Kertokaapas, naikkoset, miksi ASIALLINEN mies ei teille kelpaa?
Sellainen kuin esimerkiksi minä. Aina kohtelias ja asiallinen, vaikka naisissa itsessään käytöksessä olisi monesti parantamisen varaa. Olen treffaillut ainakin pariakymmentä naista, joten alkaa riittävää otostakin olemaan...
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ap on puutarhatonttu.
195CM on puutarhatonttu?
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen ei ole jännä...
Mikä sua kiinnostaa jännämiehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aina naisen alkaessa pitää sinusta jänistät ja lopetat yhteydenpidon.
Oon täällä, ja myönnän tämän, ap lle tää neuvo ei auta
Saatat tarvita henkistä tukea. Olisiko jotakuta kaveria, jonka kanssa voit jutella etenevästä suhteesta, niin että se ei kasva mielessäsi niin pahaksi paineen aiheuttajaksi?
Asiallinen mies kyllä kelpaa, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki asialliset miehet kelpaisivat. Pitää olla fyysinen vetokin kohdallaan. Ja muutenkin synkata ja arvot, elämänsuunnitelmat jne osua yksiin. Mutta ilman fyysistä vetovoimaa muilla spekseillä ei ole merkitystä, ellei hae pelkkää kämppistä.
Millainen asiallinen mies muka kutsuu naisia "naikkosiksi"?
Vierailija kirjoitti:
Otsikko jo paljastaa, miks ei tapaile sua.
Niin, ap ei ole asiallinen vaan törkeä.
Kenties sinulle voisi suositella samaa mitä kaikille parisuhdepulmien kanssa painiskeleville naisillekin tällä palstalla ehdotetaan: oletko ajatellut laskea rimaa tai laihduttaa?
Oletko kuiva tosikko, jolla ei ole huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Koska et taida olla asiallinen vaikka niin väität, jo aloitukseksi on hieman epäilyttävä. Tai sitten naismakusi vie sinut treffeille vääränlaisten naisten kanssa, mikä sekin saattaa olla mahdollista.
Veikkaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Kenties sinulle voisi suositella samaa mitä kaikille parisuhdepulmien kanssa painiskeleville naisillekin tällä palstalla ehdotetaan: oletko ajatellut laskea rimaa tai laihduttaa?
Sivusta, aika ulkonäkökeskeisesti neuvotte aloittajaa, entäs jos aloittaja on jo laiha ja lihaksikas, luulen, että ap deittailee (vääränlaisia)naisia
Siksi koska mä en ole asiallinen naikkonen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, aika ulkonäkökeskeisesti neuvotte aloittajaa, entäs jos aloittaja on jo laiha ja lihaksikas, luulen, että ap deittailee (vääränlaisia)naisia
aloittajan pitäisi myös miettiä miten puhuu naisista ja myös miettiä sitä ketä deittailee, ei ne kuntosalin kävijäkunta välttämättä ole aloittajalle sopivia, vaikka hän olisi itse ulkoisesti pitkä ja lihaksikas
Vierailija kirjoitti:
Onko pikku kakkihousulla taas jännät lahkeessa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ilmeisesti riittää, kun treffeille pääset. Oletettavasti osaat myös kirjoitella suht järkeviä oman aikasi.
Ongelmat alkavat siinä vaiheessa kun istutaan alas, avaat suusi ja aletaan tutustumaan.
Sitä mäkin epäilen. Tyhmyys paljastuu kun suun avaa. Tai mädät hampaat, mikä on lähes sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on puutarhatonttu.
195CM on puutarhatonttu?
Toki, kun se ylin 50 cm on sitä piippalakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pikku kakkihousulla taas jännät lahkeessa?
Mikä sinua vaivaa? Sun isäs teki tosi huonoa työtä, hävettäisi jos minulla olisi tommonen lapsi, hyviä vastauksia ja sinä tuut kirjoittajaa jotain peruskoulu läppää
--sivusta
Älä ikinä, IKINÄ kutsu enää naisia naikkosiksi. Kiitos.
Ehkä tässä vaiheessa käy aina ilmi, että ap haluaa verkostomarkkinoida tai painostaa kaikkia lukemaan suosikkikirjasarjansa.