Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan kokenut miltä hukkuminen tuntuu ja pelastettu?

Vierailija
30.05.2025 |

Oliko tuskainen vai suhteellisen helppo kuolema lähtikö taju äkkiä ja miltä se koko prosessina tuntui?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia hukkuuko vaikka kramppiin tai siihen että on niin uupunut ettei enää jaksa uida kuin siihen että uimataidoton putoaa laiturilta. Jälkimmäisen olen kokenut eikä se ollut kauheaa. 

Vierailija
22/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummaa väittää että hukkuminen olisi miellyttävää. Tuo on kehon luonnollinen reaktio siihen kun aivot ei saa tarpeeksi happea. Eli se tapahtuu kaikissa muissakin tavoissa kuolla joihin liittyy hengityksen tai ilman loppumista, ja sitä seuraavaa tajunnan menetystä. Se mikä hukkumisessa on kauheaa on se sitä edeltävä paniikki kun ei saa happea. Verrattavissa tukehtumiseen.

Kukaan ei koskaan sano että tulipalossa kuoleminen on miellyttävää, koska palokaasujen hengittäminen vie tajun ja siinä palaessaan saattaa vaikka nähdä hyviä unia lol.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ainoastaan niin et huku.Miksikähän muuten juuri hukkumisesta yleensä puhutaan tuossa yhteydessä? 

Vierailija
24/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta todellakin suosittelen sitä kaikille naisille.

Miksi suosittelet

Vierailija
25/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se kuolema tajunnan menetys ei tule ihan heti, kerkeät tuntemaan sen kauhun siellä veen alla pitkän aikaa.

Vierailija
26/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varsin epämiellyttävä tapa kuolla.

Ja mihin nyt verrataan?

palamiseen kuoliaaksi, elävältä hautaamiseen, puukotetuksi tulemiseen, hirttämiseen, sähkötuolituomioon?

Tjaa, olen vain ollut kokemassa tuota hukkumiskuolemista. Ei minulla siitä sen enempää tietoa ole. Oli epämiellyttävä kokemus.

Vierailija
27/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ainakaan on kiva kokemus 

Mihis sinä sitten vastaat? Huuhaa.

Vierailija
28/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin nyt verrataan?

palamiseen kuoliaaksi, elävältä hautaamiseen, puukotetuksi tulemiseen, hirttämiseen, sähkötuolituomioon?

Tjaa, olen vain ollut kokemassa tuota hukkumiskuolemista. Ei minulla siitä sen enempää tietoa ole. Oli epämiellyttävä kokemus.

Jospa alapeukuttajat ottaisivat ja vetäisisivät vettä keuhkoihinsa niin sanotusti viimeisen päälle. Saisitte mukavan kokemuksen.

Vierailija
29/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei humalassa ja unilääkkeissä tehtynä tunnu niin pahalta, mene ja tiedä.

Vierailija
30/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä 19-v nainen kuoli jäätyään uuniin, jossa paistetaan suuria eriä pakasteleipiä. 👍

Vierailija
31/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun se kuolema tajunnan menetys ei tule ihan heti, kerkeät tuntemaan sen kauhun siellä veen alla pitkän aikaa.

Te savolaisakat nyt pelkäätte ihan kaikkea. 

Hidas hämäläisakka, eli hitaasti kävis tuoki.

Vierailija
32/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
33/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontuleminen eli pelastuminen on ihanaa kun olet jo hukkunut ja käsi vetääkin ylös.

Vierailija
34/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava kokemus, muutaman kerran oon nyt käyny hukkumassa eli sikäli uus harrastus itelle.

Vierailija
35/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso tsunamiruumiiden naamoja. Näyttääkö seesteisiltä?

Vierailija
36/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin lapsena hukkua uimahallissa. Iski aivan kamala paniikki ja keuhkot oli kipeät monta päivää.

Vierailija
37/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta olen yhden tytön pelastanut hukkumiselta, siitä on jotain 20 vuotta aikaa. Asuin silloin joku 300 metriä rannalta ja kävin siinä rannalla kesällä usein itse ruskettumassa.

Vierailija
38/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellusennätystä yrittäessä loppui veto pari metriä ennen pintaa. Oli vain refleksinomaisesti pakko vetää keuhkot täyteen vettä. Pääsin kuitenkin omin avuin pintaan ja vaivoin altaan reunalle kun alkoi tajunta hämärtyä, jossa sitten nelinkontin ollessa tulikin kaikki pihalle. Se olisi ollut siinä muutaman sekunnin pidempään kestäessä melkoisen kivuttomasti jos apua ei olisi ollut valmiina mutta eniten kipua aiheutti se veden poistuminen ja paniikkia se ettei siltikään meinannut saada vedettyä henkeä kuin pikkuhiljaa aivan pieni 'haukkaisu' kerrallaan.

Minusta se kokemus oli juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin.

Vierailija
39/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suosittelet

Maailmasta voisi tulla parempi paikka.

Vierailija
40/40 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole palaminen hengiltä on paljon pahempi sitäpaitsi hukkumisessa alku hengenvedot sattuu mutta pian tulee eufoorinen olo ja tajunta lähtee joten on niitä pahempia tapoja kuolla

Olet siis kokeillut molempia tapoja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi