Sovelluksella ohjattavat vibrat?
Moikka!
Onko kellään kokemusta sovelluksella ohjattavista vibraattoreista? Ostin just sellaisen nimeltään Lushora (oli edullisempi kuin ne tunnetummat merkit mutta vaikutti laadukkaalta) ja siis huhhuh.
Mun mies ei oo ikinä ollut mikään tekninen tyyppi, mutta nyt se on ihan koukussa ohjaamaan mun nautintoa puhelimella. 😅 Ollaan testattu sitä sekä kotona että noh, vähän riskialttiimmissa tilanteissa kuten kävelyllä, kahvilassa jne. Se on yllättävän hiljainen ja pysyy hyvin paikoillaan, vaikka olisikin vähän enemmän liikettä.
Sovellus oli helppo ottaa käyttöön ja siinä on monia erilaisia rytmejä + mahdollisuus tehdä omia. Ja siis pakko sanoa, että värinät oli mun mielestä ihan yhtä tehokkaita kuin niissä kalliimmissa vaihtoehdoissa. Tosi syvä ja tehokas värinä, ei mikään kiva pieni hyrinä vaan oikeesti tuntuu.
Jos joku etsii vähän edullisempaa vaihtoehtoa appiohjattaviin, niin tää oli kyllä positiivinen yllätys. 🤍
Onko muilla kokemuksia vastaavista? Entä vinkkejä missä kehtaa/uskaltaa testata julkisilla paikoilla? 😅