Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sotkee paikkoja kovassa humalassa

Vierailija
30.05.2025 |

Miehelläni on nyt alkanut ilmenemään suuressa humalatilassa sellaisia ongelmia, joita on todella vaikeaa näin vaimona hyväksyä...

Yleensä hän juo kohtuudella ja pitäytyy vain yhdessä tai kahdessa eri alkoholituotteessa, eikä mitään ongelmia silloin ilmene.

Kun on kyseessä työpaikan pikkujoulut tai saunaillat, jolloin on ilmaista viinaa tarjolla, niin hän juo aivan liikaa ja sitten alkaa sekoilut.

Hän saattaa kuseksia ihan minne sattuu, kun luulee olevansa WC:ssä. Kerran heräsin kolinaan keittiössä ja kun menin katsomaan, niin mieheni kusi keittiön tiskialtaaseen. Toisella kerralla yllätin hänet vaatehuoneesta kusemassa omaan sukkalaatikkoonsa.

Yleensä hän kuitenkin kusee sänkyyn ja sehän ei tietenkään ole mukavaa...

Viimeisin häpeän paikka oli, kun olimme isolla porukalla mökkireissulla (vuokramökissä) ja hän siellä kusi vuoteeksi levitettävän sohvan pehmusteet pesukuntoon.

Oma nukkumiseni menee aina piloille siinä vaiheessa kun sänky alkaa tuntua märältä. Tuolla mökillä ei minulla ollut pakopaikkaa nukkumaan edes sohvalle, koska me juurikin nukuimme sen mökin ainoalla sohvalla...

Kotona sentään pääsen evakkoon sohvalle.

Nyt tuo kyseinen ongelma on taas viime yönä tapahtunut. Mieheni oli saunaillassa työporukoitten kanssa ja tuli baarin kautta kotiin.

Pakenin yöllä nukkumaan sohvalle jo siinä vaiheessa kun en saanut nukutuksi mieheni kuorsaukselta... nyt aamulla kun heräsin ja kurkkasin makuuhuoneeseen, näin mieheni nukkuvan pelkän patjan päällä. Petari oli rullattu jalkopäähän, joten siitä jo voi päätellä mitä on tapahtunut.

Nyt olen päättänyt että mieheni saa ottaa itse vastuun järjestämästään "sotkusta". Minä voi kyllä pestä lakanat ja täkin, mutta petarin jätän hänelle.

Sen verran painava tuollainen parisängyn petari, että hän saa sen itse kantaa pesuhuoneeseen ja suihkuttaa puhtaaksi.

Oppiskohan tuo olemaan juomatta liikaa, jos tietää että joutuu itse siivoamaan jälkensä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätyskyvyttömyys kertoo isosta ongelmasta

Onko miehesi myös minuuttimuna?

Vierailija
42/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran voi tuollaisen antaa anteeksi, kunhan mies on häpeissään, itsestäänselvästi siivoaa itse ja ei koskaan enää toistu.

Toisesta kerrasta mies vaihtoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Ei tarvitse koskaan muiden sotkuja siivota ja jos joku tänne huusholliin kuseksii, niin saa oitis porttikiellon, loppuelämäksi.

Tätä palstaa lukiessa saa aina ihmetellä, että miten te jaksatte vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen hyysätä noita mieslapsia. Mutta mikäs siinä jos tykkää. 

Niin, eikä siinä vielä kaikki. Myös ollaan ylpeitä, kun on "saatu" mies ja katsellaan nokanvartta eronneita ja sinkkuja. Oli se oma mies millainen tahansa. Mutta kun "meillä mies"...

Vierailija
44/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun lähtee viihteelle pistät sen ostamaan aikuisten vaipat. Ne jalkaan ja vasta sitten. 

Vierailija
45/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesusta. eikös petaristakin lähde vetoketjulla päällikangas irti, joku ns suihkuttelu ei tee puhdasta,  millaiset hajut onkaan teidän huoneessa,oma nenu tottuu.

mutta vaikka irrotettava päällinen, niin onhan siitä jotain imeytynyt myös petariin. muuten ,ostakaa jyskistä sellaisia  vanulevyjä,tikattuja. ne toi mii helteellä, menkoissa ja jos on syystä tai toisesta kusiongelmaa, niin 3 kpl imaisee het ja se vaikeesti puhistettava petari säästyyy.

toimii,kun tunnissa yksi vanulevy on kuivunut.

miten sä täkkiä kotona peset, tuntuu,että kotirumpuu liian iso. meillä kaikki peitot aina pesulaan,niin kesä kuin talvipeitot, onkohan pesutulos edes laadukas kun ei kuitujen läpi virtaa vesi jne. onhan noita isoja koneita itsepalvelupisteissäkin.

tiedän,että stressitilanteessa,krooninenkin stressi tekee tuota kastelua.trauma, ikääntyminen,sairaus,kasvain.

ymmärrän kuinka väsy oletkaan moiseen. juotko sä mitään ja miten vaikuttaa...

ja jos ikkää meette kylään,älkää menkö,mutta jos ,niin ukon alle 3-4 niitä vanulevyjä, ihan rullattavia kuin ohuin täkki,ei siis mitään ns levyä,menee pikkutilaan ja huikee imukyky. törkeää liata kyläpaikan sohva. vaikka just sais  sen sohvan päällisen pesulaan,onhan sitä kusta imeytynyt sohvaan, isäntäpari kiittää. mitäs jos ostaa uuden sohvan van ja on korvausvelvollinen todella, eikä mitään -ihte kotsassa huuhtelin sitä- ei.

onko hällä eturauhasvikaakin jo... se juoksuttaa veskissä raittiinakin, saati kännissä. kaatuileeko, loukkaako päätään,murtumia jne. onko noita tullut.

jaksamisiin...

Vierailija
46/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassani eräs hiljainen ja suht siivo mies joi liikaa ja alkoi stripata. Joo, jossain porukassa tuo ois ollu hauska läppä, mutta siinä illanvietossa se oli jotenkin epäsopivaa ja noloa.

Hän siis laski housujaan, esitteli erityisesti karvojaan et kattokaa tämmösiä. Ja siis vehje tietty esillä. Eräs nainen yritti väkisin nostaa hänen housujaan ja se oli jo koominen näky. 

Mä oisin vaihtanu kaupunkia jos mä oisin seonnu noin.

Vierailija
47/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä toi mummon keitpt, nolo,aina kohta joka pv samaa stoorii vetäääää,sopii juttuun kuin juttuun, joo mene muualle,hautuumaalle kertoilee tuota,ne jaksaa kuunnella kulunutta sontaa

Vierailija
48/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina on huvittava, ellei se voisi olla totta 😂 Perus juopon elämää. Odota vaan kun alkaa tekemään myös 💩 milloin minnekin. 

On tehnyt jo.

mitä hää ihte sannoo kun ulostetta on...missä sängyssä, lattialla, housussa,,, mitä niinkuin omasta mielestään män...

Vierailija
49/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina on huvittava, ellei se voisi olla totta 😂 Perus juopon elämää. Odota vaan kun alkaa tekemään myös 💩 milloin minnekin. 

Ei välttämättä ole vielä tai edes tuleva juoppo. Tuntemani kännipissailija-tapaus (tismalleen samanlainen kuin ap:n kertoma) ei kärsinyt alkoholismista, ainoastaan siitä, että ei kyennyt humalatilassa hallitsemaan rakkonsa toimintaa ollenkaan. 

Odotellaan, että iltapäivälehti ryhtyy keräämään tietoa ja kokemuksia ja tekee jutun kännipissailijoista.

tottahan tuokin,että  ei tarvii olla holisti,mutta alko kiihdyttää virtsaamistarvetta,keho kuivuu ja jos pieni rakko tai erinäisiä syitä tiheävirtsaisuudelle, sairas, stressi,eturauhasen ongelmat ,trauma ollut lähiaikoina,niin herkemmin  käy alleteko. mutta ei kovin yleistä. nuo pahimmat kännimokat on kylläkin jo ääri-miltei myrkytystilahumalassa.

