Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun hymypatsas

Vierailija
31.05.2025 |

Onko tuo sinusta erikoista kun sen saa onko nyt lapsi hyvin kasvatettu?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkinnon saajaa aletaan pahimmillaan vain kiusaamaan. Ihan hölmö keksintö. 

Vähän sama juttu, kuin se että ilmoitettaisiin julkisesti, kuka sai firman rahallisen puolivuotisbonuksen. Aiheuttaa vain sen, että toiset tulevat kateelliseksi. Alkaa selän takana puhuminen sun muu ilmapiirin myrkytys.

Eikös sen yleensä saa se luokan pahin kiusanhenki ja häirikkö?

Opettajan lemmikki ja lellikki.

Luokkakaverithan sen saajan valitsee. 

Meillä valitsi aikoinaan opettaja. Lääkärin lapset saivat sen yleensä. Stipendeistä sen verran,että Ilmari Kiannolle sukua ollut tyttö sai 50 Mrk:n stipendin ja opettaja lisäsi siihen omistaan 200 luokan edessä. Isänsä oli upseeri.

Vierailija
42/45 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? En ole kuullutkaan.

Ei ole yllätys kiusaajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sellaisen voi tilata aikuisenakin itselleen. Vähän samaan tapaan kuin Trump sai rauhanpalkinnon. :)
https://hymy.opinkirjo.fi/yksityishenkilot/

Melko kalliita ovat, mutta jos tämän voisi tehdä itse vaikka sitten kipsistä tai veistää puusta? Oma kuva tietenkin mallina. 😀

Vierailija
44/45 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämän positiivisen suomalaisen kouluperinteen mollaamista. Enkä katkeraa kateutta siitä, ettei itse sitä saanut eikä oma lapsi. Ehkä kertoo enemmän, että tämä perinne tosiaan on tärkeä ja herättää tunteita. 

Minusta on hyvä ja kiva idea palkita koululainen, joka on ystävällinen, kiva kaveri ja käyttäytyy hyvin. Näitä ominaisuuksia todella tarvitaan näinä itsekeskeisyyden aikoina, kun aikuiset ihmiset viettävät aikaa netin keskustelupalstoilla haastamassa huvikseen riitaa.

En ole itse saanut patsasta eikä ole oma lapsenikaan. Alakoulussa muistan vain pari ihmistä kenelle se meni ja minusta meni molemmilla kerroilla ihan oikeaan osoitteeseen. Muistaakseni se jaettiin kutosluokkalaisille ja luokka sai äänestää, mutta opet teki lopullisen valinnan.

Vierailija
45/45 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kirpparilta Lenin-sedän - tuossa hän hymyää piirongin päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme