Olen laiska työtön. (Miten saisi itsensä motivoitumaan)
Täytyy myöntää, että minusta on hyvin pitkälti tullut tällainen kaikkien paheksuma laiskotteleva työtön. Pitkään jaksoin hakea töitä ja uskoa siihen, että kyllä se työpaikka löytyy, kunhan vain hakee töitä tarpeeksi ahkerasti. Mutta nyt on kyllä kaikki motivaatio mennyt työnhakuun ja lähestulkoon kaikkeen muuhunkin.
Sanokaapa, mistä saisi motivaatiota olla aktiivinen ja ahkera ja jatkaa, kun ei siitä ole nähtävästi mitään hyötyä eikä tilanne muutu miksikään, vaikka kuinka ja mitä yrittäisi.
Kommentit (8)
Jos et kuulu ylimpään 10% niin on varsin turhaa hakea mitään kun aina on parempia hakijoita. Teet sen mitä vaaditaan ja jatkat elämääsi. Ei tämä varmaan motivaatiota lisää mutta jos edes vähän tarpeetonta itseruoskintaa.
Minä en motivoidu kuin persukommenttien tekoon!
Olen teitä älykkäämpi ja ette vaan pärjää minulle ;DDDD
-winner-
Pois tuollaiset ikävät ajatukset. Ota lääkkeeksi pari kylmää olutta. Kyllä se kesän vietto siitä lähtee sujumaan.
Olin kans ahkera ja hain töitä ja olin myös monessa työharjoittelussa enkä valittanut mistään ja tein kaikki työt ja sain kehuja. SIlti ei palkkatyötä saa vaan aina pyydetään uudelleen harjoitteluun. Kyllästyin siihen ja sanoin että minä en ole enää mikään harjoittelija, olen harjoitellu monta vuotta. Nyt ei kiinnosta enää harjoitella eikä hakea töitä enkä panosta hakemuksiin. Saan onneksi pimeitä töitä välillä ja niistäkin maksetaan hyvin 200-300 euroa saa viikossa. Laitan jokaiseen hakemukkeen kunnon palkkatoiveen enkä siitä tinki yhtään.
Melkein valmistunut akateeminen
amikseen 57 v? Eläkeikään 9-10 vuotta.
Odota vielä jonkin aikaa ap . Kohta vihapuhehullut ja haukkujat tulee antamaan neuvoja. Antoisia hetkia heidän parissa :)
Hanki kunnon luterilainen työmoraali. Raamattu käteen.
Ora et labora.