Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: 58-vuotias Ari nai 22 vuotta nuoremman aasialaisen naisen - "Sehän meni naimisiin vain saadakseen paremman elämän!"

Vierailija
30.05.2025 |

Ari Puhakka, 58, nai filippiiniläisen 22 vuotta nuoremman naisen ja kertoo avoimesti suhteen ongelmista. Vaimo haluaa lisää lapsia, mies on sydänleikkauksessa käynyt eläkeläisehdokas. Riitaa tulee rahasta, kielestä ja siitä, ettei nainen sano suoraan mitä haluaa. Ari sanoo suoraan: "Totta kai sekin on totta, että hän meni naimisiin paremman elämän perässä." Ja silti rakkaus kuulemma kukoistaa.

Mammat, rehellisesti: jos 36-vuotias ulkomaalainen nainen menee 58-vuotiaan suomalaisen kanssa naimisiin, kun tämä juuri eronnut ja tarjoaa heti pysyvää oleskelulupaa kuka tässä on naiivi ja kuka peluri? Ja mikä ihme saa nämä ukot luulemaan että heillä on vielä aikaa ja kuntoa tehdä lisää lapsia? Joutuuko nainen nyt hoivaamaan vanhusta 10 vuoden päästä ja kiittämään oleskeluluvasta?

Kuka muu on kokenut vastaavaa? Onko tämä rakkaustarina vai hyväksikäyttö molempiin suuntiin?

Iltalehti: Ari Puhakka, 58, nai 22 vuotta nuoremman naisen Varoittaa varjopuolista, joita moni ei tiedä

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a88c66a0-0dc8-4cef-a818-d1715ae5c755

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma? Mies siittää minkä terveydeltään kykenee ja nainen nauttii paremmasta elämästä.

Vierailija
82/86 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, turhan vanhan otti. Itse olen myös 58v, ja mulla on 25v thaityttöystävä, jonka tapasin jo 6 vuotta sitten ennen koronaa kun hän oli vasta 18. Koronasta huolimatta on pidetty yhtä ja tavattu aina kun minä 2 kertaa vuodessa käyn Thaimaassa. Tänäänkin hän soitti.

Millaisia summia lähetät hänelle ja kuinka usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten elää kuten haluavat.

Vierailija
84/86 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukkiihan se perunakin

Vierailija
85/86 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan mene naimisiin odottaen elämänsä huonontuvan? Kaikki vapaaehtoisesti alttarille kävelevät olettavat avioliiton olevan parempaa kuin sinkkuelämän, muutoinhan jättäisivät koko projektin tekemättä.

Vierailija
86/86 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa suomi kalkkunoiden kitinää täällä jos toinen on onnellinen ja kyllä ne suomi läskitkin katsovat miehen varallisuutta joten suuta pienemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi