Mies joi salkullisen kaljaa ja simahti keittiön lattialle
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei onneksi sammu. Ollaan täällä mökillä vähän juhlittu ja mies juonut joku 5-6 olutta 5 tunnnissa.
Riemukasta juhlintaa mökillä vauvapalstan parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei onneksi sammu. Ollaan täällä mökillä vähän juhlittu ja mies juonut joku 5-6 olutta 5 tunnnissa.
Riemukasta juhlintaa mökillä vauvapalstan parissa.
Tää on parasta!
Se ei ole mies eikä mikään, mikä ei yhtä salkullista kaljaa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei sammu koska on tottunut käyttämään alkoholia. Mies on juonut joku 15-16 olutta 5 tunnissa.
Jätä se sika ja ala seurustelemaan kanssani. Tuon määrän jälkeen lähden ajamaan baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei sammu koska on tottunut käyttämään alkoholia. Mies on juonut joku 15-16 olutta 5 tunnissa.
Minun mieheni ei sammu koska osaa juoda Viinaa. Pullo kossua on mennyt ihan saunanlämmityksen aikana. Minun mieheni on oikea Mies. Mies joka kestää viinaa.
Tuskine se sua haittaa, jos siellä salkussa oli oblikaatioita, joilla muutamat manikyyrit, pedikyyrit ja botoksit hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuskine se sua haittaa, jos siellä salkussa oli oblikaatioita, joilla muutamat manikyyrit, pedikyyrit ja botoksit hoidetaan?
Mitä sinä kirjoitat? Kuinka olutlaatikosta voi tulla sijoitussalkku? Oletko jotenkin outo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei sammu koska osaa juoda Viinaa. Pullo kossua on mennyt ihan saunanlämmityksen aikana. Minun mieheni on oikea Mies. Mies joka kestää viinaa.
Minun miehenipä ottaa sekaan vielä lääkkeitä. Sinun miehesi on nössö!
Yöllä saa sammua mutta tuollaiset kesken sammuvat seuranpetturit voi maalata vesiväreillä. Laita sille dildo suuhun ja ota kuvia.
Palkitsithan hänet hyttipannulla?
Kaverilla oli herttainen neuvo sammuneesta. Sanoi potkaiskaa sitä yhdesti munille. Jos ei se siihen herään nii ei kannata potkia sitä enempää.