Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ominaisuuksia on mielestäsi ihmisellä, joka on henkisesti kehittyneempi kuin suurin osa?

Vierailija
31.05.2025 |

Tietoisempi

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ymmärtää olla tekemättä typeriä aloituksia AV:lle kuten tämä aloitus.

2) Ymmärtää että OTSIKKO on LYHYEMPI kuin viesti, TOISIN kuin tässä avauksessa. 

Vierailija
22/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni henkisesti kehittynyt ihminen on hyväntahtoinen muita kohtaan. Ei siis saa nautintoa muiden kärsimyksestä tai epäonnesta, ei halua k0staa kokemiaan vääryyksiä, vaan haluaa edistää hyvää.

Kyllä, tämäkin on totta. Kaiken totuuden hyväksyntä auttaa ymmärtämään ihan kaikkea. Tietoinen ihminen on tietoinen kaikesta mahdollisesta ja sitten ovat he jotka oppivat koko ajan lisää.

Sujuuko Akashan lukeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittyneen ja tietoisen, oman henkisielunsa evoluutiossa pitkällä olevan ihmisen 'aura paljastaa hänet'. Tuon auran tunnistavat erityisen nopeasti luontoäidin turmeltumattomat; pienet lapset ja eläimet. 

Toisaalta tuo aura on kuin hiertävää santapaperia tietylle, matalammalle vibraatioskaalalle.

Runoilijat käyttävät teoksissaan ilmaisuja kuten 'puut taputtavat käsiään'. Luonto on aistiva, älykäs organismi.

Mainitsemisen arvoista Raamatusta: Jesajan kirja 55:12, käännösversio 1992.

'You can talk fancy words.

You can fake everything.

But you can't fake your f r e q u e n c y.'

💫

Eivät kaikki tunnista ja osa ei halua myöntää asiaa todeksi. On tullut huomattua ihan henkilökohtaisesti.

Vierailija
24/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittava asenne asioiden. Sisäinen valo loistaa silmistä. Huumorintaju ja leikkimielisyys.

Ja suhteellisuudentaju. 

Olen itse huomannut että minua jäädään jotenkin tuijottaa. Ehkä olemukseni on erilainen kuin muilla. Etenkin silmät varmaan erilaiset nykyää. Oon käynyt läpi henkistä taistelua vuosia. Sisäinen rauha on pääosin nyt. Kovan työn tulos. 

Vierailija
25/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut henkisesti kehittyneitä ihmisiä:pahansuopia, ilkeitä ja kateellisia.

Eivät ole henkisesti kehittyneitä. Kaikki paha ja epäedullinen heikentää kehitystä tietoisemmaksi.

Vierailija
26/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni henkisesti kehittynyt ihminen on hyväntahtoinen muita kohtaan. Ei siis saa nautintoa muiden kärsimyksestä tai epäonnesta, ei halua k0staa kokemiaan vääryyksiä, vaan haluaa edistää hyvää.

Kyllä, tämäkin on totta. Kaiken totuuden hyväksyntä auttaa ymmärtämään ihan kaikkea. Tietoinen ihminen on tietoinen kaikesta mahdollisesta ja sitten ovat he jotka oppivat koko ajan lisää.

Miksi pitäisi sujua? En tiedä edes mikä se on. Kerro lisää vain rohkeasti.

Vierailija
27/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Kaikkia turvallisia ihmisiä ei pidetä tällä tavalla rauhoittavina vaan voidaan jopa pelätä. Tämä johtuu ymmärtämättömyydestä.

Mitä trkoitat?

Vierailija
28/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Kaikkia turvallisia ihmisiä ei pidetä tällä tavalla rauhoittavina vaan voidaan jopa pelätä. Tämä johtuu ymmärtämättömyydestä.

Mitä trkoitat?

Luullaan ilkeäksi tai pahaksi ihmiseksi. Se on joskus hieman loukkaavaa mutta siihenkin tottuu. Jokaisella on elämässä oma roolinsa.

Vierailija
29/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut henkisesti kehittyneitä ihmisiä:pahansuopia, ilkeitä ja kateellisia.

