Jos olisi ollut pakko valita
Kysymys siis naisille lähinnä, koska miesten vastauksen voi olettaa olevan jotain jo valmiiksi eli: jos olisit saanut valita tuleeko susta 150cm vai 180cm pitkä, kumman valitsisit?
Itse valitsisin 150cm vaikka kumpikaan ei ideaali valinta. Naiselle 180 on karsee.
Kommentit (19)
Mieluummin 180cm, koska elämä olisi helpompaa pitkänä ja todennäköisemmin uhria etsivät eivät tuppaudu seuraan.
Naiset haluaisivat olla pitkiä, vaikka miehet pitävät pienistä naisista.
Mikä toi poro spämmi oli taas. Joku pitkä ja näyttävä otti nokkiinsa.
150cm. Tunnen itseni epänaiselliseksi jo nyt pituuteni vuoksi, joten en haluaisi todellakaan olla pidempi.
Todenpuhuja kirjoitti:
EIkö olekin jännää? Miksi kukaan (mies tai nainen) haluaisi olla erityisen lyhyt? Siitä ei ole kuin käytännön haittaa.
Todenpuhuja kirjoitti:
Ei kaikki esim. mun mies naureskelee lyhyille ja "oikea" naisen pituus olisi hänelle n. 175 ja vähän päälle.
Tietenkin miehen oma pituus vaikuttaa myös. Tuskin mies 170cm haluaa 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Todenpuhuja kirjoitti:
EIkö olekin jännää? Miksi kukaan (mies tai nainen) haluaisi olla erityisen lyhyt? Siitä ei ole kuin käytännön haittaa.
Minulla oli aikoinaan yksi baarituttu nainen, joka oli yli 180 senttinen. Se sitten kännissä tilitti, miksi ne kaksimetrisetkin miehet haluavat taskuvenuksen.
Ehdottomasti tuo 180 cm. Olen itse melko pitkä ja kaikki lyhyet ystäväni ovat kertoneet toivovansa olevan selvästi nykyistä pidempiä.
Eivät mallitkaan turhaan ole pitkiä, siihen on selvä syy; paremmat mittasuhteet.
Okei meni tunteisiin taas mutta lisättäköön että naamalla ja muullakin kropan muodostuksella väliä viehättävyyttä arvioitaessa, mutta tuohan kysymys oli mitä sinä olisit samalla naamalla.
Jos taas verrataan välillä: rotannaama, ei muotoja 150cm ja hoikka mutta muodokas, erittäin kaunis naamainen 180cm, saattaisi kallistua moni jälkimmäiseen, vaikka vähän liikaa pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Todenpuhuja kirjoitti:
Ei kaikki esim. mun mies naureskelee lyhyille ja "oikea" naisen pituus olisi hänelle n. 175 ja vähän päälle.
Sinullapa on oikea kultakimpale puolisona, kun naureskelee lyhyille naisille. Pituudelleen ei kukaan mitään voi.
Naureskeleeko miehesi myös laihoille naisille tai lihaville naisille, riippuen siitä kunpaa hän itse pitää oikeana naisena? Tai ruskeahiuksisille, koska hänen mielestään "oikean" naisen tukka on vaalea?
Varmaan naureskelee myös hörökorville jne. Varsinainen aarre mieheksi.
150cm, koska tykkään olla pieni. Nyt olen 160cm ja onhan se käytännöllisempi mutta silti vielä suht lyhyt. 180cm ei ole mun ihanne, vaikka toki näyttävä onkin ja on totta että ahdistelevat miehet tms ei niin helposti ehkä lähde ton mittasta naista seuraamaan. En halua tuomita ketään, mutta itse pidän naisellisempana lyhyempää kun pitkää. 😊
Olen jo nyt lähes 180cm pitkä, mieluummin olisin lyhyt joten valitsen 150.
Vierailija kirjoitti:
Todenpuhuja kirjoitti:
Miehen suosikit Nicole Kidman tyyppiset 180cm. En kyllä ite haluaisi olla Kidmanin pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todenpuhuja kirjoitti:
Tietenkin miehen oma pituus vaikuttaa myös. Tuskin mies 170cm haluaa 180cm.Miehen suosikit Nicole Kidman tyyppiset 180cm. En kyllä ite haluaisi olla Kidmanin pituinen.
