Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (317)
Itse olen tilannut jonkin verran tavaroita Temusta ja ne on olleet ihan asiallisen laatuisia hintaansa nähden.
Olen tilannut käytännössä kaiken ulkomailta jo vuosia. Saksasta viinat ja varaosat, jälleenlataustarvikkeet Jenkeistä, pienkonevaraosat Japanista, käyttö-ja harrastevehkeet Temusta.
Vaatii vähän vaivannäköä selvittää mutta säästää ihan hitokseen rahaa. 30-90 pinnaa.
Jokaisen pitäisi kyseenalaistaa miksi ostaa täysin sama rompe Kyöstiltä kolminkertaisella hinnalla kun nykypäivänä ihan hemmetin helppoa ja turvallista ostaa se ihan mistäpäin maailmaa vaan.
Ollaan vaan niin yksinkertaista, valtiouskovaista lammaskansaa että ei ihme että meidät ryöstetään by med börjare.
Pelkään ja länkytän. Harmittaa kun kaverit brassailee melkein ilmaisilla tavaroillaan ja ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!
Aivan niin! jos tarvitset jotakin Hae se kaupasta sama tavara made in china about neljä kertaa kalliimmalla niin vältyt tältä Temu paskalta ainakin 👏
Pelkkiä hyviä kokemuksia; treenipenkin tilasin jouluksi aivan loistoyksilö 12 kg paketti !
Terv Temuttaja
Olen tilannut kauniita treenivaatetta Temusta. Olleet käytössä jo pian vuoden verran. Pese ja pidä, eivät ole menneet miksikään ja kokokin oli oikea. Ei näitä saa paikallisesta Intersportista, eikä olisi varaa sieltä edes ostaa 10x hinnalla.
Tilasin verhot. Toiset olivat 4 kpl pakkauksessa. Olin niihin tyytyväinen.
Toiset verhot tilasin makuuhuoneeseen. Kuvassa näyttivät todella kauniilta. Tosiasiassa verhot olivat aivan kuin muovia, jopa kovempaa kuin jotkut suihkuverhot. Lisäksi ne olivat likaiset, jotain pikimustia läikkiä parissa kohtaa ainakin. Kummallisin juttu oli, että yläpäässä oli tankotaitos, mutta alapäätä ja sivuja ei oltu mitenkään ommeltu, siis vain leikattu. Muovihan ei purkaannu. Toki esittelyssä luki, että verhoissa on polyesteria, mutta noin tömäkkää muovia en sentään olettanut. Polyesteriahan käytetään monissakin verhoissa ja muissa tekstiileissä. Todella pettymys.
Valmistellessani palautusta sain tarjouksen, että jos saan pitää nuokin, minulle hyvitetään niin, että nuo kaksi verhoa tulevat maksamaan 3,20 euroa yhteensä. Otin sen vaihtoehdon, säästyn pakettien lähettelyltä.
Pitää katsoa mitä noille tapahtuu, kun laitan ne pesuun.
^
Pesin nuo verhot 30 asteessa. En arvannut suurempaa lämpötilaa laittaa, etteivät sula koneeseen.
Tahrat edelleen verhoissa. Märkänä verhot eivät tuntuneet niin jäykiltä, mutta kuivana aivan samanlaiset "muoviverhot".
Kunhan vähän katsoo mitä ostaa niin ihan hyvää kamaa on tullut.
Huonoa tavaraa, tuotteet hajoaa, halpiskopioita, minä joka olen köyhä en osta Temusta enää mitään, mm retkeilyreppu hajosi 2 viikon jälkeen ensin vetoketju sitten kangas, sama vaatteissa, väriä irtosi myös. Elektroniikkaa ei tule mielenkään ostaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä käsitä kuka tuosta muoviroskasta edes tulee onnelliseksi. Ehkä taustalla on jotain muuta kuin se tavaran tarve.
80-luvulla Suomi oli tavarataivas. Osa kaipaa lapsuuden runsautta ja turvallisuutta. Osalla ei ole varaa uusia vieläkään. Tai ollutkaan. Suomen valikoima kapea ja hinnakas.
Onko Temun kondomit hyviä? Kannattaako tilata?
En käytä. Käyn Keskisellä jossa näenkin temu-tavarat.
Temu-mainostus tulee venäjän trollitehtailta. temutrollille kelpaa kyllä yhteiskinnan tarjoamat tuhannet etuisuudet, mutta itse ei ole valmis maksamaan temuttelu-jälleenmyynnistään veroja tähän maahan
Ihan täydellinen hybridioperaatio, johon trolli ja suomen tuhoaja on mennyt ihan täysillä mukaan.
No, sitä saa mitä tilaa. Lisää leikkauksia ja siitäkös ne venäjällä riemuitsee
On vain hyviä kokemuksia. Tavarat olleet odotuksia vastaavia ja erittäin halpoja sekä kehuja voi antaa nopeasta toimituksesta. Joskus tietysti kun satoja artikkeleita tilannut, niin sattuu myös viallista tavaraa, mutta myyjä hoitaa homman lopppuun kiitettävästi, esim. tilaamassani tavarassa oli virhe ja reklamoin selkein dokumentein viasta jolloin myyjä lähetti uuden tavaran eikä tarvinnut viallista palauttaa.