Naapuri ei kääri käytettyjä kuukautissuojiaan
Hän laittaa ne roskiin sellaisenaan ja ne NÄKYVÄT roskapussin läpi. Verisiä tamponeita ja siteitä siellä. Irvokasta. Jo alakoulussa opetetaan että hyviin tapoihin kuuluu KÄÄRIÄ paperiin ne! Onko asiatonta jos laitan heippalapun tästä?
Kommentit (133)
Luonnollinen asia: kuukautiset
Miksi ihmeessä meitä on opetettu häpeämään. Tsiisus
Tuskin alakoulussa ainakaan ihan alaluokilla tuollaista opetetaan. Mikä vahinkio, en ole koskaan kuullut, enkä käärinyt. Nyt on jo kuukautiset loppuneet, enkä voi korjata virhettäni. Sori siitä!
Enpä arvannut, että tällaista tuskaa voi joku kokea toisten ihmisten roskapusseista. Naapureiden kyyläys on mennyt ihan liian pitkälle ja ihmisiltä puuttuu oikeat ongelmat, jos tämä on se mihin on päädytty.
Onko aloitus vitsi? Miettiikö joku ihan tosissaan tällaista??
Julkisissa vessoissa ja kylässä ollessa olisi minusta suotavaa kääriä siteet ja tamponit jotenkin. Minulle kävi kerran niin etten käärinyt ja roskapussi oli vähän rikki, jolloin verta valui roskiksen pohjalle. Ei ollut kiva siivota omia sotkujaan, vielä vähemmän kiva siivota muiden. Olen ehkä astetta häveliäämpi, kun nenäverenvuodossakin käyttämäni paperit pistän roskikseen ja puhdasta paperia päälle ettei veriroiskeet näy siinä heti roskiksessa päälimmäisenä.
Sitä vaan en ymmärrä miten olet naapurin roskapusseja päätynyt tuijottelemaan.
Käärijä paikalle studioon kommentoimaan. Ellei kuvaa ei tapahtunut myös. MOT dokkariinn.A -Studioon myös ja Aamu-tvhen. Pekka poutakin voisi kommentoida. Sekä studioon tuoda Paska -Pirkko Brysselin värväämä palkollinen.
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa vessoissa ja kylässä ollessa olisi minusta suotavaa kääriä siteet ja tamponit jotenkin. Minulle kävi kerran niin etten käärinyt ja roskapussi oli vähän rikki, jolloin verta valui roskiksen pohjalle. Ei ollut kiva siivota omia sotkujaan, vielä vähemmän kiva siivota muiden. Olen ehkä astetta häveliäämpi, kun nenäverenvuodossakin käyttämäni paperit pistän roskikseen ja puhdasta paperia päälle ettei veriroiskeet näy siinä heti roskiksessa päälimmäisenä.
Sitä vaan en ymmärrä miten olet naapurin roskapusseja päätynyt tuijottelemaan.
Jatkan vielä, että olen aina luullut että siteen kääre on juuri sitä varten, että sidettä vaihdettaessa voi sen käytetyn kääriä käärepaperiin. En minäkään mitään ylimääräistä vessapaperia siis käytä peittelyy .
Doris - reissunainen kirjoitti:
Aaavikkokansa uskonnon takia. Nainen olis saastainen niiden aikana ja tyttöä vieläkin läpsäytetään naamalle kun kuukautiset alkavat Israelissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se haluaa karkottaa roskapussien tutkijat
Aivan oikein! Kyseessä on niin sanottu " tietoturvaroskis. "
Hei ap! Jos olisit tekemisissä yhdenkin naisen kanssa, hän voisi kertoa sinulle, että kun käytetyn siteen käärii rullalle se pirulainen aukeaa itsekseen roskiksessa. Liima ei enää pidä sidettä rullalla.
