Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas, nyt se lapsenteko buumi on laskenut. Lapsia syntyy reilusti viime vuosia vahemman. Miksi teille ei esim tulee enempaa lapsia?

Vierailija
22.03.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että rahat ei riitä näihinkään :´(.

Ei kolmanteen ole yksinkertaisesti varaa. Sääli. Sitten ihmetellään miksi lapsia ei tehdä. En tarkoita että yhteiskunnan pitäisi elättää mutta liian tiukoille pienituloisella menee elättää iso perhe.

Vierailija
22/23 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen fyysisesti niin huonossa kunnossa, että varmaan kuolisin raskauteen.

Eli meille nyt sitten riittää kaksi.

Eihän sitä tiedä jos vaikka viiden vuoden päästä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaippojen vaihtohan on ihan piece of cake, mutta se kitinä, huuto ja rääyntä... Se on se joka käy (kävisi) hermoille, ja se jatkuva silmälläpito ja passaaminen. Siksi meille ei välttämättä ikinä tule lasta. T: Se joka ei erityisemmin välitä vauvoista (tai no, onhan ne ihania, jos niitä ei tarvitse itse hoitaa ja vahtia)

Vierailija:

...ja tämän sanon kokemuksella, sillä olen lapsesta asti vihannut vauvoja! Nyt kuitenkin yllätysraskauden takia olen joutunut sopeutumaan ajatukseen, että pääsen yökkäillen vaihtamaan kakkavaippoja ja tiedättekö mitä? Se ei enää olekaan maailman kamalin ajatus ;). Ihan oikeasti!! Jos uusi tulokas on samalla uusi perheenjäsenemme, jota innokkaasti odotetaan ja jopa rakastetaan, miksei hänestä haluaisi pitää huolta? Kuinka moni antaisi oman läheisensä jäädä makaamaan omiin ulosteisiinsa, jos tämä muuttuisi yhtäkkiä vihannekseksi? Miettikääs!

Meillä on suunnitelmissa 2-3 lasta 5 vuoden välein, tulevaisuus näyttää miten käy :). Voi olla, etten tahdo enää ainuttakaan tai sitten myönnyn miehen ajatuksiin ja kasvatamme suurperheen ;P.