Eivät ole henkisesti kehittyneitä. Kaikki paha ja epäedullinen heikentää kehitystä tietoisemmaksi.

No mutta hyvänen aika, he olivat kursilla, jonka ideana oli ja on edistää henkistä kehittymistä, monet olivat jo kurssin suorittaneetkin ja harjoittivat jatko-opintoja.

Vierailija
30/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Mitä trkoitat?

Luullaan ilkeäksi tai pahaksi ihmiseksi. Se on joskus hieman loukkaavaa mutta siihenkin tottuu. Jokaisella on elämässä oma roolinsa.

Ketä luullaan? Ai jos on oikeasti henkisesti kehittynyt? Eikö aura ole silloin lämmin

Vierailija
31/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tietoinen ihminen on tietoinen kaikesta mahdollisesta", niinhän sinä kirjoitit? Siksi kysyin, sujuuko Akashan lukeminen.

Vierailija
32/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hyvänen aika, he olivat kursilla, jonka ideana oli ja on edistää henkistä kehittymistä, monet olivat jo kurssin suorittaneetkin ja harjoittivat jatko-opintoja.

Ei tuo kerro mistään kehittyneisyydestä. Vähän yritystä näihin juttuihin.

Vierailija
33/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Mitä trkoitat?

Ketä luullaan? Ai jos on oikeasti henkisesti kehittynyt? Eikö aura ole silloin lämmin

On mutta kaikki eivät koe sitä niin.

Vierailija
34/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittava asenne asioiden. Sisäinen valo loistaa silmistä. Huumorintaju ja leikkimielisyys.

Ja suhteellisuudentaju. 

Olen itse huomannut että minua jäädään jotenkin tuijottaa. Ehkä olemukseni on erilainen kuin muilla. Etenkin silmät varmaan erilaiset nykyää. Oon käynyt läpi henkistä taistelua vuosia. Sisäinen rauha on pääosin nyt. Kovan työn tulos. 

Kyllä. Sen näkee katseesta.

Sielultaan kauniin.

Silmät ovat sielun peili.

Aikaisempiin 3 kommenttiini lisäys.

Vierailija
35/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Mitä trkoitat?

Mihin perustat väitteesi? Miten se sitten koetaan..

Vierailija
36/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tietoinen ihminen on tietoinen kaikesta mahdollisesta", niinhän sinä kirjoitit? Siksi kysyin, sujuuko Akashan lukeminen.

Kiitos mutta ei jatkoon. Kirjoitin myös että on heitäkin jotka oppivat aina lisää.

Vierailija
37/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhoittava aura

Mitä trkoitat?

Mihin perustat väitteesi? Mit

Yritätkö pitää minua nyt tyhmänä vai mitä oikeasti haet? En voi perustella asioita ihmiselle joka ei lähtökohtaisesti ole edes vastaanottavainen.

Vierailija
38/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittyneen ja tietoisen, oman henkisielunsa evoluutiossa pitkällä olevan ihmisen 'aura paljastaa hänet'. Tuon auran tunnistavat erityisen nopeasti luontoäidin turmeltumattomat; pienet lapset ja eläimet. 

Toisaalta tuo aura on kuin hiertävää santapaperia tietylle, matalammalle vibraatioskaalalle.

Runoilijat käyttävät teoksissaan ilmaisuja kuten 'puut taputtavat käsiään'. Luonto on aistiva, älykäs organismi.

Mainitsemisen arvoista Raamatusta: Jesajan kirja 55:12, käännösversio 1992.

'You can talk fancy words.

You can fake everything.

But you can't fake your f r e q u e n c y.'

💫

Voitko kertoa tästä lisää?

Vierailija
39/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tulisin tähän jauhamaan millä tavalla itse olen henkisesti kehittyneempi kuin _suurin osa_? :D Itsestään ihmiset tässäkin ketjussa jauhaa, kuvitellen että suurin osa on jotenkin kehittymättömämpiä.

Vierailija
40/136 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa päästää irti, ei roiku negatiivisissa ihmissuhteissa omaa arvoaan todistellen ja toisen muuttumista toivoen. Seisoo ns. omilla jaloillaan, ja ymmärtää ettei voi vaikuttaa tai olla vastuussa muiden toiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi