Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut mies joka ei ole koskaan halunnut lapsia esim 25-39 aika välillä mutta yhtäkkiä päälle 40v on alkanut haluta lapsia?

Vierailija
31.05.2025 |

Mitä sitten jos molemmat mies ja nainen 40v ja nainen ei voi saada lapsia, ottaako mies nuoremman???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta vaimolleni kävi noin

Vierailija
2/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta vaimolleni kävi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan miehille tulee vasta 40-50-vuotiaana vauvakuume . Itsekin olen paljon käynyt treffeillä nelikymppisten lapsettomien miesten kanssa jotka ovat eronneet pitkistä suhteista ja nyt heillä on vauvakuume .

Vierailija
4/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan miehille tulee vasta 40-50-vuotiaana vauvakuume . Itsekin olen paljon käynyt treffeillä nelikymppisten lapsettomien miesten kanssa jotka ovat eronneet pitkistä suhteista ja nyt heillä on vauvakuume .

Höpö höpö.

50-vuotias mies saa diabetes-, verenpaine- ja kolesterolilääkityksensä avulla muistutuksen lähestyvästä kuolemastaan ja alkaa sekoilla.

Vierailija
5/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon tasostasi ettet löydä miestä vaan joudut treffailemaan 40+ miehiä vuosien ajan

Vierailija
6/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksut on juostu nelikymppisen miehen elämässä. Naiset on siis ajettu läpi gigolon mielestä. Joten hän päättää että nyt pitää tehdä ainakin yksi lapsi. Jotta mieli rauhoittuu. 

Vierailija
7/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon tasostasi ettet löydä miestä vaan joudut treffailemaan 40+ miehiä vuosien ajan

Hän tuntuu olevan tasokas, kun pääsee usein treffeille, mutta hänellä on rima korkealla eikä hän halua mitään sinnepäin miestä.

Vierailija
8/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

50-vuotias mies saa diabetes-, verenpaine- ja kolesterolilääkityksensä avulla muistutuksen lähestyvästä kuolemastaan ja alkaa sekoilla.

Jep tilasin jo ajan tuhkaukseen. 50v on elämäm loppu meille elämämkulullaisille

Vierailija
9/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että olisi useitakin kuvailemiasi sattunut kohdalle

Vierailija
10/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että olisi useitakin kuvailemiasi sattunut kohdalle

Ainakin tällä palstalla kuulee että 40v miehet etsii lapsentekoon

Vierailija
11/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin pojan isäksi 40 vuotiaana ja tunnetta ei voi sanoin kuvata! Jostain suuremmasta kaipuusta tuossa on kyse alun alkaen,tuntee olevansa valmis,ja kaippa se on toisinkin päin, tuli rauhallinen kaveri! Kaikki tykkää!

Vierailija
12/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meitä on moneksi. Eikö ihmiset näe, millaisessa maailmassa me eletään, että ei tänne mitään lapsia enää kannata tehdä. Jos tätä ei ymmärrä, niin huonosti menee, ja lapsilla tulee menemään vielä huonommin. Vai eletäänkö jossain kuplassa, missä kuvitellaan kaiken olevan hyvin, vai eikö vaan välitetä ja halutaan kostaa oma kurjuus omille lapsille moninkertaisena? Itse en ole koskaan halunnut lapsia. En parikymppisenä, en kolmekymppisenä, vielä vähemmän nelikymppisenä ja nyt yli 50 vuotta eläneenä on se aika jo onneksi mennyt, kun olisi ollut riski joutua tulemaan isäksi. Onneksi tässä iässä kukaan ei tule enää vinkumaan, kuinka nyt olisi hyvä aika perustaa perhe, ja naiset, joiden kanssa on realistista elää suhteessa, ovat jo sen ikäisiä, ettei siinä ole enää mitkään vanhemmat määräämässä, että minkälainen meidän tyttären kanssa saa olla ja seurustella. Toista se oli silloin parikymppisenä, voi herranjumala. Muutamasta talosta ajettiin suunnilleen haulikon kanssa pihalle, koska en ollut miljonääri, joka olisi voinut tarjota talon tyttärelle elämän, jossa riittää timantin säihkettä ja kullan kimallusta rantamökkeineen ja avoautoineen.😆 Siinä kun olisi vanhemmatkin päässeet vähän osingoille ja hyötymään rikkaasta vävypojasta. Ai että. Kyllä ihmiset ovat ahneita, hulluja ja pimeitä. Jos jotain ei olla itse saavutettu, pyritään siitä saamaan osansa jonkun toisen siivellä eläen. Tämmöiseen helvetin maailmaan pitäisi sitten vielä lapsia tehdä. 20 vuoden kuluttua tämä kaikki on vielä paskempaa. Mikä nyt on perseellään, niin 20 vuoden kuluttua sen saa kertoa kahdeksalla. Tuutte näkemään, jos ette sitä ennen sokeiksi ja hulluiksi tule ja sinne saakka jotenkin elossa pysytte. Tulevaisuus - Me vanhat ei sinne asti eletä ja nuorilta se on varastettu.

