Pojan yo-juhlat ja hän ei itse halua sanoa sanaakaan vieraille
Vaan me joudumme toivottamaan kaikki tervetulleiksi ja pitämään pienen puheen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas tuppisuuna ja äiti palstailee itse vauvafoorumilla. Kuulostaa todella upeilta yo-juhlilta teillä! Oletko jossain pöytätietokoneen äärellä makuuhuoneessa suljetun oven takana vielä? Vieraat keskenään olohuoneessa miettimässä minnekähän se juhlien emäntä on hävinnyt? Ja ylioppilas mököttää omassa huoneessa tuppisuuna?
Leppoisa kahvipöytähetki. Äiti tuijottaa kännykkää ja poika kenkiensä kärkiä.
Sukulaiset pohtivat, että milloin kehtaa lähteä.
Ehkä rouva istuu puolituntia vessanpöntöllä kännykkänsä kanssa. Ja käy välillä muutaman minuutin näyttäytymässä ja kahvia kaatamassa ja katsomassa, että kermakossa on vielä kermaa jäljellä.
Anna pojalle vähän skumppaa niin eiköhän tuo ala rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas tuppisuuna ja äiti palstailee itse vauvafoorumilla. Kuulostaa todella upeilta yo-juhlilta teillä! Oletko jossain pöytätietokoneen äärellä makuuhuoneessa suljetun oven takana vielä? Vieraat keskenään olohuoneessa miettimässä minnekähän se juhlien emäntä on hävinnyt? Ja ylioppilas mököttää omassa huoneessa tuppisuuna?
No itse ainakin olen menossa ylioppilasjuhliin, jotkaa alkaa kolmelta, joten hyvin tässä on aikaa palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Kai se juhlakalu saa itse päättää, pidetäänkö juhlat vai ei?
"Juhlakalu" 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Voimia kaikille yo-juhlijoille 😌
mahtaa poikaa hävettää kun ap kännipäin hössöttää ja kehuu juhlien järjestelyitä. minä poikana poistuisin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
No ne on pojan juhlat ja poika päättää miten juhlii. Meillä ei kukaan ole halunnut mitään juhlia, ovat juhlineet kavereiden kanssa ja heidän toiveiden mukaan on menty. Muutenkin olen ollut juhlissa joista juhlittu nuori on jo itse häipynyt paikalta, ollut vähän sellainen olo että kehtaako tässä edes kakku kahveja juoda enää .
Oletko itse ylioppilas? Onko teillä jäänyt myös lasten yo-juhlat pitämättä? Muuten tietäisit, että hyvin usein ylioppilas lähtee illalla omien kavereidensa kanssa juhlimaan, jos niitä kavereita on. Meillä oli aikoinaan varattu koko ravintola yökerhoineen meidän lukion ylioppilaiden käyttöön yo-juhla illaksi.
Vierailija kirjoitti:
mahtaa poikaa hävettää kun ap kännipäin hössöttää ja kehuu juhlien järjestelyitä. minä poikana poistuisin paikalta.
Olet siis joskus ollut juhlissa, jossa juhlien järjestäjä kehuu vieraille itse järjestämiään.juhlija? Itse en ole koskaan ollut sellaisissa.
Ei ole pakko pitää juhlia varsinkaan jollei niitä itse halua
Aivan älytöntä pakkopullaa. Juhlikoot ne ketä kiinnostaa.
Nuoret juhlii kyllä ihan itsekin. Yleensä nuo juhlat onkin sellaisia että rahat pois sukulaisilta.
Se on ainoa syy pitää niitä. Ei nuoria kiinnosta! Ei todellakaan kiinnosta se kalkkisuku siinä pätkän vertaan.
T. Ylioppilas
Vierailija kirjoitti:
Nuoret juhlii kyllä ihan itsekin. Yleensä nuo juhlat onkin sellaisia että rahat pois sukulaisilta.
Se on ainoa syy pitää niitä. Ei nuoria kiinnosta! Ei todellakaan kiinnosta se kalkkisuku siinä pätkän vertaan.
T. Ylioppilas
Sama kun rippijuhlat, ainut syy juhlia on että saa rahaa. Totuus voi joskus tehdä kipeää.
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
0/5
Meillä ylioppilas kyllä ilahtui juhlistaan ja vieraistaan, myös sukulaisista jotka tulivat pitkän matkan takaa tervehtimään.
Jos mietin omia menneitä juhliani, juuri riparia ja ylppiä, niin kyllä, ei mua olisi ne kiinnostanut pätkääkään, vanhempia toki ja niillä ihme paine järjestää ne. Olisin ollut ihan yhtä iloinen ilmankin.
Juhlia ei tarvita siihen että voi iloita jostain asiasta tai saavutuksesta ja nuorena ne oikeat juhlat alkoi vasta kavereiden kanssa. Sori porukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
Sama kun rippijuhlat, ainut syy juhlia on että saa rahaa. Totuus voi joskus tehdä kipeää.
Sinulle on ilmeisesti yllätys, että.osa ihmisistä pitää juhlista ja myös suvustaan.
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
Näin se just menee. Mitä juhlimisen aihetta ylipäätään on päästä ylioppilaaksi? Se on helppo tutkinto ja ainoastaan välivaihe, joka mahdollistaa pääsyn korkeakouluun. Jokainen joka ottaa opiskelun edes jokseenkin tosissaan, saavuttaa kyllä yo:n paperit helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
0/5
Meillä ylioppilas kyllä ilahtui juhlistaan ja vieraistaan, myös sukulaisista jotka tulivat pitkän matkan takaa tervehtimään.
Näinhän sä luulet. Sua on huijattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
Sinulle on ilmeisesti yllätys, että.osa ihmisistä pitää juhlista ja myös suvustaan.
Ei pidä. Sinun on annettu vaan ymmärtää niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ylioppilas
Näin se just menee. Mitä juhlimisen aihetta ylipäätään on päästä ylioppilaaksi? Se on helppo tutkinto ja ainoastaan välivaihe, joka mahdollistaa pääsyn korkeakouluun. Jokainen joka ottaa opiskelun edes jokseenkin tosissaan, saavuttaa kyllä yo:n paperit helposti.
Ei yhtään mitään. Sepä se. Sit niitä juhlitaan kun mitäkin sankareita. Enempi noloa se on.
Nolataan nuori joka ei halua mitään sukujuhlia.