Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parit treffit ollut yhden miehen kanssa ja mietin, että koska on se ajankohta, kun pitää lopettaa seksisuhde toisen miehen kanssa?

Vierailija
30.05.2025 |

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta nyt olen tavannut erään sinkkumiehen jonka kanssa olen käynyt pari kertaa treffeillä ja seuraavat suunnitteilla. Tämän miehen kanssa ei ole ollut seksiä vaan ollaan vain halattu treffien lopuksi. Juttu luistaa ja viestitellään päivittäin. 

Mietin vain, että koska tulee se kohta, kun pitää lopettaa seksisuhde? Nyt heti vai vasta sitten, kun tietää eteneekö juttu tuon toisen miehen kanssa mihinkään?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sitten, kun tietää, eteneekö homma. Nyt olette ilmeisesti vielä tapailu- eikä seurusteluasteella. Itse dumppasin vanhan miehen joskus viidensien treffien jälkeen, kun alkoi näyttää melko hyvältä uuden miehen kanssa tilanne.

Vierailija
2/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää vähän kolmen kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sitten, kun tietää, eteneekö homma. Nyt olette ilmeisesti vielä tapailu- eikä seurusteluasteella. Itse dumppasin vanhan miehen joskus viidensien treffien jälkeen, kun alkoi näyttää melko hyvältä uuden miehen kanssa tilanne.

Kyllä tapailuasteella ollaan. Ei vielä seurustelua.

Ap

Vierailija
4/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää vähän kolmen kivaa.

No ei todellakaan. Älä ole typerä trollaaja.

Ap

Vierailija
5/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EvVvk

kasva aikuiseksi ja älä kysele muilta, miten elää oma elämää

Vierailija
6/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Sitten kun sovitte suhteenne rajat sovit että saat pitää sopivan määrän seksisuhteita.

Vierailija
7/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näitä 💩ja riittää.

Provoja tai ei, olet oksettava.

Vierailija
8/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EvVvk

kasva aikuiseksi ja älä kysele muilta, miten elää oma elämää

No voi että. Päätit silti lukea aloituksen ja vielä vastata. On se jännä, kun aikuiset ihmiset ei osaa ohittaa aloituksia jotka ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
9/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehen asemassa ja saisin tietää, että panit varatun kanssa kun jo tapailtiin, niin juttu loppus siihen. Koska se oli varattu. Jos kumppanista paljastuisi moraalittomuuksia, niin niistä sietäisi olla kulunut vuosia ennen minuun tutustumista, ettei haittaisi.

Vierailija
10/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Sitten kun sovitte suhteenne rajat sovit että saat pitää sopivan määrän seksisuhteita.

Ei todellakaan näin. Kun olen parisuhteessa, niin en halua muita. 

Ap

Vierailija
11/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näitä 💩ja riittää.

Provoja tai ei, olet oksettava.

On sulla vaikeaa. Koita kestää.

Ap

Vierailija
12/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää se vanha lopettaa?

Mulla on vieläkin kaksi seksisuhdetta jotka kestäneet kymmeniä vuosia, vaikka olen ollut naimisissa jo 12 vuotta.

M53

Vierailija
13/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi E, olet saastainenhuora ja miehet aistivat tämän aina ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
14/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää se vanha lopettaa?

Mulla on vieläkin kaksi seksisuhdetta jotka kestäneet kymmeniä vuosia, vaikka olen ollut naimisissa jo 12 vuotta.

M53

No tietenkin lopetan. Kun olen parisuhteessa, niin en halua olla muiden kanssa. 

Ap

Vierailija
15/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit tässä vaiheessa keskustella asiasta kummankin kanssa avoimesti.  Muuten joka tapauksessa joku pettyy, ehkä kaikki

Vierailija
16/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi E, olet saastainenhuora ja miehet aistivat tämän aina ennemmin tai myöhemmin.

Mikä E? 

Mä en ole saastainen enkä ole huo ra. Sä voisit menn kotiin kasvamaan.

Ap

Vierailija
17/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit tässä vaiheessa keskustella asiasta kummankin kanssa avoimesti.  Muuten joka tapauksessa joku pettyy, ehkä kaikki

No en todellakaan kerro millekään tapailumiehelle, että mulla on seksisuhde varatun kanssa. Ei se asia kuulu hänelle. Varatulle miehelle ei myöskään kuulu lainkaan se, että käyn treffeillä jonkun kanssa ja harkitseen suhteen lopettamista hänen kanssaan. Ei varatulla ole muhun mitään oikeuksia.

Ap

Vierailija
18/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehen asemassa ja saisin tietää, että panit varatun kanssa kun jo tapailtiin, niin juttu loppus siihen. Koska se oli varattu. Jos kumppanista paljastuisi moraalittomuuksia, niin niistä sietäisi olla kulunut vuosia ennen minuun tutustumista, ettei haittaisi.

No aha. Ei tuo tapailumies tuosta tule tietämään, jos juttu etenee seurusteluun asti.

Ap

Vierailija
19/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan näin. Kun olen parisuhteessa, niin en halua muita. 

Ap

Silti sinun mielestäsi on ok olla seksisuhteessa varatun miehen kanssa? Että kunhan et itse ole varattu, niin ei haittaa vaikka seksikumppanisi on? Hauska moraalikäsitys sinulla. No joo, ajattelet tietysti, että se on sen miehen ongelma, ei sinun - näinhän sitä on ennenkin sanottu. 

Vierailija
20/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käräyttänyt miehen sen vaimolle jota mies petti. Mies kiisti tietenkin kaiken mutta oli minulla hyvät todisteet.  Nainen jätti miehen mutta mies hakkasi sen naisen sitten ja nainen kuoli myöhemmin sairaalassa. Periaatteeni on että käräytän pettäjät vaikka mitä tapahtuisi.