Vierailija
50/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te katselette tuollaista sikailua miksi???

Joo, ei kukaan normaali kuse jatkuvasti sänkyyn. Pistäisin miehen kaupoille ostamaan uuden petarin.

joka viikko ostamassa uutta, jokin kortti ja luovutus lastaussillalta, viikon oatjalle... odottaa jo valmiina,kohtahan se tullee se hakemaan. saakohan paljousalennusta

Vierailija
51/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni, ihan normaali perheenäiti, on juuri tuollainen kännissä. Kusee minne sattuu ja hajottaa tavaroita vahingossa. Joka kerta porukka joutuu sumplimaan korvausasioita, jos ollaan oltu jossain vuokramökillä tai hotellissa. Enää en yllättäen halua juhlia hänen kanssaan. Itse en katsoisi mieheltä tuollaista käytöstä ollenkaan. Saisi itse pestä jälkensä ja olla jatkossa juomatta, jos haluaisi jatkaa avioliittoa.

Vierailija
52/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni alkoi lasten synnyttyä oksentelemaan ja kuseksimaan kotona minne sattuu viihteeltä tullessaan. Kieltäytyi aina jyrkästi siivoamasta jälkiään ja pakkohan sitten oli itse siivota, kun oli kaksi pientä lasta. Aiheuttamansa vahingotkin aina maksatti minulla. Tämän lisäksi tuli vielä pettämis- ynnä muuta ongelmaa.

Oli sellainen kiltti perusmies ennen lasten hankintaa, ehdittiin siinä kuitenkin elellä yhdessä kymmenen vuotta ennen kuin esikoinen syntyi.

Sinkkuna paras.

Vierailija
53/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kusimunan vaimo. Alkoholistikin vielä. Onko se niin rikas ette voi vaan erota. En sietäisi tuollaista räkäkänneilyä yhtään.

Vierailija
54/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ongelma ei parane sillä että joutuu siivoamaan, hankikaa ammattiapua.

Meillä tehosi tuo edellisen ehdottama videointi. 

Vierailija
55/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Ei tarvitse koskaan muiden sotkuja siivota ja jos joku tänne huusholliin kuseksii, niin saa oitis porttikiellon, loppuelämäksi.

Tätä palstaa lukiessa saa aina ihmetellä, että miten te jaksatte vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen hyysätä noita mieslapsia. Mutta mikäs siinä jos tykkää. 

Edelleen vaihtoehdot eivät ole av-palstan tavaramerkkinä oleva parisuhde aivovammaisen apinan kanssa tai sinkkuna oleminen. Suurin osa suomalaisista valitsee kolmannen vaihtoehdon eli parisuhde täysijärkisen ihmisen kanssa.

Vierailija
56/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ylipäätään tekee humalassa asioita, mitä ei selvinpäin tekisi (menee muisti, sammuu muualle kuin sänkyyn, haastaa riitaa jne.) niin minusta on jo aika selkeä alkoholiongelmasta.

Vierailija
57/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh miten sattuikin. Miehellä kävi juuri jokunen aika sitten sama juttu taas kerran. Oli asiasta pahoillaan, mutta suuttui kun pidin mykkäkoulua koko päivän. Aikuinen ihminen, eikä yhtään kykene hallitsemaan juomista. Pitäisi muutenkin saada se lopettamaan juominen, miten onnistuisin, sitä en tiedä. Tsempit kohtalontovereille. 

Vierailija
58/58 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut näistä aloittajan kertomista asioista joka ikisen itse edellisessä suhteessani. Ja tästä varmaan arvaatte oppiko mies ja miten itse ratkaisin asian. Mies oli ns. ihan fiksu ja ongelma jäi helposti vähän piiloonkin ulkopuolisilta. Meni kauan että pystyin kertomaan totuuden edes lähimmille ystävilleni koska häpesin niin paljon.