juuri ketään, paitsi jotkut artistit jotka pukeutuvat räikeämmin.
Mietitäänpä.
Sitten.
Kehonmuokkaajat, fitness-ihmiset, kauneusleikkauksissa käyneet? Rikkaat, jotka käyttävät luksusvaatteita?
Poikkeuksena toki jotkut 200cm koristähdet ja jos plastiikkakirurgilla tehnyt itsestään erikoisemman, mutta muuten nuo mainitsemasi joukot eivät kauheasti massasta eroa. Ei ainakaan itselle riitä, että paidassa lukee Gucci.
Esimerkiksi kansanedustajista lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä.
Sitten.
Poikkeuksena toki jotkut 200cm koristähdet ja jos plastiikkakirurgilla tehnyt itsestään erikoisemman, mutta muuten nuo mainitsemasi joukot eivät kauheasti massasta eroa. Ei ainakaan itselle riitä, että paidassa lukee Gucci.
Jos kuljet päästä varpaisiin tälläytyneenä, (hiustenpidennykset, tekoruksetus ja silikonirinnat ym.) ja luksusbrändien vaatteissa, niin kyllä se itselleni pistää silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuo KAJ:n jäsenet on jokainen ihan tavallisen miehen näköisiä siviilivaatteissaan. Tosin ovat käytökseltään huomattavasti kohteliaampia ja sydämellisempiä kuin tavallinen mies.
Miehenä tuntuu pahalta lukea tällaisia kommentteja.
Kaveri on Vöyriltä, kuten Kajt. Mitä nyt kuuntelee heidän sosiaalisesta elämästään, se on sitä Suomen onnellista.
Itse naisena kuitenkin valitsisin heti omankielisen.
Taneli Mäkelä