Suomalaisten miesten keskipituus on 179sm ja harva haluaa itseään pidemmän naisen.
Vierailija kirjoitti:
150cm. Tunnen itseni epänaiselliseksi jo nyt pituuteni vuoksi, joten en haluaisi todellakaan olla pidempi.
Valitsisin tuon 150cm mutta en tod. sen takia, että haluisin olla mahd. lyhyt. 180 on vaan liian pitkä.
Olen 169 ja käytän mielelläni korkokenkiä, vaikka niiden kanssa jo joskus 175 tai yli.
Eihän korkokenkiäkään naiset käytä välttämättä sen takua, että olisivat pidempiä, vaan jotku mieltävät, että parempi ryhti tai vartalom malli niiden kanssa.
Totuus nyt vaan on että useimmat 180cm käyttävät lähes aina lättäkenkiä, vaikka ehkä haluaisivat joskus vähän korkoakin, jotta eivät olisi amazoneja.
Kyllä toi 183 senttinen Elle MacPherson on kauhea, hyi hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todenpuhuja kirjoitti:
Tietenkin miehen oma pituus vaikuttaa myös. Tuskin mies 170cm haluaa 180cm.Sinullapa on oikea kultakimpale puolisona, kun naureskelee lyhyille naisille. Pituudelleen ei kukaan mitään voi.
Naureskeleeko miehesi myös laihoille naisille tai lihaville naisille, riippuen siitä kunpaa hän itse pitää oikeana naisena? Tai ruskeahiuksisille, koska hänen mielestään "oikean" naisen tukka on vaalea?
Varmaan naureskelee myös hörökorville jne. Varsinainen aarre mieheksi.
Hmm mitäpä tuohon sanoisi mutta monet miettii vaikka mitä ja jotkut kommentoikin, sekä miehet että naiset. Esim. TV:ssä tai tosielämässä nähtyihin tyyppeihin. (ei tietenkään niin että asianomaien kuulee) Tietenkin sellanen ylenpalttinen huomion kiinnittäminen ja kommentointi aika hassua ja lapsellista.
Ei kannata leikkiä tekopyhää kuitenkaan. On tiettyjä asioita, jotka yleisesti mielletään viehättävämmäksi kun jotkut toiset, sekä naisten että miesten ulkonäössä. Hiusväri mieltymyksiäkin on monilla. Niistä tuskin ihan naureskelee kovinkaan kriitikko a harva varmaan pitää jotain komeana tai kauniina pelkästään hiusvärin takia. Jonkun mielestä sama henkilö on parempi blondina ja jonkun toisen mielestä brunettena. Siinä sitä onkin että ketä kuuntelee ja mitä mieltä on itse. Harva varmaan toisen mieleksi laittaa vaan jotain, mistä ei itse tykkää ollenkaan tai mikä ei sovi ollenkaan. En minäkään vedä mitään hiusväriä vaan miehen mieltymyksen mukaan. Itse tykkään eniten väristä b, mies väristä a ja lapset väristä ab.
Sen sijaan, joku saattaa kutsua vaikka lyhyttä ja lihavaa ihmistä lihapullaksi. Ei aikuismaista, mutta näin saattaa olla.
Valitettavasti uskon, että löytyy monia jotka esim. reilusti ylipainoisen henkilön nähtyään saattavat tokaista jotain vierustoverilleen, se ei välttämättä tarkoita, että on jotenkin poikkeuksellisen kamala, mutta ehkä typerää. Esim. en itse tekisi niin. Ei tulisi mieleen, eli ei tarkoita että tahdikkuuden takia en sanoisi, vaikka tekisi mieli. Jos taas näen jotenkin todella oudosti pukeutuvan saatan sanoa "aika outo asu"
Mutta on kuitenkin tekopyhää väittää että ei olisi normaalia sanoa ikinä mitään kommentteja ulkonäköön liittyen. Aika moni saattaa esim. kuvailla työkaveria jollain ulkonäköön liittyvällä seikalla, jos ei nimeä muista ja jos on vaikka todella tukeva saattaa tokaista"se lihava kaveri" jos oikein tuttavallisia ollaan ja tiedetään että toinen ei pahastu tuollaisesta kielenkäytöstä.
Mä olisin mieluummin 180cm. Elämä on helpompaa kun ylettää kaappeihin.