Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet juuri mennyt vierailemaan 80-luvulle, mitä näet?

Vierailija
29.05.2025 |

Missä olet? Olet aikuinen. 90-luvullakin voi käydä.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tällä kohdalla ei olisi juurikaan mitään. Todennäköisesti joutomaata ja metsää. Alueen taloista suurin osa on rakentunut 80-luvun lopun ja 90-luvun alkuvuosien aikana. Hieman kauempana olisi talorypäs, mikä on rakennettu 70-luvun puolenvälin tietämillä. Tämä alue missä asun, niin on ollut 80-luvulla ja vielä ihan 2000-luvun puolellakin osittaista teollisuusaluetta. Viimeiset teollisuusrakennukset lähtivät joskus 2012-13 tietämillä.

Vierailija
42/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä puhelinkoppeja

Ei ne olleet ällöttäviä. Ja ne kelpuuttivat myös Unkarin forintteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen meidän omakotitalon parkkiksella Bemarin ja matkailuauton. Isossa TV huoneessa katselen kaikki katsottavan arvoiset kotimaiset ja ulkomaiset ohjelmat ja äänitän musiikkia c-kasetille ja ohjelmia VHS-kasetille. Koulussa ysejä ja kymppejä ja ihan kivaa aikaa oli. Peilailua ja meikki ja hiuskokeiluja. Ajanvietteenä TV, kirjat, lehdet. Muutaman kerran vuodessa Helsinkiin shoppailemaan, syömään ja leffaan.  

Tuohon aikaan oli hassua, että musiikkikanavia ei ollut radiossa. Tai radio City oli mutta muita? Sitä aina odotettiin jotain biisiä.Satelliitin kautta mtv music kai 1989 meillä. 

Vierailija
44/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset haaveilemassa George Michaelista ja itseni naureskelemassa että tuleepa neideille pettymys kun paljastuu totuus hänestä :D

Tämä oli kyllä huvittavaa. Olin teinipoika ( hetero ) ja vähän tutustunut mm. Tom of Finlandin taiteeseen. Tyttökaverini kuolasivat George Michaelia - näytin muutaman kuvan, mutta he lähinnä suuttuivat.

Mutta nyt täytyy mennä, joku ampui juuri J.R. :aa!! Äitii -vie pyyhe kylpyhuoneeseen Bobbylle.

Vierailija
45/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän rakentamattomia rantoja, maaseudulla enemmän lehmiä laitumilla, kauppa-autoja, enemmän kioskeja - ei vain R-kioskeja, vaan myös elintarvikekioskeja, Anttila-tavarataloja, karkkihyllyissä Ruusu-suklaata ja T-kauppojen jäätelöaltaissa Paulingin topsyjä. Viihtyisin varmaan hyvin.

Vierailija
46/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkailmoituksia sanomalehdissä ja työpaikkoja oli oikeasti tarjolla

Vierailija
47/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalean metallihohtosinisen Talbot Horisonin ratissa, ja näen ruskean muovisen sisustan. Kaasuttelen innoissani äänekkäästi rallattavaa konetta, ja mietin että onkohan siellä tarpeeksi öljyä kun se yläkerta niin rallattaapi.

Pysähdyn osuuskaupalle ja menen viereiseen puhelinkoppiin soittamaan puhelun. Joku juukeli on repinyt puhelinluettelon sivuja pitkin kopin lattiaa, mutta tämä ei haittaa minua, koska minulla on keltainen pörssi kädessä, johon olen ympyröinyt myynti-ilmoituksen.

Lataan kolikoita 5 markan verran puhelimeen, ja kierrän kiekosta numeron. Hetken se tuuttaa, kunnes joku vastaa:

"Koljonen."

"No Lötjönen tässä, oliko sulla ne Talpotin talvirenkaat myynnissä? Myykkö kahella sataa ne?" Pintaahan vissiin oli, onko ruosteessa vanteet? Minkä kokoset ne oli?

"Nojoo, kyllä kai mä voin kahella sataa, on niissä vähän ruostetta mutta pintaa on juu. Nää on vähän leveemmät, 13/185. Nähdään vaikka Unionilla, mä tuon ne sinne."

Vierailija
48/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatukan, olkatoppaukset, tupakointia joka paikassa, aidsin pelon, vesisängyt ja muut nousukauden vitsaukset. Ensimmäisen PC:ni, maksoi saatanasti.

Vierailija
49/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli halpoja cover girl meikkejä. Tykkäsin niistä. Forumissa pizzeria oliko pizzeria nro 1, missä pizza luvattiin 10 minuutissa tai sai ilmaiseksi. 

Korkksrit oli kovaa muovia, suippokärkiset ja piilkarimsinen korko. Varsinaiset tappokengät. . 

Vierailija
50/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo cover girl meikkisarja oli myytävänä vain jossain halpahalleissa,  mutta parempia kun monet kalliimmat. Yhtäkkiä ei ollut enää missään. Keulakuva oli muka huippumalli. Ihmettelin kyllä kun aika taviksen näköinen oli. En muista tarkkaan nimeä. 

Vierailija
51/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheryl Tiegs oli. 

Vierailija
52/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ei saanut alkoholijuomia, ei edes keskiolutta. Pahkasika kampanjoi: keskikaljaa R-kioskeihin! 

Vierailija
53/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheryl Tiegs oli. 

Googlatkaa. Mitä mieltä?

Vierailija
54/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie Minoque oli hot 80 luvulla, sellaisen taskuvenuksen kun olisi saanut.

Vierailija
55/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabrinan keikalla tottakai! Miehet jopa pyörtyi noilla keikoilla! Veri karkasi aivoista 😍

Vierailija
56/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saapunut Unionille, ja katselen Talbotin taustapeilistä että onko hiukset kohdillaan kuin David Hasselhoffilla, ja että Casio näkyy. Tankkaan talpottiin ysiysiä koko tankin, ja menen kassalle maksamaan. Otan siitä kupposen kultakatriinaa ja maksan ostokset. 

Pitää oikein ottaa pilottilasit pois, koska kassaneidillä on isot tissit ja hiukset kuin Turnerin Tiinalla.

"Nelosmittarilta kolket litraa kiitos."

"Oho, oikein tankki täyteen, kahvi tulee nyt kaupan päälle. Onkos pitkä matka edessä?"

"No mulla on tässä tapaaminen kohta, ja sitten voisi tuossa kylillä vaikka pyörähtää, lähdetkös evääksi?"

Vierailija
57/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juppeja.

Ja Dinkkejä (Doble income, no kids).

Vierailija
58/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienokaisen onnellinen äiti.

Vierailija
59/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari Ässän ajelemadda.

Vierailija
60/87 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kulmalla on KOP, vähän matkan päässä vastapäisellä kadulla SYP ja sitä seuraavalla kadulla on SKOP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi