Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parit treffit ollut yhden miehen kanssa ja mietin, että koska on se ajankohta, kun pitää lopettaa seksisuhde toisen miehen kanssa?

Vierailija
30.05.2025 |

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa, mutta nyt olen tavannut erään sinkkumiehen jonka kanssa olen käynyt pari kertaa treffeillä ja seuraavat suunnitteilla. Tämän miehen kanssa ei ole ollut seksiä vaan ollaan vain halattu treffien lopuksi. Juttu luistaa ja viestitellään päivittäin. 

Mietin vain, että koska tulee se kohta, kun pitää lopettaa seksisuhde? Nyt heti vai vasta sitten, kun tietää eteneekö juttu tuon toisen miehen kanssa mihinkään?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on VAPAA mies panokaverina. Lopetan seksin hänen kanssaan kun joku treffikumppani alkaa vaikuttaa niin viehättävältä että tekee mieli syventää suhdetta. Kyllä sen ajankohdan pystyy mielestäni ihan helposti määrittämään, kun on itselleen rehellinen.

Minä tosin en pystyisi varatun miehen kanssa sekstailemaan, juuri siksi että kuuntelen ja kunnioitan omia tunteintani.

Vierailija
22/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Sitten kun sovitte suhteenne rajat sovit että saat pitää sopivan määrän seksisuhteita.

Ei todellakaan näin. Kun olen parisuhteessa, niin en halua muita. 

Ap

Silti sinun mielestäsi on ok olla seksisuhteessa varatun miehen kanssa? Että kunhan et itse ole varattu, niin ei haittaa vaikka seksikumppanisi on? Hauska moraalikäsitys sinulla. No joo, ajattelet tietysti, että se on sen miehen ongelma, ei sinun - näinhän sitä on ennenkin sanottu. 

No eihän se moraalisesti oikein ole, mutta en mä ketään petä. Mies pettää. Ei ole sun päätettävissä miten mä toimin parisuhteessa ollessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja nussivat ei kuulu mihinkään parisuhteisiin, vaan kadulle. 

Vierailija
24/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuja nussivat ei kuulu mihinkään parisuhteisiin, vaan kadulle. 

Ei sullekaan ole paljon älyä annettu. Surullista.

Ap

Vierailija
25/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Sitten kun sovitte suhteenne rajat sovit että saat pitää sopivan määrän seksisuhteita.

Ap

Silti sinun mielestäsi on ok olla seksisuhteessa varatun miehen kanssa? Että kunhan et itse ole varattu, niin ei haittaa vaikka seksikumppanisi on? Hauska moraalikäsitys sinulla. No joo, ajattelet tietysti, että se on sen miehen ongelma, ei sinun - näinhän sitä on ennenkin sanottu. 

No eihän se moraalisesti oikein ole, mutta en mä ketään petä. Mies pettää. Ei ole sun päätettävissä miten mä toimin parisuhteessa ollessa.

Ap

Miksi ihmeessä sitten kyselet mielipiteitä täältä, jos et niitä halua kuulla? 

Vierailija
26/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi ihmeessä sitten kyselet mielipi

Niin mä en kyllä kysynyt mielipidettä siihen miten toimin parisuhteessa. Koita ihan ajatuksella lukea aloitus josko ymmärtäisit mitä kysyin.

Ap

Vierailija
27/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehen asemassa ja saisin tietää, että panit varatun kanssa kun jo tapailtiin, niin juttu loppus siihen. Koska se oli varattu. Jos kumppanista paljastuisi moraalittomuuksia, niin niistä sietäisi olla kulunut vuosia ennen minuun tutustumista, ettei haittaisi.

Jos (ja kun) olen mies, jatkaisin molempia ja nauttisin elämästä. Täytyyhän se uusikin kuvio testata, miten hommat pelaa sängyssä! Jos sitten tulisi puheeksi esim kondomin jättäminen pois/testit/eksklusiivisyys, pitäisi punnita vaihtoehdot. Ja ikinä en kertoisi tilanteesta yhtään mitään. ;)

Näin olen aina aiemminkin toiminut, sellaista orgaanista siirtymää on suhteiden alussa ja lopussa hyvä olla. <3

Vierailija
28/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain huotraamista niinkuin nainen ainakin.

Vierailija
29/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vain huotraamista niinkuin nainen ainakin.

Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen? Huo raaminen tarkoittaa itsensä myymistä ja sitä mä en tee. En ole myöskään lut ka tms. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. 

Ap

Vierailija
30/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehen asemassa ja saisin tietää, että panit varatun kanssa kun jo tapailtiin, niin juttu loppus siihen. Koska se oli varattu. Jos kumppanista paljastuisi moraalittomuuksia, niin niistä sietäisi olla kulunut vuosia ennen minuun tutustumista, ettei haittaisi.