Mummovainaa oli ihan oikeassa sen hänelle tyypillisen katastrofiajattelun suhteen. Se ennusti kaiken.

Vierailija
13/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on kokemusta. Ex-mieheni oli koko aikuisikänsä parisuhteissa, joissa ei halunnut lapsia. Tämän piti olla selvää myös minun kanssani. Toisin kävi. Kun hän täytti 40, alkoi vauvakuume nostaa päätään. Tästä kriiseilystä seurasi valitettavasti ero, koska minä en halua omia lapsia.

Vierailija
14/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tuntuu olevan tasokas, kun pääsee usein treffeille, mutta hänellä on rima korkealla eikä hän halua mitään sinnepäin miestä.

Naiselle onkin haastavaa päästä treffeille

Vierailija
15/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se alkava andropaussi teettää. Miesten esivaihdevuodet.

Vierailija
16/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nelikymppisenä miehellä käynnistyy ilmeisesti se "kukintovaihe" että pitää alkaa epätoivoisesti levittämään sitä siementä ennen kuin kuolee. 

Kyllä nelikymppinen nainen vielä lapsia saa, mutta ei välttämättä pitkäaikaisen kumppanin kanssa, ellei tee tiettyjä juttuja oikein. Se jatkuva siittäminen laskee hedelmällisyyttä, se pitäisi lopettaa ensin. Jostain syystä parit vihaavat tätä totuutta ja menevät mieluummin lääkäriin hassaamaan kaikki rahansa ja silti failaavat. Ilmeisesti nämä yksilöt ovat niin heikkoja, että se lapsen upea perhe-kasvualusta hajoaa muutaman kuukauden selibaattiin :D Ja tokihan jumala vihaa sellaisia perheitä muutenkin, elikkäs ... ei tule lapsia.

Vierailija
17/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se alkava andropaussi teettää. Miesten esivaihdevuodet.

Sama kuin naisilla tulee piikki tuossa kohtaa, että nyt viimeinen vaihe tuottaa sikiöitä. Voisi olla jopa fiksua odotella tuohon asti ihan ilman suhdetta. Sitten ultimaattinen siemennys toisen epätoivoisen kanssa, joka laittaa kaiken kerätyn elämänkokemuksensa näihin mukuloihin. Uuh aah, 10++ lapset syntyneet.

Vierailija
18/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa moni mies hoksaa, ettei elämä mennytkään itsekseen kuten oli ajatellut ja se on tietysti naisten syy. Jos naiset pysyisi kotona, miehet saisi helpommin parempia työpaikkoja. Sitten halutaan panna joku nainen paksuksi, jotta sitä voi alistaa. Raskaana oleva nainen on helppo alistettava, kun ei se pysty tekemään itse oikein mitään.

Vierailija
19/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - minä halusin (imperfekti) kolmikympisenä. Oletettavasti olen lapseton. Nyt olen vanha kaakki ja vaikka lentää ja se olisi hedelmälistä niin lapsiarki olisi tappavaa. 

Vierailija
20/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin avoauton tai moottoripyörän hankinta, alkaa tuossa tuossä iässä kiinnostaa. Suurin osa osaa kuitenkin ajatella mielihalujaan pidemmälle.