Makaan vain yksiössäni sängyllä päivät pitkät
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin pahan teossa. Ihmettelen joskus miten rikolliset ja ilkivallantekijöt jaksaa nähdä niin paljon vaivaa.
Eipä se ole sen ihmeellisempää kuin töissä käynti. Jotenkin se leipä vain on tienettava.
Juu. Näin se rahattomana menee kaikilla. Millä ja mihinpä menet. Kengänpohjat ei maatessa kulu, energiaa ei mene jne.
Valitkaa hyödyllisiä kavavia , joita kuuntelette.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Valmistuin yliopistosta 3 vuotta sitten enkä ole töitä saanut. Olen hakenut työkkäriin töihin mutta ei pääse edes haastatteluun. Makoilen aika paljon kotona mutta aamuisin käyn lenkillä kuitenkin.
Vapaaehtoistöitä on vaikka miten paljon. Ne käyvät työkokemuksesta ja osoittavat aktiivisuudesta. Monet ovat saaneet vakipaikan myöhemmin siltä alalta. Jokaisella jotain taitoja ja kiinnostuksen kohteita on missä voi auttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Näin se rahattomana menee kaikilla. Millä ja mihinpä menet. Kengänpohjat ei maatessa kulu, energiaa ei mene jne.
Vapaaehtoistöihin, samaa myöhemmässä kommentissa eikä tarvi olla yliopistokoulutusta siihen. Kenkiä löytyy kirppareilta. Myöhemmin voi löytää töitä siltä alueelta ja on positiivista kun on osoittanut aktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin pahan teossa. Ihmettelen joskus miten rikolliset ja ilkivallantekijöt jaksaa nähdä niin paljon vaivaa.
Eipä se ole sen ihmeellisempää kuin töissä käynti. Jotenkin se leipä vain on tienettava.
Hyi mikä moraalin rappiotila ! Leipää löytyy leipäjonosta.
Moraalin rappiotila kommentti liittyi siihen että jonkun mielestä voi ansaita rahaa rikollisilla toimilla.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kuulostaa helpolta elämältä. Oletko eläkkeellä vai miksi sä siellä makaat?
Masentuneen elämä ei ole helppoa.
Verkostoidutaan yhdessä ja kasataan porukalla liiketoimintaa, sekä liiketoimintasuunnitelmaa. Usealle työnhakijalle on parempi vaihtoehto oma osakkuus yrityksessä, ja kaikki voitot pois pörssi-ja suur-yrityksiltä itselle ahkeruudesta. Kuka olisi valmis laittamaan itsensä likoon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene työkokeiluun? Työkokeilu on sitä varten, että ihminen aktivoituu ja pääsee kantamaan kortensa yhteiseen kekoon silloinkin, vaikka hän ei pääsisi palkkatyöhön.
Liian korkea koulutus
Okei. Käy kävelyllä välillä, kevät on parhaimmillaan. Ei ole itikoita vielä ja ilma täynnä kukkien tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene työkokeiluun? Työkokeilu on sitä varten, että ihminen aktivoituu ja pääsee kantamaan kortensa yhteiseen kekoon silloinkin, vaikka hän ei pääsisi palkkatyöhön.
Että te perskokkareet saisitte orjatyötä?
Mä en koskaan oleile, lorvi enkä aterioi
vuoteellani.
Tästä olen tarkka.
Vuode on minulle vain nukkumiseen.
Seksiin myös toki, mutta juuri nyt etäsuhde,
joten: ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan oleile, lorvi enkä aterioi
vuoteellani.
Tästä olen tarkka.
Vuode on minulle vain nukkumiseen.
Seksiin myös toki, mutta juuri nyt etäsuhde,