Kesähelteellä oksettava löyhkä roskakatoksissa mutta kärpäset on tieysti innoissaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole eläessäni käärinyt, ja varmaan on näkynyt aina roskiksen läpi.Kauheaa paperin tuhlausta ruveta niitä käärimään. Enkä ole keneltäkään kuullut, että pitäisi. Roskiksessa on roskia. Ei niitä ole tarkoitus tuijotella ja penkoa.Mistä sä tiedät, että ne on sun naapurin.
No kenen muun ne olisi kun naapureiden roskia niihin taloyhtiön roskiksiin laitetaan? Ööh, ei se ole mikään yleinen roskis kaikille ohikulkijoille. Tarkemmin vielä voi tunnistaa tietyt naapurit esimerkiksi siitä millaisia pusseja käyttää tai roskapussin sisällöstä.
No mä en laske naapureiksi esim. naapuritaloissa asuvia, vaikka heillä on sama roskis. Minusta naapurit ovat sellaisia, jotka asuvat jotenkin siinä lähellä.
"HYI YÖK! NÄEN ULKOROSKIKSESSA ROSKIA, JOITA NAAPURIN ROUVA EI OLE YMMÄRTÄNYT PIILOTTAA!!!"
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Jos olisit tekemisissä yhdenkin naisen kanssa, hän voisi kertoa sinulle, että kun käytetyn siteen käärii rullalle se pirulainen aukeaa itsekseen roskiksessa. Liima ei enää pidä sidettä rullalla.
Olen huomannut saman. Eikä mitään teippiä viitti sen takia tuhlata kun ei oo tarkoitus sitä kellekään ojentaa käteen
Meillä on naapurin kanssa diili . Se käärii mulle sätkät ja minä käärinliina sen käytetyt siteet ....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole eläessäni käärinyt, ja varmaan on näkynyt aina roskiksen läpi.Kauheaa paperin tuhlausta ruveta niitä käärimään. Enkä ole keneltäkään kuullut, että pitäisi. Roskiksessa on roskia. Ei niitä ole tarkoitus tuijotella ja penkoa.Mistä sä tiedät, että ne on sun naapurin.
No kenen muun ne olisi kun naapureiden roskia niihin taloyhtiön roskiksiin laitetaan? Ööh, ei se ole mikään yleinen roskis kaikille ohikulkijoille. Tarkemmin vielä voi tunnistaa tietyt naapurit esimerkiksi siitä millaisia pusseja käyttää tai roskapussin sisällöstä.
Ap kyttää ensin ikkunastaan muiden roskapussit, sitten niiden sisällön. Hanki elämä. Avaatko myös muiden roskapussit ja lajittelet uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Aaavikkokansa uskonnon takia. Nainen olis saastainen niiden aikana ja tyttöä vieläkin läpsäytetään naamalle kun kuukautiset alkavat Israelissa.
Aaijjuutalaiset. Hehän taapersi rangaistuksena autiomaassa 40vuotta.
Veri ja eritteet, kyse on hygieniasta eikä häpeästä. Julkisten roskiksissa näkee joskus avoimena, siitä ne pöpöt kuivuessaan leviää kuten pöntöstäkin. Jo luontainen inhoreaktio kertoo ettei se ole asiallista. Hyvä tapa on kääräistä paperiin. Sitä voi kysyä mihin miesten sperma häviää miten sitä levitellään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri hyvä. Minä käyn keräilemässä niitä, vien kotiini ja haistelen niitä. Whatsapp-ryhmässämme verailemme sitten kokemuksiamme!
suurin osa akoista haiseeee järkyttävästi, normi siisti -sen menkat ei edes haise. akat on vaan karseita, onkalot vuotaa er kk kierroissaeri möhnää, tarjoavat ukoille nuole tms, miehillä helppo pitääkin puhtaana rakenteellisesti, sperma voi jopa muhia akan sisukaluissa 3 vrk, tihruu haisevana poisplus omat ovuaalitionesteet,kuss,oierut,uloste,hiki,, kyll maar voi sannoo,että onhan värkki, ei ihme että hommostellaanb, tuo kuvotusvärkki niin kauhee. työpaikalla haisee unisex veskit karseelle. työkamu tulee vuereen,, lemahtaa .hyi helv