Naapuri ei kääri käytettyjä kuukautissuojiaan
Hän laittaa ne roskiin sellaisenaan ja ne NÄKYVÄT roskapussin läpi. Verisiä tamponeita ja siteitä siellä. Irvokasta. Jo alakoulussa opetetaan että hyviin tapoihin kuuluu KÄÄRIÄ paperiin ne! Onko asiatonta jos laitan heippalapun tästä?
Kommentit (133)
Varmaan yksinäinen nainen, niin torjukkapoika uskaltaa laittaa heippalapun. Hei, olen melkein nähnyt sun huhhuh-sen-hihihi, miltäs nyt tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yksinäinen nainen, niin torjukkapoika uskaltaa laittaa heippalapun. Hei, olen melkein nähnyt sun huhhuh-sen-hihihi, miltäs nyt tuntuu?
Aika ilkeää. :/
tutkiiko ap vanhusten vaipatkin minkä väristä kakkaa on selmalta tai mantalta tullut. toivottavasti saa vaippoja postiluukusta.
Avaan roskiksen kannen ja NÄEN SIELLÄ OLEVAN PUSSIN MUOVIN LÄPI. IHMISET OPETELKAA LULEMAAN.
edellisesdä on virhe piti olla OPETELKAA LUKEMAAN.
Voithan laittaa, saat jännän maineen taloyhtiössä. Kokeile ihmeessä.
Kiitos hyvistä nauruista. Tuli tarpeeseen.
Ai opetetaanko? Millä tunnilla? Minä taisin oppia mallioppimalla äidiltä, näistä ei puhuttu mutta näin roskiksesta.
Luulin, että jättää rappukäytävään. Ei siis pistä postiluukustas sisään eikä roikkumaan ovikellon nappulaan.
Vierailija kirjoitti:
tutkiiko ap vanhusten vaipatkin minkä väristä kakkaa on selmalta tai mantalta tullut. toivottavasti saa vaippoja postiluukusta.
Asiaton kysymys
No enpä ole eläessäni käärinyt, ja varmaan on näkynyt aina roskiksen läpi.Kauheaa paperin tuhlausta ruveta niitä käärimään. Enkä ole keneltäkään kuullut, että pitäisi. Roskiksessa on roskia. Ei niitä ole tarkoitus tuijotella ja penkoa.Mistä sä tiedät, että ne on sun naapurin.
Eikö ne haise jo siellä kotonakin paljon enemmän jos ei niitä yhtään kääri mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on torjukka?
Ap, kääräisepä itsesi pakettiin ja mene roskikseen.
Käärijät käärii mutta kaikki ei ole käärijöitä.
Hanki elämä ap.