Jos (ja kun) olen mies, jatkaisin molempia ja nauttisin elämästä. Täytyyhän se uusikin kuvio testata, miten hommat pelaa sängyssä! Jos sitten tulisi puheeksi esim kondomin jättäminen pois/testit/eksklusiivisyys, pitäisi punnita vaihtoehdot. Ja ikinä en kertoisi tilanteesta yhtään mitään. ;)

Näin olen aina aiemminkin toiminut, sellaista orgaanista siirtymää on suhteiden alussa ja lopussa hyvä olla. <3

No sä olet sä ja mä olen mä. Mä en parisuhteessa ollessa harrasta seksiä muiden kanssa. Olen sen jo kirjoittanut tähän ketjuun, joten voitte lopettaa tuollaisen jankutuksen, että pitää molemmat suhteet.

Ap

Vierailija
31/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EvVvk

kasva aikuiseksi ja älä kysele muilta, miten elää oma elämää

No voi että. Päätit silti lukea aloituksen ja vielä vastata. On se jännä, kun aikuiset ihmiset ei osaa ohittaa aloituksia jotka ei kiinnosta.

Ap

Eikä aikuinen ap osaa itse päättää, mitä elämässään tekee. On se jännää, että pitää muilta kysellä.

Vierailija
32/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein kyselet. Jatkat luonnollisesti panemista molempien kanssa. Sehän on sun luonteenpiirre kuitenkin.

33/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluat oikein rehellinen ja vilpitön olla ja vaadit sitä myös tulevalta kumppaniltasi, niin kannattaa kysyä nyt heti mieheltä jota tapailet, että ei kai haittaa vaikka sulla onkin seksisuhde varatun miehen kanssa. Sano myös jos päädytte vakavaan suhteeseen, niin voit lopettaa tuon seksisuhteen. Näät sitten miten mies reagoi. Jos huonosti niin ehkä teidän tarpeenne ei alun perinkään sovi yhteen ja ajaudut onnettomaan suhteeseen. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
34/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein kyselet. Jatkat luonnollisesti panemista molempien kanssa. Sehän on sun luonteenpiirre kuitenkin.

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Mä olen moneen kertaan tässä ketjussa kirjoittanut, että kun olen parisuhteessa niin ei ole seksiä muiden kanssa. Ei todellakaan ole mun luonteenpiirre harrastaa seksiä monen miehen kanssa vaan tuo oli sun omaa lapsellista kuvitelmaa. Eihän mulla nytkään ole seksiä kuin yhden miehen kanssa.

Ap

Vierailija
35/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lopettaa koskaan ap, koska olet limainen mega-hokkeri!

Vierailija
36/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on VAPAA mies panokaverina. Lopetan seksin hänen kanssaan kun joku treffikumppani alkaa vaikuttaa niin viehättävältä että tekee mieli syventää suhdetta. Kyllä sen ajankohdan pystyy mielestäni ihan helposti määrittämään, kun on itselleen rehellinen.

Minä tosin en pystyisi varatun miehen kanssa sekstailemaan, juuri siksi että kuuntelen ja kunnioitan omia tunteintani.

Mutta et kunnioita varatun miehen puolisoa ja perhettä? You filty bitch!

Vierailija
37/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ap muualle täältä jankkaamaan, kun et näköjään pysty yhtään katsomaan peiliin, se ei ole vaan ok, olla suhteessa mieheen jolla puoliso ja perhe! Mutta vika on aina kaikissa muissa kuin sinussa.

Vierailija
38/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole kertonut tälle miehelle, että panet varattua miestä? Hänellä on oikeus tietää, mutta miksi et ole kertonut, no siksi koska hän ei halua sen jälkeen olla sun kanssa. Luulisi että tämä saisi sut tajuamaan, että sun toiminta ei ole ok.

Vierailija
39/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä olet sä ja mä olen mä. Mä en parisuhteessa ollessa harrasta seksiä muiden kanssa. Olen sen jo kirjoittanut tähän ketjuun, joten voitte lopettaa tuollaisen jankutuksen, että pitää molemmat suhteet. Ap

Asenteesi näyttää olevan laatua 'tuosta poikki', kun nimität jankutukseksi sitä, että vastaajia on monta, jotka kukin suosittelevat samaa. Tuolla asenteella on muiden kannalta parempi, ettet syvennä uuttakaan romanssia, vaan annat sen kuivua. Jos pidät olevalla tasolla tapaamisesi varatun miehen kanssa, se lienee hänelle siedettävin vaihtoehto, jos ei idyllinenkään. Annat luonteestasi vastenmielisen kuvan. Karttaisin sinua. M

Vierailija
40/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Mä olen moneen kertaan tässä ketjussa kirjoittanut, että kun olen parisuhteessa niin ei ole seksiä muiden kanssa. Ei todellakaan ole mun luonteenpiirre harrastaa seksiä monen miehen kanssa vaan tuo oli sun omaa lapsellista kuvitelmaa. Eihän mulla nytkään ole seksiä kuin yhden miehen kanssa.

Ap

Älä selitä. Kyllä sun luonteesi on tullut jo kaikille selväksi.